Přejít na obsah

Sicco

Uživatel
  • Počet příspěvků

    77
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 222 zobrazení profilu

Oznámení Sicco

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ahoj, nejsem si tak úplně jistý zařazením tématu a hledání zde nebylo úspěšné, ale zkusím, jestli někdo neporadí. Na Superbu 125KW 4x4 se začal při jízdě ozývat zvuk připomínající rezonující plech, prošel jsem na zvedáku celý podvozek ale nikde žádný kryt výfuku nebo nic jiného uvolněného není. Takže jsem pozoroval blíže a jde to z palubovky od noh a pouze když auto dojíždí na zařazený kvalt při puštěném plynu, jakmile přidám lehce plyn je ticho, když auto stojí je ticho, když šlápnu na spojku je ticho. Takže i když byla dvouhmota i spojka dělaná loni, mám podežrení na něco v převodovce nebo spojce. Nesetkal se s tím už někdo? nějaké ložisko v převodovce třeba? Není to jako klasický zvuk spojkového ložiska šlápnu spojku je ticho, pustím chrrr, ale vyloženě tenký vibrující plech.
  2. Zjistil jsem, že mám zapnutou volbu Škoda Sound system, i když ho nemám a proto nejspíš zvuk nejde. Jenže se mi nedaří hodnotu změnit na volbu Sound system not installed. VCDS mi sice v Long coding napíše kodování přijato, ale když se podívám znovu, stále je tam Sound system. Nevíte proč se to nechce uložit?
  3. Jo to video jsem viděl, ale v mém případě nepomohlo. Musel jsem vyčistit čočku mechaniky, byla uplně šedá. Takže jsem nahrál 5274 a jsem tam kde jsem byl, funkce zašedlé a rádio bez zvuku, zvuk má jen navigace. V servisním menu vidím, že se mi změnilo písmeno Part number na konci z C na K a taky se změnilo HW vehicle z 0xC801 na 0xCA01, jak je to možné? HW radio je pak 0006. Každopádně by 5274 měl fungovat, dříve tam byla stará verze 3274 a zvuk nešel.
  4. Ahoj, koupil jsem auto, kde nefungoval Columbus jak by měl (nešel zvuk krom Navi žádný, některé funkce nefungovaly a byly šedé, občas se sám restartoval), byl tam starý firmware a testmode vypnutý, možná ještě původní. Reset nepomohl, tak jsem se rozhodl pro upgrade na podporovaný 5274. Bohužel i při dodržení postupu update vždy skončí červeným obecným SWL error (bez dalšího descriptionu), stane se tak na 8% APPL nebo 5% HDD aktualizace, zkoušel jsem vypalovat 5x to DVD. Je tedy vadná mechanika? nebo jsem koupil auto s již vadou na desce, kvůli těm počátečním problémům a nyní nemožností nahrátí firmwaru? Ještě dodám, že jsem zkoušel i starší 5238, kde byl výsledek stejný. Nesetkali jste se s tímto už? Díky
  5. Řeším teď podobný problém, stanice rádia naladím, ale bez zvuku, navigace mluví bez problému. Je možná SW chyba nebo špatný zesilovač? jde to nějak poznat když sem dám číslo firmwaru jestli je třeba starý a přehrátí by pomohlo?
  6. No tak po týdnu v servise kdy to zespod odstrojili, sundali nápravu, úhlovou převodovku 4x4 a vyměnili tekoucí chladič spalin, nádobku i víčko chladiče, vše složili a natlakovali, kdy přes noc to drželo dobře, ale jak se to naplnilo vodou, projelo a zahřálo tak to tlakuje stejně a voda letí přepadem ven.. Teď je otázka, jak se sundá hlava, jestli to bude jen těsnění, nebo prasklá hlava, nebo prasklý blok. Nevím co může být nejpravděpodobnější a jestli u tohodle motoru CBBB praskají i bloky, válce? Tlakuje to celkem dost právě, ale bílý kouř není, olej ve vodě ani voda v oleji tak jestli bude stačit srovnat hlava a ventily, zaškrabat blok a nové těsnění
  7. To by se neohřálo tak rychle vpohodě na 90. No auto je už v servise, pry to bude těsnění když buble ta nádobka a je očouzená..
  8. Abych zjistil jestli to při vyšší teplotě bude bublat, se zavřeným víčkem po 2km je voda pryč z nádobky v hadicích a okruhu, po otevření se vrátí, pokud jedu ale déle je tlak vyšší a letí to ven. Víčko jsem zkusil druhé z Passatu B6 a tam se hladina i po zahřátí a otevření téměř nehne, žádná bublinka. Ale i když ta voda zmizí tak hadice pořád zmáčknu snadno, je to proti všem napsaným příčinám o těsnění, nic z toho krom vyhazování víčkem se neděje a jiné nepomohlo.
