Přejít na obsah

osud7

Uživatel
  • Počet příspěvků

    104
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli osud7

  • Narozeniny 6.10.1980

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

906 zobrazení profilu

Oznámení osud7

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. môžem potvrdiť z dnešného dňa , pri 130km/h točí 2500 ot/min, ročník 06/2008 elegance, ako tu už niekto spomínal, tiež nemám modrú kontrolku teploty motora, nemám maxidot, ale služobná 1.4tdi PD r.v. 08/2008 už kontrolku má
  2. Ahojte, na nete som nasiel navod ako SW minimalizovat pracu EGR. Kedze mam VCDS diagnostiku, skusil som to urobit. Mam motor 1.9tdi PD BSW vo FabiiCombi II r.v.2008. Jedna sa o adaptaciu EGR v riad. jednotke motora-01. Ak ste spojeny s riad. jed. motora, najskor sa treba nalogovat , heslo 12233, nasledne zvolit adaptaciu. V menu adaptacie navolit kanal 003, a hodnotu zmenit na co najvyssiu. V navode bol popisany motor ALH, kde povodna hodnota bola 32768 a nova, najvyssia mozna 33768. Moj motor je novsi, ale EGR je stale ovladany podtlakom. Pri adaptacii je najvyssia mozna hodnota 33638 (vyssiu uz mi nezoberie test). Ako je nizzsie v linku popisane, hodnotu otestovat a nasledne ulozit. Zmena chovania nastala okamzite. Turbo zacalo byt jemne pocut od cca 1150ot. a motor reaguje pri rozbehu pruznejsie hlavne z otacok okolo 1500 a nizzsie. Otazka na skusenejsich: - je toto spravny sposob obmedzenia funkcie EGR pre motor BSW ? link na postup adaptacie EGR motor ALH: http://www.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24 Prispevok ma sluzit ako inspiracia. Mne to pomohlo v zmysle lepsieho vykonoveho priebehu motora a tiez dufam k znizeniu zaspinenia EGR a sania, ktore je uz aj tak zrele na cistenie (191000km) Skusal som urobit to iste aj na Fabii 1.4tdi PD 59kW r.v.2008, postup a cisal su rovnake. Zmena chovania nastala ,ale nie s takym rozdielom ako pri 1.9tdi PD 77kW.
  3. Ahojte, pridam aj moj nazor. Mam na Fabii 2005 (BME) HTP 47kw+chip cimbu nabehane 78t km. Nastal cas vymeny oleja filtrov. Napadlo ma ze sviecky uz mali byt davno menene tak som patral, necital som forum (mozno chyba ,uvidime). Motor uz zacinal byt trosku hlucnejsi a horsie sa mu islo zo spodnych otacok, hlavne bol nervozny pri brzdeni motorm a naslednom pridavani. Najprv som menil olej a filtre, davam Mobil1 5W50. Bolo to mierne lepsie ale nervozne chovanie pri pohybe s plynovym pedalom nezmizlo. O vymene sviecok som si musel co to precitat, nechcel som nieco poskodit. Nakoniec sa podarilo mierne nasilu vybrat cievky a vymenit sviecky obycajnym T-klucom na sviecky. Skusobna jazda. Vsetko ide ako ma, zohrejem motor, pridam ide pekne bez frflania, urcite menej hlucnejsi, nervozita motora skoro uplne zmizla. Tazko povedat ci je tam viac vykonu, ale skor islo o kultivovanost chodu. Nove sviecky su DENSO K16TT, 4,54€/kus. Uvidime ako dlho to vydrzi. Podla DENSO katalogu su tieto sviecky vhodne na vsetky HTP. Este spomeniem ze original od vyrobcu som mal Bosch sviecky.
  4. Ahojte, pridam aj moj nazor. Mam na Fabii 2005 (BME) HTP 47kw+chip cimbu nabehane 78t km. Nastal cas vymeny oleja filtrov. Napadlo ma ze sviecky uz mali byt davno menene tak som patral, necital som forum (mozno chyba ,uvidime). Motor uz zacinal byt trosku hlucnejsi a horsie sa mu islo zo spodnych otacok, hlavne bol nervozny pri brzdeni motorm a naslednom pridavani. Najprv som menil olej a filtre, davam Mobil1 5W50. Bolo to mierne lepsie ale nervozne chovanie pri pohybe s plynovym pedalom nezmizlo. O vymene sviecok som si musel co to precitat, nechcel som nieco poskodit. Nakoniec sa podarilo mierne nasilu vybrat cievky a vymenit sviecky obycajnym T-klucom na sviecky. Skusobna jazda. Vsetko ide ako ma, zohrejem motor, pridam ide pekne bez frflania, urcite menej hlucnejsi, nervozita motora skoro uplne zmizla. Tazko povedat ci je tam viac vykonu, ale skor islo o kultivovanost chodu. Nove sviecky su DENSO K16TT, 4,54€/kus. Uvidime ako dlho to vydrzi. Podla DENSO katalogu su tieto sviecky vhodne na vsetky HTP. Este spomeniem ze original od vyrobcu som mal Bosch sviecky.
  5. Tiež som minuly tyzden menil silentbloky. Kupoval som v predajni G+K v Ziline. Pytal som si na Fabiu, dali mi tieto excentricke 4-bodove uchytenie . Cena bolo okolo 10 eciek/kus. Povodne som chcel vymenit len jeden, ale ked som videl, ze je iny, kupil som oba. Kamarat pri montazi trosku vahal, ale potom sme ich namontovali tym vystupkom, ako maju vystupok povodne, teda ku stredu auta. Nemam este geometriu, cakam na elektrony a nove gumy, ale buchanie napravy pri vytocenych kolesach zmizlo a mam z toho celkovo dobry pocit, myslim z riadenia a nepripada mi to tvrde. Tiez neregistrujem nejake zvysene vybracie od motora pri roznych otackach. Trochu na nich pobeham a uvidime co vydrzia. Rad brusim zakruty
  6. Tento tyzden som kupoval tie Diademky od Osramu. Cena 289,-sk/pár v NAY Elektrodome. Posudte sami
  7. Neviem ci ste kukali moj odkaz . Možem odporučiť. Je to trošku makačka, ale ide to. Kliešte niekde požičajte na vikend a mate hotovo. Veľa zdaru http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...itovacie+matice
  8. Mne kradli postupne po jednej chromovanej čiapočke a tu poslednu som si dal dole sám
  9. osud7

