Přejít na obsah

koldik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení koldik

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dík za informace o EGR ventilu,myslel jsem,že to dávají dnes do všech motorů v honbě za ekologií.
  2. Četl jse článek na AUTO.cz.Nedalo mi to a trošku jsem se po tom pídil: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/03l131512bh-chladic-zpetneho-vedeni-spalin-egr-ventil-oe-19621.html takže tam EGR je,když ho prodávají jako náhradní díl ve škodovce,
  3. Dočetl jsem,že motory (TSI,ecoboost atd) s přímým vstřikem a ERG ventilem mají velký neduh - usazování karbonu v sacím potrubí a jeho zanášení.Mám tedy dotaz jaké aditivum,přísadu do benzínu dát,aby se tomu dalo zabránit.Nestačilo by třeba přidavat do benzínu malé množství např 5 l/nádrž ethanolu,jelikož je známo,že toto palivo dobře rozpouští veškerý karbon a usazeniny spojené s chodem mororu.
  4. Jak jsem psal v dotazu,že jsem si koupil kabel,ten jsem samozřejmě zapojil na AUX vstup a na mobil a pustil hudbu,ale nebyla tam žádná nabídka,abych mohl zapnout tento vstup,takže signál jsem tam poslal.
  5. Vlastním Rapid asi rok,koupil jsem kabel pro AUX vstup,bohužel však nejde použít.Na rádiu Swing podle návodu by se měl AUX aktivovat po zapnutí tl.Media a tam si vybrat mezi CD nebo AUX,na mém rádiu je jen CD,AUX tam vůbec není,ale má tam být! Můžete mi někdo poradit v čem může být problém nebo co dělám špatně?
  6. To Escrito:Motor 1.2 tsi je určitě lepší než htp i 1.4 jak se spotřebou,tak s jízdními vlastnostmi,bohužel však mu chybí jedna důležitá vlastnost - spolehlivost,potřebuji auto na ježdění a ne aby mi v servisu,abych k němu kdykoliv přišel a nastartoval a jel a ne abych se strachoval,že mi praskne řetěz,který tam dali proto,aby vydržel víc než řemen a ono je to naopak.Až koncern vw přestane používat své zákazníky na testování svých nepovedených výrobků,tak pak nebude co řešit a 1.2 tsi bude jasná volba.Ještě dodám: to se může stát jen tady v Evropě,stát se to v Americe,tak si už od nich nekoupí nikdo ani kolo! Např i v Číně se do Rapida dávají jen zcela nové motory 1.4 a 1.6 a ne žadné nepodarky tsi.
  7. Nevím jestli jsem trefil tak dobrý motor nebo jsem tak dobrý řidič(což si nemyslím,jen nejezdím stylem brzda plyn a předvídám),ale s 1.4 16v mám dlohodobou spotřebu kolem 5.5 l/100 km,v létě klidně i 5 l,není to sice trhač asfaltu,ale táhne od nižších otáček než htp.Co se týká hlučnosti auto je velmi tiché,prakticky motor je slyšet až při razantnějším vytáčením,jel jsem s 1.2 tsi a bylo to o něco hlučnější.Toto vše se týká Fabie I,ale myslím,že u F II to bude podobné.Přikládám foto se spotřebou.
  8. Pro marfan: Není ani tak důležité kde jezdím,ale jak jezdím,mnoho řidičů si stěžuje na motory jak jim to moc žere,ale přitom např jezdí stylem brzda plyn,jezdí rycle apod.,ono totiž víc než motor je důležitý ten mezičlánek mezi pedálem a volantem!
  9. Pro Voice: Spotřeba na palubním počítači se liší tak max o 0,2 l,takže žádná hrůza,a mám to zjištěno dlouhodobě,neboť tankuji stále do plna,proto jsem i upozornil na ten nájezd na nádrž 809 l,ale to tam ještě nesvítila rezerva,tak by to bylo ještě víc.
  10. Přečetl jsem názory na motor 1.4 16v a na jeho spotřebu a nestačím se divit některým názorům.Nevím tedy,buď jsem za 1.měl štěstí na dobrý motor nebo za 2.jsem tak vyjímečný řidič(což si samozřejmě nemyslím),s tímto motorem mám dlouhodobou spotřebu 5,5 l/100 km, v létě dokáži jet i za 5 l/100 km.A co se týká otáček,tak si všichni pochybovači přečtěte něco o technice a moderních motorech,tam se dočtete,že moderním motorům vůbec nevadí otáčky už od 1500 ot/min - to to řekl šéf vývoje motorů a podvozků automobilky Škoda Martina Hrdlička.Přikládám fotku se spotřebou a na dennim počítadle je vidět nájezd 809 km.
  11. Mám motor 1.4 16 v a co se týká spotřeby,tak najedu víc km než s 1.9 od Citroenu co jsem měl předtím.Spotřeba v létě kolem 5 litrů v zimě do 6 litrů.Jezdím mimo obec do 100 km,dálnice do 120 km a v obci asi 60 km,takže žádna brzda provozu,ale taky ne divočák.A problémů co jsem měl s tím nafťakem to by bylo a hodně povídání.
  12. Se stejným autem dlouhodobý 5.7 l a jen léto 5.4 l
×
×
  • Vytvořit nový...