Přejít na obsah

Trabik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Trabik

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Prosím o kontakt na Vasu mám stejný problém. Jsem z Olomouce. Velice vám děkuji
  2. Tak takovej problem ted resim taky. Oct scsut 1.8 tsi 2009 najeto 230000km oprava hlavy vymena pistnich krouzku zjevne banalita :-) Jenze nastal problem pistni krouzky obj podle vin vozidla! Pistni krouzky nepasuji na pist!!! Ve znacce mi rekly ze se pistni krouzky nedaji obj na stavajci pisty ale musim koupit 4nove pisty cena za kus 5300kc a dale sadu ojnic cena 18200kc??? Nechapu proc bych mel platit za nove veci kdyz by stacilo koupit sadu krouzku a bylo po problemu! Jenze to by nesmela byt konstrukcni vada pistu proto je v tpi napsano optimalizace krouzku a pistu skodovka to vi a pokud je auto v zaruce takto opravi.Co nastava po zaruce s takovym najezdem km?musi si to kazdy uzivatel techto motoru zaplatit sam.Je to normalni???ps.Valce a pisty bez sebemensiho opotrebeni
  3. Založil jsem nové téma. Nevím jak to mam přesunout na správně misto
  4. Octavia 1.8tsi 118kw rv 2009 najeto 230000km.Velká spotřeba oleje cca 1,2 na 1000km!!! Oprava=výměna 4pistu 4 ojnic cena 39000kc.Nevim proc bych měl platit sadu pístu a sadu ojnic kdyz stačí vyměnit pístní kroužky na stávajícich pistech? Nelze koupit sadu písních kroužku na daný píst! Pripis k opravě skoda auto-inovace pístních kroužku a ojnic. Proc bych měl platit za konstrukční chybu?kdyby nebyl problém v pístu a MB to ví tak si přece koupím kroužky a jede se dal jenže to nejde už mam dost placeni za konstrukční chyby MB!!! Nemůžeme jim dělat pokusne Králíky nemluvě o napínáklů řetězu! A dalších problémech těchto motoru.
×
×
  • Vytvořit nový...