Přejít na obsah

snowblade

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení snowblade

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Geometrii jsem nedělal v autorizovaném servisu Škoda, ale v pneuservisu, kde mají opravdu vybavení na špičkové úrovni, nepopírám, že vše udělaji bezchybně. Mám najeto skoro 160tis km a z toho 90% po Praze, domnívám se, že tlumiče jsou dávno za zenitem, nevim jestli by něco takového mohli způsobovat. Autorizovaný servis jsem opustil po informaci od technika, čím by to mohlo být, mi bylo sděleno, že je to normální, že to tahá už od začátku, že jsem si toho jen nevšiml, údajně to zapříčiňuje kratší poloosa. Tak jak se ke mně servis postavil jako k zákazníkovi, se stavim k autorizovanému servisu i já.
  2. Geometrie po kontrole 2x a bez úspěchu, po konzultaci s pár lidma mám podezření na diferenciál, je to reálné?
  3. Bourané nebylo a brzd. obložení zhruba na 15.000km
  4. Řesím dlouhodobý /cca 1/2 roku/ problém, při akceleraci jak např. 30km/h tak 130km/h se stočí volant k L straně, pokud bych mu nedal možnost se takto stočit auto zatáčí k pravé straně. Není to až takový problém, dokud neprojíždím pravotočivou zatáčkou a nepřidávám plyn. To je o ústa. Auto se začne přetáčet a na mokré silnici má snahu jít do smyku. Jedná se o Fabii I rv. 2000 1.4 MPI 50Kw, najeto cca 160.000km, tlumiče jsou původní, pneu zánovní /jak letní i zimní/ a co se P nápravy týká téměř vše nové. Spodní ramena vč. čepů, zadní uložení spodních ramen /použity orig. z Audi A2/, kosti. Minulý týden proběhla kontrola stavu vnějšího kloubu poloosy, zda-li není suchý, NEBYL. Auto stále táhne. Geometrie provedena již 2x, bez úspěchu. Jsem bez nápadu, pokud máte někdo nějaké zkušenosti s takovouto závadou, pls podělte se. Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...