Přejít na obsah

FcapaB

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • ICQ
    235411793

Návštěvy profilu

1 297 zobrazení profilu

Oznámení FcapaB

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, prosim vás, nevíte jestli pasuje kardanka ze 4x4 Octavie II 1,9 (nevim přesnější info) na O I 4x4 2001 1,9? 4900
  2. Ahojte, po delší době se mi objevila na voze závada, ale nejsem si jist jestli jsem našel správné řešení, tudíž se chci zeptat.. Auto při rychlostech od cca 80-90 začíná vibrovat. Ale ne od volantu, ten je v klidu. Je to cítit od sedačky a zadku auta, jako by házelo kolo (ty jsou ale v pořádku, převážená). Cítit je to hlavně v tahu, při jízdě bez rychlosti celkem málo. Občas se stane, že při řazení i něco klepne, nebo silně cvakne. Měl jsem obavy z Haldexu, ale po dnešku na zvedáku to nevypadá zdravě s uložením kardanu.. Koukněte prosím na video, snad mi to potvrdíte. Díky https://www.youtube.com/watch?v=prSgpmrwmzM Najeto poctivých cca 305000km
  3. Bohužel jsem koupil přetočenku. Pán vrátit peníze nechce, tak budu řešit věc přes Policii. Kdo by jel kupovat auto do Vimperka, tak bacha Nicméně, co se závad týče, jsou novinky... 1) VAG hlásí, žádnou komunikaci s Haldexem. Ale Haldexka funguje a na sněhu zadek přiřazuje.. 2) Občas je od Haldexu slyšet, při otočení klíčku, cvakání. 3) Po delší jízdě se rozsvicuje ABS a VAG hlásí chybu čidla podélného zrychlení. Po restartu auta většinou zhasne. Nachvíli. 4) 4x4 funguje ať ABS svítí nebo ne. 5) Při plném rejdu a couvání dochází ke škubnutí a lupnutí od zadku - zatím nezjištěno. 6) Vezmu to a hodim celý ze skály.
  4. Potvrzuji stejný problém, diagnostika diagnostikovala chybu na prvním vstřiku, takže snad to bude kabelem..
  5. Nuže, odpovím si sám Nebo těm, komu se to nedejbože stane.. Diagnostika hlásí chybu na 1.vstřiku. Snad tedy bude jen špatný kablík.. Diagnostika hlásí nefunkční řídící jednotku haldexu a nefunkční senzor příčného zrychlení. Nuže radosti plno
  6. Ahoj všem... Tak jsem pořídil druhou OIc 4x4 1.9TDi 74kw... Jenže hnedle musím vyřešit problémy (nebo auto vrátit, ale to bych nerad, jinak je vymazlený).. 1) při zátěži motoru (do kopce) od 2000 ot. od 3rychlosti dochází k nepříjemnému a silnému cukání auta. Pokud ale uberu plyn a zatěžuji zlehka, tak to jde a vesměs bez problému. Jo a rozsvicuje se mi ABS (nepravidelně). Pojedu na diagnostiku, ale prý by to mohlo mít souvislot, že to přiřazuje zadek.. Tak nějak jsem vyčetl, že by to mohla být i váha vzduchu, nebo má někdo ještě nějaké další info a zkušenosti..? 2) při couvání a plném rejdu, dojde k docela silnému lupnutí v zadním(ch) kole(ch). Při couvání na obě strany. Díky za rady
  7. FcapaB

    Spotřeba TDI

    tak jsem se se svým Octaviusem dostal po 13.000km na 5.7 l/100km. Abych nezapoměl, jezdim neustále z hor a do hor. Po nížinách jezdím průměrně za 4.7 l/100km
  8. Ahoj. Tuhle jsem si prorazil pneumatiku o kus železa. Tak jsem koupil 2 nové Michelinky Energy Saver, pěkně na nápravu. Sice jsou rozměrově stejné, ale staré jsou dost sjeté, tak max na letošek. V servisu mi bylo řečeno, že by bylo lepší mít všechny stejné (nové), aby nemohlo dojít k různé obvodové rychlosti náprav (staré vs nové). Údajně by Haldexka mohla řvát a nedělat jí to dobře. Co vy nato? P.S. nejde o kšeft mechanikovi, pneu si stejně kupuju sám...
  9. FcapaB

    Spotřeba TDI

    Ocatvia 4x4 1.9TDi *2000. Najeto celkem 175000km, najeto od koupě 1500km a průměrná 6.0l / 100km.
  10. Ahoj lidi. Sháním 2 kousky. Koupil jsem káru ale odznáček na klíčích mám už jen jeden a odřenej... Najde se dobrá duše která by je postrádala? Ať nedělam Škodě ostudu s ošoupaným
  11. FcapaB

    Vzduch v naftě

    EE, mam 66kW. Tak mi bylo řečeno, že snad údajně to čerpadýlko v nádrži plní funkci vyrovnávání hladin nafty v obou částech nádrže (která je kůli kardance rozdělená na dvě).. Jinak taky u těch PD.. Leda by to bylo nějak smontovaný.?
  12. FcapaB

    Vzduch v naftě

    Diagnostika nic neukázala, tak holt metoda pokus omyl... Natankována plná, bubliny lítaj furt - v nádrži asi problém nebude.
  13. FcapaB

    Vzduch v naftě

    Ahoj nová rodino Tak jsem se po dvou spáleních s francouzema konečně dokopal ke koupi pořádného vozu. Bohužel mě hnedle druhý den potkala porucha a 40km odtah Prosím Vás o pomoc a radu, musím na TP a přihlášení... Jedu cca 250km a najedou auto chcíplo. Jako by nešla nafta. Zjištěno, že v hadičce od palivového filtru směrem k čerpadlu je hafo vzduchu. A při startování tam lítá další. Takže jsme to odzvdušnili, jednu pofidérní hadičku vyměnili, dolili 15l nafty (při chcípnutí bylo tak 10-15l) ale chyba trvá. Šli jsme po hadicích až do pumpy v nádrži a tam další pochybnost.. Mám 4x4 1.9TDi a dle nějaké knihy o Škodovkách snad nafťák nemá mít v nádrži čerpadlo, jen dva měřáky - pro každou část rozdělené nádrže. Hle tu v pravé části čerpadlo a v druhé půlce měřák. Navíc jedna půlka nádrže téměř prázdná a v druhé (s čerpadlem - blíže u plnícího hrdla) cca 25l nafty. (Neměly by být obě půlky spojené a hladina jednotná?) Nicméně s vícero nafty se situace zlepšila a nejde tam tolik vzduchu. Ale pořád tam lítá. Čím by to mohlo být? Palivový filtr, těsnící O-kroužky (vypadají dobře) na vracečce do filtru, čerpadlo u motoru, pumpa v nádrži?? Nic jiného mě nenapadá... P.S. Nejsem mechanik, učím se opravami... Škoda Octavia combi 4.4 1.9TDi r.v.2000 66kW klima, vyhřívané sedačky, nezávislé topení, vše v el., 175000km. Voňafka Doposud pravidelně v servisech (Německo), před 3000km větší generálka - pumpa, rozvody atd..
×
×
  • Vytvořit nový...