Přejít na obsah

elektrikar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    63
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • ICQ
    0
  • Skype
    rober_elektrika

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení elektrikar

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Woody. ahoj. chtel jsem se zrptat, zda uz jsi problem vyresil? jen mne jeste napadlo, u nas v praci to pomohlo, odebrat z radia predvoleny telefon. a pak jej tam zase pridat. Jak jsi aktualizoval ten mobil novym SW, tak jestli se nezmenilo nejake klicovani, ktere si to radio u toho tveho telefonu pamatovalo a po aktualizaci uz byl pro to radio povazovan, jako jiny mobil... po opetovnem pripojeni/prihlaseni se telefon pripojil. zkus.
  2. jestli nebude problem mezi klavesnici a zidli. :-) nee, oml. zkus na tom samsungu kliknout funkci Viditelne zarizeni.
  3. zdravim kluci. mame toto radio v aute v praci. Protoze se s nim teprve seznamuji. Chtel jsem se zeptat, jestli je mozne sledovat film po propojeni BT z mobilu? hudba je samozrejmosti, to funguje krasne.
  4. Zdravím. Tak jsme zpět a odzoušel jsem okno přes DO. Je to špatné.... s otevřeným oknem se při zamknutí přes DO okno nezavře (pro kontrolu jsem měl obě přední okna stažené o 10 cm) nezavřelo se okno ani přes strčený klíč ve dveřích a přidržením v poloze zavřeno. takže .. jestli je chyba v jednotce u motorku... tak budu muset opět rozdělat dveře, přehodit jednotku na motorku a opět vyzkoušet celý postup.... a nakonec zjistím, že chyba asi bude v té jednotce toho motorku..... no uvidíme.
  5. Tak tedy, máš pravdu v tom, že jsem nezkoušel přes DO zamknout a pak Odemknout auto (a přidržením talčítka Do i stažení oken), ale tak nějak jsem předpokládal, že to půjde. Díky tomu to hned zítra vzkouším. ... a pak podám zprávu... PS: když jsem přivezl motorek i s jednotkou ze vrakoviště, tak jsem to jen celé přehodil a zacvaknul konektory. a ono to fungovalo. takže jsem předpokládal, že to je O.K. dám vědět.
  6. Takže hlásím opraveno. Nakonec jsem hned první motorrek z vrakovište, připojil a okýnko stahovalo jak dolů, tak i nahoru. pak jsem jej dlouhými stisky naučil... zajel nahoru a sjet dolů a pak na třetím otevření už motorek pracoval, tak jak má, dveře už jsou v pořádku... ještě zaplatit na vrakovišti cenu za motorek a hotovo. díky za tipy (pokušel jsem se dělat vše pro to, abych nemusel roznýtovat plechový kryt.)
  7. dolů to sjede úplně v pohodě. bez zaškubnutí, mylsím, že to poslouchá, jak na první , tak i na druhou polohu... tzn, sjede, jen o kousek, ... a nebo sjede až dolů. ale je jen problém s tím, vytahováním okna. Dnes jsem byl na vrakáči. dostal jsem na test, jeden motorek, ale dle čísel to není přesný typ i přesný typ jednotky.... tak to vyzkouším a uvidím. (dostanu se k tomu asi ve středu, takže dám pak vědět. :-)
  8. Wittmann Jestli je to tak jak píšeš, to tedy znamená, že není na chybě motorek, ale asi nějaké načasování.. takže zkusím tedy okno nechat v poloze zavřené, a odpojím baterku... a uvidím.... zda to pmůže a jestli neé, tak to zkusím obráceně. stáhnu okno dolů a vypnu a odpojím baterku.... a pak uvidím. co se stane. každopádně.... motorem ani řídící jednotku motorku jsem nestihl v pátek zajistit, takže zkusím v ponedělí , či v úterý. :-) pokus od Wittmanna vyzkouším. :-) dík
  9. Ani, já jsem to neměl bourané. nevím, kolik odpovídá otáčka kolečka , jestli je to 1/3 pohybu okna, ale ... ano souhlasí to s tím, že drobným posunutím okna, jsme si vyrobil další zastávku okna směrem nahoru. odpor, jestli to má, to nevím, ale zkoušeli jsme je při zasouvání, pomáhat tahat rukama nahoru... a nepomohlo. zítra pojedu na vrakoviště, a sand budu mít štěstí a budou tam mít ten motorek i s jednotkou na O2 :-)
