Přejít na obsah

67jitka58

Uživatel
  • Počet příspěvků

    399
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 837 zobrazení profilu

Oznámení 67jitka58

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím. po devíti letech kdy jezdím do práce a vím jakou mám spotřebu jsem byl nucen vyměnit K.O.motor mám nyní vyšší spotřebu asi o 0,4až0,5L/100km.Jedná se o motor ALH 66kw.Ten jiný motor byl nastrojený tzn. s turbem a vstřikovacím čerpadlem,jen se vyměnil jeden vstřik s tím konektorem protože ten starý ho měl jiný.Motor startuje na drc a jede pěkně,jen má tu vyšší spotřebu.Přemýšlím čím by to mohlo být a napadá mě jen to čerpadlo protože ostatní věci zůstaly původní.Má někdo jinou myšlenku?
  2. Pro juke.box. Ahoj,můžeš mi poslat email nebo správu nebo tel.Potřebuji se s Tebou domluvit.Dík
  3. Zdravím, co se stane když dám do auta po ALH motoru AGR motor a nic nebudu upravovat.Momentálně má větší spotřebu.Dík.
  4. Já mám Windows 7 profesional,ale stále to hlásí že 5 adapter nepřipraven.Přitom test funguje.
  5. Zdravím,chci se zeptat.Mám kabel OBD2 a VAG COM 304CZ od Juke box,který mi na Vistách fungoval.Po instalaci Windows 7 mi nějak nejde.Poradí někdo jak nainstalovat?
  6. Zdravím,chci se zeptat.Mám kabel VAG COM 304CZ,který mi na Vistách fungoval.Po instalaci Windows 7 mi nějak nejde.Poradí někdo jak nainstalovat?
  7. 67jitka58

    Jaký olej

    Zdravím,chci se zeptat.U motoru 1.9tdi 66kw.Když se podívám na filtr oleje dovnitř,tak u jednoho konce má obdelníkové otvory a u druhého konce je nemá,tak ta strana s těma otvory jde dolů do tělesa filtru a nebo nahoru k víčku?Filtr mi upadl a jelikož nový dávám podle polohy starého tak jsem zapoměl jak tam patří.
  8. Je to specialní vazelína na brzdy.V autodílech jí seženeš.
  9. To jsou jen saze.Občas něco vyletí
  10. Já tankuji kde se dá a vybírám levnější naftu,nikdy jsem nedával aditiva a nikdy jsem neměl problém nastartovat najeto 247 000km Palivový filtr měním po 60 000km a žhavičky stále původní.Chce to mít motor v pořádku.Hlavně tlaky.
  11. Z a nic na přední nápravě,pakliže nechceš zničit ještě něco jiného.Ale jak čtu Tvoje auto je často na odtah,měl bys s tím něco dělat.
  12. Já jsem mu odpovídal na otázku ( jak poznám, když jsou u naftového auta nízké kompresní tlaky ve válcích.)O žhavičkách jsem nic nepsal.
  13. Změř nebo si nech změřit kompresní tlaky.Jak jsou pod 1.9MPa tak to je na hranici opotřebení.Ale hlavně musí být rozdíl mezi válci max.500kPa,jinak to je na GO.
  14. Každopádně lakovat a nechat uschnout pří více jak 10.stupních,lepší při 15ti.Nesmí zmrznout.
×
×
  • Vytvořit nový...