Přejít na obsah

kyo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení kyo

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Ja mam taxik, zatim najeto 200 tis a bez problemu. Jedine co se pravidelne u vsech aut .sype jsou nejaka loziska v prevodovce, oprava za par korun. V servisu maji G-Tecu asi 30, vsechny 150-300 tis km najeto, vse taxi spolehlivost si pochvaluji
  2. Tak za me velky zklamani. Soucasny G-Tec mel dve velike vyhody, o obe prijde. Prvni, lety vyzkouseny a zcela bezproblemovy motor, spousta aut uz ma kolem 300 tisic. 1.5TGI je oproti tomu nevyzkousena novinka, navic dle testu benzinovych verzi nijaka a spise hure jezdici, mdly. Puvodne byl avizovan zvyseny kroutak na 250nm, coz by byla parada, ve skutecnosti vsak zustane na stejne hodnote a jedine, co se zvysi je vykon, to z me zkusenosti ale zadnou lepsi dynamiku neprinese. O neco lepsi dynamika bude jen vysledkem o 90kg lehcich kevlarovych nadrzi, coz ale narazi na ztratu vyhody cislo dve, tezkymi nadrzemi zatizeny vyceprvek a tim skvely komfort a jizdni vlastnosti. Nove jen lehky zadek a torzka. Lepsi trakce na predek pro me neni nijak zasadni, ani vetsi nadrze. Stejne budu muset tankovat v podstate stejne casto. Snizeni spotreby lze cekat maximalne v radu desetin, i kdyby pul kg, je to uz pri cene 22kc/kg a 6000km mesicne zanedbatelna castka. Auto tedy prichazi o to hlavni a neprinasi v podstate nic noveho, nez horsi komfort a nejistou spolehlivost. Novy motor vam nikdy nikdo nedoporuci koupit. Takze urcite ne a koupim rocni s 15-20 tis km, soucasny model. Kdyby bylo 96kw/250nm a viceprvek, dalo by se uvazovat, takhle neni duvod.
  3. kyo

    1.8 TSI (118 kW)

    Všimnul jsem si, že u před fl 1.8TSI uváděli zrychlení u sedanu tuším 8,2, po FL je to najednou 7,8. Čím to ?
  4. Jakou životnost má tenhle motor? Je na něj 200tis km už moc? Jasně že záleží na tom, jak se s ním jezdí.. Ale prostě je to turbomotor a narozdíl od atmosféry toho asi tolik nevydrží?
  5. kyo

    1.8 TSI (118 kW)

    Ok, díky. Jinak když už jsem tu, můžu taky něco napsat o tomhle motoru a jeho provozu v trochu extrémnějších podmínkách. Jezdím s ním dva roky po centru Prahy v provedení "Pomáhat a chránit" Co se týče motoru, nemá podle mě chybu. Sice oproti šestiválcům které jinak preferuji má slabý projev, ale táhne téměř od volnoběhu až k omezovači. Ideální motor do města, kdy při snaze o úspornou jízdu jede s téměř neuvěřitelně nízkou spotřebou. Na jeho výkon. Mimo město se v podstatě spotřebou může rovnat dieselům.. Na tom se hodně podepisuje šestka. 118kw sice není samo o sobě nic moc, ale díky poměrně vysokému točivému momentu a jeho téměř ploché křivce klame tělem. Bohužel motor je podstatně lepší než to, v čem je uložen. Auto je hodně nedotáčivé a šíleně houpavé ( na tom se ale může podepisovat malé zvýšení podvozku díky "paketu pro špatné cesty" ). Nadruhou stranu z aut s kterými mám zkušenosti i na dlažebních kostkách, je jeho podvozek překvapivě komfortní. Takže sice ne závoďák, ale perfektní solidně složené komfortní auto, ve verzi kombi skvělá volba pro rodinu. Já s ním jezdím se spotřebou v průměru okolo 13l/100km ( naprosto klidná jízda po centru odpovídající normálnímu užití = 11-12l/100km, horní mez ke konci za těch 150-200km co denně najezdím je něco kolem 15l/100km ). Spojka odchází dost brzo, kolem 60-70 tis km, ale nedělám si iluze, že při podobném režimu firemních aut s kterými se nezachází zrovna v rukavičkách a na kterých se střídají řidiči by v jakémkoli jiném autě vydržela více. Z častých závad se kterými jsem se setkal, vím snad jen o častém netěsnění těsnění pod hlavou a uníku chladící kapaliny. Olej to žere uměrně způsobu užití. Řazení je perfektní, je zábava hýbat řadící pákou, což u všech aut zdaleka neplatí a manévrování po městě díky dobrému výhledu ze zrcátek ( obzlášť po FL ) a trochu přeposilovaném řízení je hračka. Komfortu přispívají i dlouhé převody, je prostě hodně příjemné že na vytočenou dvojku to jede nějakejch 110km/hod a že podřadit na jedničku lze v pohodě třeba v 30km/h. Podle mého naprosto ideální auto pro toho, kdo se chce v první řade dostat bezpečně z bodu A do bodu B a přitom chce, aby mu to auto trochu jelo. Chtít Oktávii, vůbec nepřemýšlím o něčem jiném.
  6. kyo

    1.8 TSI (118 kW)

    Ahoj, prosímvás, kolik oleje je mezi horní a dolní ryskou na měrce oleje? Litr ?
×
×
  • Vytvořit nový...