Přejít na obsah

ppaavveell

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ppaavveell

  1. Zdravim, mam stejny problem octavia 3 rs dsg, cidlo mam koupene ale v aute je namontovany construct zamek razeni, nevi nekdo jak demontovat? Nekde jsem cetl ze se musi odvrtat
  2. Chladic jsem daval novy, tak bud je nekde jen mala prasklina nebo nevim
  3. Tak byl jsem dnes na testu CO2 a vypada ze je to v poradku, jak moc je ten test presny? :)
  4. To jsem nezkousel, muzu zkusit, tak to taky hledim ze to tak chladi. Dneska jsem se jeste dival na merene hodnoty a ukazovalo to teplotu chladici soustavy -271, takze asi bude cidlo spatne ale myslim ze to s tim nema nic spolecneho.. jinak to ani nekouri , uvidim co ten test na hlavu
  5. Ok tak se zkus podivat, posilam foto ktera je studena
  6. Tlak tam je,kdyz otevru tak hladina trochu vyskoci nahoru... v tydnu necham udelat test na CO2 v soustave, jen me zarzila ta studena trubka.. Mohlo by to delat jeste neco jineho? Kolik vychazi asi komplet tesneni a hlava a v se kolem toho??
  7. Zdravim, prosim o radu, motor CUNA 135KW, mel jsem unik vody, vymenil jsem tedy chladic jak se tady pise, nezkousel jsem ho ani tlakovat, bylo videt ze byl spatny... ted je problem takovy ze mi voda vyvera pres nadobku ven, vicko jsem dal druhe a nepomohlo.. novy chladic mam v aute tyden je mozne ze by nebylo odvzdusnene za tu dobu? prijde mi ze to nema spravny okruh, vcera jsem prochazel vsechny hadice, jedine co jsem si vsimnul tak po asi 20 minutove jizde na tom novem chladici jedna trubka horka, druha studena... najeto 175 tis. diky za radu..
×
×
  • Vytvořit nový...