  9. Ahoj, budu zde pokračovat v tématu, protože mě potkalo něco podobného (2.0 TDI CBBB 4x4), zatím teda nevím co je příčina, zda to je opravdu těsnění pod hlavou/prasklý blok. Při jízdě po dálnici budíky zapípaly že není voda, zastavím na benzínce, pod nádobkou a nosník mokrý, dolil jsem cca 2l. Jedu dál, po 50km znovu, takto jsem dojel domů, dolil asi 4,5l vody co vyteklo nejspíš přepadem. Dneska jsem udělal zběžnou kontrolu - šlem na víčku není, olej vpořádku, hladina nezvýšena, nikde únik krom samotné expanzky jsem nenašel, z výfuku žádný kouř. Nastartoval jsem studený motor, dolil lehce nad max a nechal zahřát, do 50st vpohodě , pak povolím víčko a žádné bublinky v nádobce. Bubliny v nádobce sezačnou objevovat až tak od 70st, to už i při povolení víčka zasyčí a zvedne se hladina, ale nevím zda se to pouze neodvzdušňuje jak to bylo prázdné, jak doliju tak to topí, jak vyteče tak už ne. Budíky stále drží 90 a z nádobky spaliny nesmrdí. Když sem nechal povolené víčko, bylo tam tak 70st a jel lehce kousek tak to stejně vyteklo i když tam nebyl tlak s povoleným víčkem. Nevím jak dál postupovat co vyzkoušet, ať nejdu hned po tom těsnění, nebo jsem popsal právě typický projev když je fouklé? Díky za rady
  10. Jojo kod se změnil na nový, tak budu jezdit a pak se na to podívám zase teda
  11. Tak jsem první vstřik vyměnil, po asi 150km jsou hodnoty zase jiné a tentokrát to vypadá zase na druhý, který předtím vypadal vpohodě..
  12. To jsem zkoušel, projev se lehce ztišil a auto jelo lépe ale po třetí nádrži bylo vše zpět. Zkusím vyměnit ten první a uvidí se, jezdím ted dost tak za týden by se to mohlo přizpůsobit.
  13. Pokud se nic nestane po odpojení konektoru vstřiku za chodu, tak to mohu zkusit postupně na všech 4 vstřicích, protože jinak nedokážu říct jestli jsou to ventily nebo vstřiky. Měnil jsem na podzim čtvrtý, ale vadný má pry mít kladné hodnoty, že by byl taky špatný.
  14. Ahoj, chci se zeptat zda by někdo z popisu dokázal aspoň trochu poradit, případně navézt k možnému řešení co dále. Jedná se o Superb 2.0 TDI CR CFFB. Závada se projevuje hned po startu kdy je slyšet takový cvrkot, není to klepání, není to kovové. Z studena je to slyšet méně, po ohřátí na provozní teplotu hodně zřetelně i v kabině. Frekvence klepání/cvrlikání se zvyšuje rovnoměrně s otáčkama motoru. Předpokládám, že pokud by to byly ventily tak se to projevuje hlavně za studena nebo ne? Změřil jsem odchylky vstřiků a za studena jsou do 1.0mg ale za tepla viz obrázek níže přes 1.5, při dalším měření i 1.72. Otázkou je, jestli je špatný první nebo čtvrtý vstřik? Nemůže to být i něčím jiným? Hledal jsem tu a mohla by to být i vačka, špatný tlak válce.. nerad bych dělal GO motoru jen tak pro nic. Díky
  15. Ahoj, mohl by někdo poradit kde by mohl být problém? Přestala mi fungovat celá pravá část tlačítek na volantu včetně kolečka, podsvícení funguje, ale jinak je to uplně mrtvé, takže nepřepnu na palubáku nic, nenastavím. Co jsem tu hledal tak problém byl jen s vymačkaným kolečkem, ale tady nevím, zda je vadný celý ovladač nebo to může být i podvolantovým kroužkem nebo něčím jiným. Nechci se v tom hrabat sám, tak jestli doporučíte kdo by se mi na to mohl na Moravě (Olomouc, Ostrava) podívat? Díky Vag píše toto: Adresa 16: Elektronika volantu (J527) Labely: SVO\5K0-953-569.clb Řídící jednotka SW: 5K0 953 569 AL HW: 5K0 953 569 AL Díl: LENKS.MODUL 016 0180 Revize: --X01--- Seriové číslo: 20180429300521 Kódování: 7982A00000 Dílna #: WSC 01286 386 08256 ASAM Dataset: EV_VW360SteerWheelUDS A03004 ROD: EV_VW360SteerWheelUDS.rod VCID: 020B3C09950F1651FF-8056 Řídicí jednotka multifunkčního volantu: Subsystém 1 - Řídící jednotka SW: 3T0 959 537 HW: 3T0 959 537 Labely: SVO\3C8-959-537.CLB Díl: E221__MFL-URO H07 0012 Seriové číslo: 2178673 Kódování: 800000 6 závad nalezeno. 0516 - Datová sběrnice; chybějící odezva U1121 00 [009] - - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 206 Kilometry: 275214 km Datum: 2019.10.28 Čas: 12:06:23 227355 - Spínač cyklovače stěračů B1149 13 [009] - Preruseni Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 206 Kilometry: 275214 km Datum: 2019.10.28 Čas: 12:06:23 229127 - Spínač regulace rychlosti B1154 11 [009] - Zkrat na kostru Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 206 Kilometry: 275214 km Datum: 2019.10.28 Čas: 12:06:23 229147 - Spínač regulace rychlosti B1154 13 [009] - Preruseni Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 3 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 206 Kilometry: 275214 km Datum: 2019.10.28 Čas: 12:06:23 335876 - Datová sbernice pohonného systému U0002 00 [009] - bez komunikace Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 206 Kilometry: 275214 km Datum: 2019.10.28 Čas: 12:06:23 1140738 - Snímač úhlu řízení B1168 54 [009] - Chybejici kalibrace Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 206 Kilometry: 275214 km Datum: 2019.10.28 Čas: 12:06:23 UBat: 12.30 V MC1 interner Fehlercode: 0 MC2 interner Fehlercode: 0
×
×
  • Vytvořit nový...