    Chiptuning

    Tiez sa pridam k uspesnym pouzivatelom chipu od Cimbu. Slovensky zastupca tejto firmy prisiel napojil sa cez servisnu zasuvku nahral novy soft. nepotreboval som doklad , cena 4000,- sk, zaruka plati. a je to o nieco sviznejsie...
  10. osud7

    Servořízení KO

    Na tie kontrolky uz kukam , ale to bolo sluzobne tak pohoda . Teraz tak rozmyslam ci nas trosku neodrbkali, vymenili baterku, opravili kable, servo sa rozbehlo a oni zauctovali za nove... to uz sa nedozviem.
  11. osud7

    SNÍŽENÍ AUTA

    Mam na muske ten komplet podvozok Supersport -35/35.Neviem ale ci to auto nebude mat zadok nizsie ako to pri niektorych sadach byva. Rovnaky kit je pre vsetky motory tak neviem... Stelovak je pre mna az moc velky luxus...
  12. osud7

    Servořízení KO

    Prd troma tyzdnami som mal to iste na 1.9SDi. Servo totalne stuhnute po nastartovani. V servise zistili ze je odidena elektronika a vraj sa to musi vymenit cele , zistili aj prehryzene kabliky od hlodavcov na nabijanie a tak baterka bola uplne vystavena( nevsimam moc kontrolky dobijania a ona fakt svietila pocas jazdy). Preto sa aj uplne tazko startovalo. Vysledok nova baterka ,nove servo cca 36000,- Sk Neviem ,ale ci by ta vystavena baterka a nasledne zle napajanie mohlo sposobit odchod toho serva do vecnich lovist...
  13. Ahojte ,viem že sa tu o hmlovkách popísalo už dosť, ale zaujímalo by ma či by som mohol pripojiť predné priamo na spínač zadných,teda či to vydrží a koľko tak môže stáť ten origo zväzok na dorábku?
  14. No ja by som asi v cene okolo 5000,- nešiel do SONY čo sa repro týka. Hertz,Boston , Focal,....a pod., nižšie rady zoženieš aj za tuto cenofku, ale jednoznačne so zosikom. Bez zosiku iba na rádio je často odporúčaný repro set DSK 165. Vysoká citlivosť ,solídny zvuk. Ja mam Pollyglass 165 V2 od Focalu. Samo že zosík.Výšky sú nadherné
  15. Dal som tiež chip od CIMBU. Som spokojný,motor je kľudnejší a lepšie reaguje na plyn. Robil my to pán z Levoče chodí každý štvrtok cestu do BA a robí to na počkanie. V servise to nejde zistiť VAGom, takže záruka nepadá. A mimochodom aj mne to ponúkal chlapík priamo v salone kde som Fabku kupoval. Pokiaľ nepotrebuješ bloček da sa dohodnuť na cene. Ja to mam za 4000,-Sk a spokojnosť. Čo sa týka spotreby, nemam PC,ale nevidím rozdiel. Šiel by som do toho znovu
×
×
  • Vytvořit nový...