Přejít na obsah

heatclif

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení heatclif

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Já mám stejný problém a řeším ho už asi rok. Na volnoběžné otáčky se motor občas otřese. Je to opravdu už "na švestku". Nechal jsem si kvůli tomu vyměnit hlavu, repasovat všechny vstřiky ale výsledek nula. Setrvačník a spojku mám už taky nachystanou k výměně. Ale známý mě od toho odrazuje a říká, že to tím není. Tak nevím zda to měnit. Setkal jsem se už s mnoha názory na tento problém a také nevím z čeho si vybrat. Do oprav stran tohoto problému jsem do této doby investoval cca 50 tis. Jinak v tahu jde motor tak jak má. Kdyby někdo dokázal poradit budu také rád. Navštívil jsem už hodně servisů a každý má jiný názor. Ale už mě do toho nebaví rvát prachy. Je to kasička na peníze :-). Jo jinak palivem to také není. Tankuji u Benziny (ta v testech dopadla nejlépe) + při každém tankování dávám i aditiva.
  2. Tak po opravě vstřiku je na cestě asi další závada. Mám problém se spojkou a to takový, že sešlápnu spojkový pedál a zařadím zpátečku. Začnu zvolna pouštět pedál spojky a auto najednou prudce trhne dozadu jakobych pedál pustil rychle. Dalším problémem je, že při couvání, když úplně nepustím spojku mi při tom občas nejde vyřadit zpátečka. Ta jde poté vyřadit pouze tak, že buď musím úplně pustit pedál spojky, což např. při parkování v řadě není možné a nebo vypnout zapalování, vyřadit a poté opět nastartovat. Občas se mi také stává, že když couvám najednou se ozve dutý zvuk (mírná rána?) a i přes sešláplý pedál spojky auto začne samo covat jako bych pedál uvolnil. Snad jsem to popsal dobře ale už si nevím rady a prosím Vás tedy o případnou radu. Díky moc.
  3. Prý dával více nafty než měl. Dělal mi to známý. Když jsem si zjišťoval kolik by to stálo přes Porsche tak i s prací něco kolem 17.000,-Kč za jeden vstřik což je pálka!!!!! Takhle jsem si sehnal z bouranýho auta za 4.000,-Kč + práce 1.100. Auto teď jede jak má tak snad bude zase chvíli klid :-) . Ale řeknu Vám, byl to opravdu opruz. Ze začátku to opravdu začalo sem tam poskakovat až se to stávalo pravidlem. Vždy na volnoběžné otáčky. Každopádně děkuji za vaše podněty. Když jsem koukal na ten původní co tam byl, tak byl kolem trysky pěkně zapečenej...víc na tom stejně nepoznám....
  4. Tak to byla vstřikovací tryska na třetím válci
  5. Díky za Vaše názory. Dneska jsem to měl u jednoho "mekánika " v dílně. Dal to na VAG a prý jsou to vstřiky. Teď prý mám dvě možnosti. Buďto se to bude snažit pročistit a když to nepomůže tak budu muset koupit nové. Myslíte, že má smysl je nechat čistit? Přece je to jenom "balík"....A když bude k.o. třeba jen jeden mám nechat vyměnit rovnou všechny?
  6. Dobrý den, můj problém je následující.. Mám Škodu Octavia II Tdi 103 kW, najeto cca 117000 km. Zhruba před měsícem se mi při volnoběžných otáčkách začal občas mírně třást motor. Bylo to opravdu nárazové. Nyní už je to v takovém stádiu, že se na volnoběh třese vždy a s velkou intenzitou. Vše se přenáší až do karoserie. Pokud ale přidám otáčky je vše ok. Nevíte čím by to mohlo být? Žádné klepání ani jiné podobné nestandartní zvuky z motoru slyšet nesjou. Občas se mi také nárazově stane, že při sešlápnutém plynu začne vozidlo cukat. Poté co dám nohu z plynu a znovu sešlápnu je vše zase ok. Hodlám navštívit servis ale rád bych věděl na co se mám případně připravit :-) . Za Vaše odpovědi předem děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...