Přejít na obsah

freek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení freek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, prosím o zkušenost, má někdo zkušenost s nájezdem 1,2 TSI 77 kW okolo 200 000 km? Je to samozřejmě individuální podle předchozího uživatele, ale osobně mám možná předsudek, že je motor moc namáhaný a nemůže mít velkou životnost. Nepotřebuju to na další statisíce km, ale jako druhé auto do rodiny. Projevuje se nějaké opotřebení, spotřeba oleje, nebo jiné pravidelné závažné závady? Děkuji
  2. freek

    EGR ventil

    Tak dneska jsem si vyzvedl auto z opravy, projel jsem to po opravě a je to v pořádku. Takže kontrolka žhavení opravdu značila EGR ventil. Výměna komplet 12700. Přitom mi vyjeli DPF, zaplnění 40 gramů, životnost podle ŘJ 30 000 km. Takže se mi to potká asi s výměnou rozvodů, to bude prima rok. Jak je to prosím se spolehlivostí toho vypočítaného údaje o kilometrech z ŘJ?
  3. freek

    EGR ventil

    Zdravím, tak já včera odvezl auto taky do servisu s blikáním žhavení, pokaždé po pár kilometrech po startu. Ono se s tím stejně nedalo moc jezdit, auto v nouzáku moc nejelo. Podle servisu závada EGR, díl 9000 Kč, výměna do 13 000 Kč. Jezdím spíš na spotřebu, dlouhodobý průměr 4,6 l/100, poslední dobou se mi to zvedlo na 5,0. Pravidelně minimálně 30 - 60 km, jednou měsíčně na dálnici, najeto 185 000 km, FII 1,6 TDI 66kW. Vzhledem k tomu, že to mám od 130 000 Km, a je to vlastně první závada, tak je to mrzuté, ale ne něco s čím by se nedalo žít. Ještě mě děsí DPF, ale snažím se jezdit s ohledem na něj, tak jsem zvědavý, kdy to přijde. Naštěstí mám v záloze Felicii 1,9 D a jsem za ní rád
  4. jedna zkušenost s ostrou vačkou v diskusi CHIP 1,4 74 KW Auto je v celém spektru otáček víc hlučnější - toho jsem si všiml hned, když jsem vůz po úpravě přebíral. Na druhou stranu jízda je teď pohodovější, vůz zabírá lépe v nižších otáčkách než před úpravou a zároveň se mi zdá, že je míň "točivější" . Při předávání vozu mě mimo jiné říkali, že bych měl teď spíš jezdit na Natural 98.... To jsem si k srdci nevzal, páč jezdím furt na N95. Pokud bych se já měl teď rozhodnout znovu, tak bych na tu úpravu spíše nešel, protože se mi zdá, že ten hluk po úpravě je horší, než přínos upraveného motoru v nižších otáčkách... Jinak spotřeba je plus minus stejná jak před úpravou. Určitě se nezlobím, co jsem napsal, platí. Tímto součastně zdravím Freeka, kterému jsem zatím nestihl odepsat na SZ. Kdyby někoho v této věci ještě cokoli zajímalo, tak rád odpovím :-) zdravim milana . takže o spokojenosti už trochu obrázek mám . mám dotaz kdo úpravu prováděl ( jestli to nejni tajný ) a jestli po úpravě bylo provedeno pro porovnání měření na brzdě . Úprava byla provedena v Motorsportu u Ing. Michla v Kuřimi u Brna (autorizovaný prodejce a servis vozů Škoda; tento servis upravuje Fabie pro sportovní závody a pokud se nepletu tak oni mají i svůj soutěžní tým jezdící na vozech Fabia), cena úpravy byla okolo 6.000,- Kč, a dále jsem si zaplatil měření na brzdě před i po úpravě, což bylo 1.500,- kč (první měření stálo 1.000,- Kč, další již za 500,- Kč). Před měřením jsem měl nejvyšší výkon 74 kW a točivý moment 131 Nm, po úpravě to je 75 kW a točivý moment 136 Nm s tím, že v nižších otáčkách je výkon a zejména vzrůst točivého momentu relativně vyšší. Uvedené parametry byly měřeny při použití paliva Natural 95. Graf z brzdy jsem zde už dával, pokud bude zájem (a najdu to), dám ho sem znovu. já osobně sem problém s výkonem vyřešil koupí moto HONDA CBR 1000, 135 HP , 0/100 km 3,6 sec
  5. freek

    Chip 1.4 74 kW

    RE Milan : dík za info . jenom prosím ještě řekni , co bylo myšleno tím , že motor po úpravě je míň ´´ točivější ´´ ? dík
  6. freek

    Chip 1.4 74 kW

    Určitě se nezlobím, co jsem napsal, platí. Tímto součastně zdravím Freeka, kterému jsem zatím nestihl odepsat na SZ. Kdyby někoho v této věci ještě cokoli zajímalo, tak rád odpovím :-) zdravim milana . takže o spokojenosti už trochu obrázek mám . mám dotaz kdo úpravu prováděl ( jestli to nejni tajný ) a jestli po úpravě bylo provedeno pro porovnání měření na brzdě .
  7. freek

    Chip 1.4 74 kW

    sem čekal jaká moudrost zase z Martina vypadne . prostě sem nečekal že v chodu motoru budou takový rozdíly. taky sem viděl 74kW a protože sem měl zatim ve 3 autech 66kW ( ale objemy 1,6 a 1,8) tak sem myslel že to bude v poho.
  8. freek

    Chip 1.4 74 kW

    vadí mi slabý tah v 3000 otáčkách . mám to v komajnu a když vidim kopeček už musim řadit . sportovní jízda od 4500 do 6000 je OK , ale na běžné ježdění mě víc uspokojuje moje 2. auto Felda 1,3 chipnutá u Cimbu . v Praze dám za 5 a dojedu s tim v poho do CB .
  9. freek

    Chip 1.4 74 kW

    no napsalo se toho hodně ale nenašel sem nic o někom kdo by mněl úpravu tohodle motoru a jak je s tim spokojenej. skus to , třeba sem to přehlíd
  10. freek

    Chip 1.4 74 kW

    zkusil sem kontaktovat MILANA . snad to vyjde. až se dovim víc dám vědět . nespokojených lidí s timhle motorem je asi víc. psal sem na MOTOREXCEL kvůli úpravě HW ale neodpověděli mi a Cimbu mi to spíš rozmlouval. tak nevim . Cimbu dost věřim.
  11. freek

    Chip 1.4 74 kW

    forum sem procházel ale o úpravách 1,4 74kW sem se toho moc konkrétního nedozvěděl
  12. jak sem čet tu debatu od začátku tak ne jenom já . stejně by mě zajímalo co si nakonec vybral DEZENT co to před rokem začal
  13. sis to asi špatně přečet . já si nestěžuju na dynamiku ale na zátah . a nesrovnávám to s 1,9 ( asi si myslel 2,0 benzin ) . řikám že kvůli krouťáku bys to už víc nekoupil . zkus vyjet z města a zjistíš o čem píšu
  14. nesrovnávej 1,2 a 1,4, to je snad píčovina ne ? jenom píšu že ten motor je pro jízdu a ne jenom ve městě nevyváženej . je to moje 6. auto a čekal sem od toho fakt něco jinýho . nekupoval sem 100 koní abych musel do kopce řadit 4 nebo dokonce 3 když to nechci dotahávat na doraz .
×
×
  • Vytvořit nový...