  10. AHoj zde na foru. nepovedlo se mi vložit text přímo napoprvé. Takže takhle. Už několik let mám stále stejný problém... okno dolů se stáhne v pohodě, ale nahoru je problém, Při provní poloze tlačítka u řidič. dvěří) vyjede pouze do 1/3 a pak se bud zastaví nebo sjede dolů. Když jej zamáčknu na druhou polohu, (když startuje zezdola), tak opět vyjede jen do 1/3 a pak se zastaví, takže povolím tlačítko a znova jej zmáčknu na 2 polohu. Vyjede opět do 2/3. pak opět povolením, vyjel až nahoru a okno bylo zavřené. Učení dveří polohy, tak jak bylo výše uvedeno nezabírá, neb okno se zastaví v 1/3. Pročetl jsem si celé vlákno a přiznám se, že cestou nejmenšího odporu jsem šel jen po motorku. Trochu jsem snízil okno, aby nebyly takové tlaky při demontáži a rozebral jsem motorek i s jednotkou pravých předních dveří. a pak jsem jej vyčistil, (nebyla tam zatuhnutá vazelina, byla vláčná a i rotor s komutátorem byl relativně čistý. Zapnul jsem motorek jen na 12V bez elektroniky a ozubené kolečko se krásně točilo, sice jsem měl pocit, že bylo mírně vyosené po ookrajích, ale tisicihran se otáčel pěkně. Po instalaci jsem nasatil a dotáhl všechny šroubky a i konektory a zapnul klíček do zapalování, a vůbec žádná změna. Vlastně Ano, jedna byla , okono se už nezavírá na 2x (tzn. 1/3 a 2/3) ale ještě asi 2 cm před dovřením, přesně v té pozici, v jaké bylo okno otevřeno, abych snížil tlaky, tak tam zůstává viset. Čidlo na rotoru na snímání otáček bylo čisté a ve správné poloze. Takže díky videu "pista6" se asi vrhnu v létě na ty dveře a uvidíme, co bude z druhé strany. (jestli tam bude něco vadit v těch pojezdech nebo jestli tam bude roztřepené lanko, a nebo... jestli tam bude vadit nějaká bužirka.) Ještě zkusím zajet na vrakoviště si vypujčit nějaký motorek, a uvidíme, zda to půjde s jiným a nebo to bude v tom motorku.
  11. o jaké váčky se jedná , a zda můžeš zde hodit i foto. Díky.
  12. je na to jednoduchá rada asi v ceně 5 kč, možná i méně, jedná se o to, že v místě, kde je ten okap. se ze silikonu vytvoří "kapka" kudy ta voda steče, tj, odkápne do toho žlabu a nesteče po hrane plechu na tu gumu. :-) snad pomůže. Jinak já řeším jiný problém, a nevím, zda je zde na toto založeno vlákno. Na Š O II po FL, se mi stále drží voda po dešti v předních pravých dveřích. Když dveře otevřu, tak odtokovými kanálky ve spodní části dveří voda odteče, ( je jí tam cca 1 Dcl.) probém je v tom, že v zimě, když mrzne a pak na chvíli vysvitne slunce na ty přední pravé dveře, tak se zahřejí, odpaří a v prostoru kabiny se zvýší vlhkost, která se pak sráží na čelním skle a ta zamrzne, takže škrábu okno jak zvenku, tak i zevnitř.
  13. Ahoj Wittmanne , příručku sem si stáhl (https://uloz.to/!jxPM7wpbe/oiidp-rar) a našel nějaký zevrubný návod (strana 112 obr. č. S87-C225) kapitola 8.10 v kapitole topení klimatizace. Jen jak jsme se díval (já mám verzi S O II po FL s tím, že mám climatronic a v plné verzi , jenaže na tom obrázku v knize, bych měl ty snímače G151 a G150 najít na ofukovači středního panelu co se nachází na straně 5 obr. S80-c124? (jen ten obrázek mi trochu nesouhlasí s tím, co jsem vyfotil. (nebo na obrázku v knize, S87-C225 je již znázornění po odstranění horního plastu?) :-) jestli Ano, tak dle obrázku by to mělo být opravdu jednoduché, tak jak popisuje Jumborasta. Díky za ujištění, že jsme našel sprváný návod.
  14. mlží se to ale pouze jen při určitých atmosférických podmínkách. tzn, že neé vždy. přes den je to v pohodě, a když zasvítí slunce do auta, najednou se v e vozidle zvedne teplota a pak jak večer slunce, zapadne, tak se začne ve vozidle kondenzovat voda. ale auto je suché, ani pod kobercama není voda. Poradíte? jak rozebrat tu palobovku, tak jak popsal.JUMBORASTA ??? díky
×
×
  • Vytvořit nový...