Přejít na obsah

Big.rob

Uživatel
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Big.rob

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. brouzdam po netu a narazil jsem na toto , typek prodava klimatizaci pro Favorita , je to opravdu mozne aby to ve FA SPOLEHLIVE FUNGOVALO ??? http://www.aukro.cz/item626741454_klima_felicie_favorit.html
  2. Ahoj muzete me prosim poradit , mam Fa 135L karbec 43kw najeto 84000km ,ale motor uz asi na tom neni nejlip , neak moc semu nechce jet , jednou jedepo dalnico po rovine 140km/h a z toho treba dnes jsem z nej nemohl dostat vic jak 120 po dlouhe rovine , otacky se " zasekly " na 3950ot a vic ani tuk , taky me to dela ze me to prdi ( strili ) do karbecu , ci sani ?? urcite ne do vefuku ... svicky , olej ,filtry , palec a vycko mam menene ,tak bych chtel jit nechat poladit karbec ( predstih , smes ) a chtel bych se zeptat kolik tato prace stoji ??? takymeporadte co mam jeste zrovna nechat poladit , ale pozor penez je malo !!! smajlík diky vsem ...
  3. Ahoj chci se poradit , mam divne poznatky ohledně mého Favoritu 1992 karbec 43kw , kdyz jsu tankovat benzin a otevru vicko nadrze tak strasne zasici asi velkej podtlak , druhej problem je ze kdyz stojim zadkem Fa s kopce nejde nastartovat , musim asi 30 sekund točit pak to chytne na cca 300 otaček !! a musim razantně přidat plyn aby se vše urovnalo když stojim předkem dolu je vše OK , třetí poznatek je že moje Favo je relatyvně líné cca do 3000 otáček pak v něm jakoby cukne a začne táhnout jak drak až do 4500ot. , je to pocit jako by vas najednu někdo začal ze zadu tlačit , nesouvisi tyto tři problémy něak spolu ??? Pak mám úplně divnej dotaz : proč moje výfukové splodiny smrdí jako blince ?? a to doslova !! zdá se mě že mě přibívá olej nemá to něakou souvislost s tím ? Předem díky za všechny odpovědi .
  4. sice to do toho to tematu nepatri ale nechci kvuli tomu zakladat nove . chtel bych se zeptat , je normalni ze favorit nekde kolem 3000 otacek chytne druhy dech ?? ( vim ze v karbecu je neaka druha komora ) ,ale je to oravdu citelne ! auto jako by trochu cukne azacne vic tahnout , dneska jsem zkousel co se svim Fanousem dam a roztahl jse to nadlouhatanske rovince na dalnici na 155 km/h , ale motor tocil 4800ot/min a podotykam ze vazim 180kg smajlík !!!! mam 43kw karbec najeto 83000km
  5. stane se neco kdyz bych si natahl novej kabel od alternatoru k plus na baterce a nechal jej tam trvale ??? tim padem bych mel stabilne 14v k baterce a obesel bych tak pravdepodobnou vadu pojistkovky
  6. kolik je tedy spravne napeti na kontaktech baterky pri nastartovanem aute ??
  7. najel jsem za posledni tyden co se toto deje asi 25OKM takze asi mas pravde ze napeti je skoro ok , tudiz je bud kaput radio coz nevim jak rozpoznat ( ale je demontovane z jineho auta kde bylo vse ok ) , nebo je chyba v pojistkach , ale vzhledem k tomu ze to radio to udelalo i kdyz jsem napojil + radia primo na baterku , takze to smeruje k radiu , zitra ho asi skrabnu do kanalu , ale sere me to pac je to Sony a dobre hralo ( kdyz hralo )
  8. zrejmne bude problem nekde v tech pojistkach , mam li rict narovinu , musel jsem ted 2x menit pojistku ,mam tam ty nozove a ty pojistky tam jsou jak prirostly takze sem s tim musel docela lomcovat abych ju vyndal a asi se tam neco posralo
  9. tak jsem ted byl delat nove mereni jak jsi psal a nechapu to ,ale najednou uplne jine vysledky : na + alternatoru : 14.01V bez svetel s rozlima svelama 13.69V , , uz me s toho boli hlava normalne
  10. neda se ta deska koupit nova ? jaka je pripadne zhruba cena ??
  11. tobude asi problem , to budu muset nekde dat , to uz je pro mne spanelska vesnice :-)
  12. takze jsem ti to byl zmerit a nameril jsem nasledujici ( je to mereno bez svetel a se svetlama ) na kontaktech baterky: bez svetel : 12.89 se svetlama : 12.35V , obe hodnoty byly pevne nekolisave ! na plus v aute : bez svetel : 12.67V se svetlama : 10.61V !! tak jsem jeste meril odpor a nameril jsem hodnotu 00.5
  13. vsak jsem to psal , pri nastartovanem motoru je vnitrni napeti 14V a kdyz roznu svetla je tam 12V
×
×
  • Vytvořit nový...