Přejít na obsah

sygy3

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení sygy3

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Zdravím, tak po dlouhém a úmorném čtení různých diskuzí jsem se rozhodl na mojí Octávce II 1.9 TDI PD najeto 170 tis. pro čip u TDIFUNA. Je to sice daleko... pocházím z Mělnicka, ale ta cesta se vyplatila. Vše mi bylo řádně vysvětleno přístup Zdenka je opravdu profesionální. Zatím najeto s čipem 1000 km a vše v naprostém pořádku. Motor krásně táhne jsem s tím maximálně spokojený a pro mé využití to bohatě stačí. Spotřebu zatím neřeším, ale podám info po více najetých km. Před čipem byla průměrná spotřeba 5,4l/100 km Chci touto cestou Zdenkovi poděkovat za jeho skvěle odvedenou práci a profi přístup k autu. Pokud se někdo rozhodujete, jako jsem to dělal já a váhal...neváhejte a jeďte k TDIFUN .
  2. Díky za upozornění, téma jsem tu pročítal a tak nějak jsem to tam sekl na rychlo plnej dojmů z výměny.
  3. Ahoj všem, provedl jsem výměnu převodového oleje při 164300 km a stáří auta 5 let. Na převodovce jsou dva imbusy velikost 17 mm. Nalévací a výpustní šli v pohodě povolit bez většiho problému. Auto jsem musel zvednout, použil jsem nájezdy,aby olej vytekl. Pokud necháte auto stát na kolech nevyteče všechen olej. Z převodovky mi vyteklo přesně 1,8 litru zřejmě tam ještě trochu zůstalo. Původni náplň je prý něco kolem 2,1 litrů. Čas vypoušteni se protáhl na cca hodinu. Doplnil jsem potrebné množství originálnim olejem,který jsem zakoupil na CC-Autodíly Kosořice. A teď to nejdůležitější...pokud se vám olej neztrácí neměňte. Dělal jsem to uplně zbytečně. Olej byl v pohodě bez špíny a skoro jako nový. Otázka je jak vypadá olej ve starším voze s jiným počtem ujetých km. Ještě na jednu maličkost jsem zapomenul...při vraceni zátek jsem použil na utěsnění závitu trochu teflonové pásky pro připad,že by to teklo. Zátky nemají těsnění jsou zřejme do kónusu. Pro svůj klid jsem to raději utěsnil.
  4. Mám dotaz, jde Symphony z Fabie I do Octavie I? Moje Octávka je rok 2000 facelift. Projel jsem celé forum a nic jsem nenašel. Určitě někdo z vás to tu zkoušel a než ho někde koupím chci se ujistit. Určitě tu někdo řekne, máme do Octávky Symphony, ale mě se to z Fábie líbí víc... Přikládám foto Děkuji za odpovědi
  5. Kamarád měl stejný problém,nic stím nejde udělat.Zkoušel všechno možný.Ten přenos přes blotůčko ještě nemaj tak dobře vymakanej.Jinak to rádio je super.
  6. Díky za info,zítra se tam kouknu,mám takovej dojem,že tam mám jen čtyři káble.Měnil jsem rádio minulý týden a osm jich tam asi nebylo.Ještě se zeptám,kudy to mám natáhnout,nevím kde je svazek,předpokládám,že někde u prahů.Díky.
  7. Zdravím lidi.Mám Octávku 1,6 74kw GLX rok 2000.Nemám v zadních plastech v kufru repráky.Koupil jsem je,ale nemůžu najít kabeláž.Bylo mi řečeno,že kabely jsou smotaný v kufru pod kobercem.Nic jsem nenašel.Myslel jsem si,že mám přípravu,třeba někdo máte stejný auto a měl jste stejný problém jako já.Děkuji předem za rady.
  8. Tak už mi funguje Octávka na 100%,byla to škrtící klapka.Čínskej šit jsem nekoupil,originál mě stál 5800,- + 200,-kč práce.
  9. Díky za info,určitě to zkusím.Pak jsem písnu jak to dopadlo a,když to nevyjde půjdu dál za problémem.
  10. Zdar lidi,mám 1.6 74kw,za studena mi otáčky neblbnou,ohřeje se auto a při dojíždění,vyřazení otáčky lítaj mezi 1000 a 400.Udělá to tak třikrát a ustálí se.Byl jsem v servisu na PC tam mi řekli lambda.Koupil jsem novou,vyměnil a je to pořád stejné.Občas mi motor při parkování zhasne,auto je línější a pedle spotřeby i víc žere.Chybu třeba škrtící klapky to nepíše,nechal jsem jí jednou vyčistit a vydrželo to pouhé 3 dny,opět to lítá.Mám koupit novou škrtící klaku?
×
×
  • Vytvořit nový...