Přejít na obsah

Topolíno

Uživatel
  • Počet příspěvků

    41
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 540 zobrazení profilu

Oznámení Topolíno

Bažant

Bažant (2/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj všem, také se kloním k názoru, že je problém v konstrukci brzdy FS-III nebo se jedná o poddimenzování brzdové soustavy. Koho trápí vibrace od kotoučů, máte vzadu bubnové brzdy? Topolíno
  2. Ahoj, jak píšou druzí ... doporučuji kontrolu plovoucího uchycení brzdových třmenů - očistit čepy(vhodným tukem nebo mýdlem namazat), z třmenů vyjmout pryžová lůžka čepů, otvory v tělese třmenu očistit od rzi. Před zpětnou montáží ošetřit pryž silikonem-lépe to tam půjde. Také není od věci zkontrolovat zadní(bubnové?) brzdy - čelisti vyměnit, tekoucí prasátka taktéž. Topolíno
  3. Ahoj, dovolím si rozporovat uváděné info, týkající se výrobců originálních tlumičů(do prvovýroby FABIA I), takže mám tyto informace: zadní tlumiče vyrábí MONROE CZECHIA přední tlumiče se vyrábí v Braunschweig(Německo) Topolíno
  4. Snad už ze zoufalství ... jsem zajel udělat TEST BRZD ... a jaký byl výsledek? Test jen potvrdil, že brzdný účinek je OK, diference mezi koly je také OK ... zkrátka, dle tohoto je vše OK. Myslím si, že ty všechny testovací stolice jsou na dvě věci ... hlavně z lidí tahají peníze.
  5. Aktuální situace: od 04/2008 jsou na přední nápravě origo brzdové kotouče(v kombinaci s destičkami ATE-byly jako nové, tak jsem to spároval), na těchto brzdách je momentálně najeto cca 5500 km a brzdy opět začínají vibrovat ... fakt SUPER Tento týden jsem vyměnil měkké originální silentbloky(u spodních ramen př. nápravy) za neoficiální alternativu - tuhé silentbloky z Audi A2. Vibrace při brzdění tam zůstaly.
  6. Ahoj, já měnil(za vydatné pomoci kamaráda-stejnýho blázna) na začátku tohoto týdne, volil jsem zlatou střední cestu, tedy silentbloky z A2-jky ... i když jsme to chtěli řešit cestou vyjmutí samotného spodního ramene, tak nakonec jsme rezignovali a musel ven i ten hliníkový díl. Geometrie mě nemine. Každopádně je to méně pracné v konečném důsledku i rychlejší, než-li ta zpětná montáž ramene do nového-tuhého silentbloku na autě. Topolíno
  7. Topolíno

    MISS ALU

    Moje autí ... origo disky POLI 6,5"x16 a pneu Continental Sport Contact 2 205/45/R16 83V
  8. Topolíno

    MISS ALU

    Ahoj, nemáte někdo foto Vaší Fóbie s disky Spider 16"(určené pro Octu I)? Než bych je koupil pro tu svou, chtěl bych je vidět na autí ... díííky
  9. Dnes se mi taky podařilo ... stahování oken pomocí D.O. už mně také funguje ... Velký dííík patří JaKrovi a Bobíkovi za cenné informace a radu Jen mám trochu pochybnost ... Bobík uvádí, že hodnota 8A(hexadecimálně) se má odečtením 8-čky přepsat na 83, mně to ovšem vychází na hodnotu 82. Co si o tom myslíte???
  10. Ahoj, celkem mě mrzí, že mi dnes nezbyl čas ... chtěl jsem se tam na Vás alespoň přijet podívat ... dělala se i nějaká nafta - SDi nebo TDi ??? Topolíno
  11. A další opravárenský zásah: (před časem jsem uvažoval o tom, že vyměním sériovou bubnovou brzdu na zadní nápravě ... za kotoučovou ... v přesvědčení, že by to mohlo pomoci vyřešit zde popisované problémy ... snad s ohledem na momentální absenci bazarové nabídky potřebných dílů jsem od této myšlenky upustil ...) Provedl jsem výměnu brzdových čelistí(včetně některé bižuterie:pružinky, klínek samostavu, apod.) na zadní bubnové brzdě ... na těch původních paknách sice byly hlavičky nýtů ještě schované, ale ty páky od ovládání ruční brzdy už byly značně zatuhlé. Topolíno
  12. Ahoj, motorovou brzdu jsem ještě nezkoušel ... ale uvažuju o nějakém testu brzd, kde by se vidělo, jak jednotlivá kola brzdí.
  13. No ... myslím si, že ten Komaxit(prášková barva) je správná volba, jenže ti borečci to zkrátka odflákli - na těch již zkorodovaných místech byla slabší vrstva nebo to bylo umaštěno. Každopádně, před lakováním jsem dal bubny opískovat. Topolíno
  14. Už si začínám myslet, že problém je v poddimenzování těchto brzd, vždyť RS Fabia(která nemá o moc více kW) má kotouče cca 280 mm, a ta moje chudinka má 256-tky(mm). Topolíno
  15. Nikdo nesoudí, nikdo nepopravuje ... ale to je v tomto případě falešná stopa. Jednak se ty vibrace projevují jen při mírném brzdění - při lehkém sešlápnutí brzdového pedálu a hlavně jsou přítomné jak na letních tak i zimních kolech(vylučuju, že bych měl všech 8 kol vadných). Po výměně kotoučů za vše OK. Topolíno
×
×
  • Vytvořit nový...