Přejít na obsah

RadekHahn

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli RadekHahn

  • Narozeniny 23.9.1980

Oznámení RadekHahn

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. výměna na 5 min. Nic zádným ventilem nevipouštěj, 1- odpoj horní(ta tenčí) hadici 2- otevři expansku 3- vezmi si nějakou nadobu (uříznutá petfaška) šoupni pod spodní tlustou hadici na expansce a sundej hadici (Do fašky ti vyteče jen obsah expanzky který pak zase naleješ naspět). 4- vyněň expansku
  2. Tak dnes jsem měnil ty gumy co drží stabilizátor vše proběhlo v pohodě práce na 1hodinu od zvednutí auta až po jeho navrat na kola a je po bouchání.
  3. Mám takovej dotázek, jakej je rozdíl v jízdě autem které má stabilizator a autem bez stabilizátoru. V čem je ten zásadní rozdíl?
  4. V auto kelly prodávaj tu expanzku za necelé 200 kč.
  5. Pokud si koupil novej tak ten je už proti vniknutí vlhkosti zabezpečenej už na první pohled je jinej než ten původní. Pokud vypadají stejně tak si koupil repasovanej.

  6. Vysušení snímače je jen dočasné řešení a v tuto dobu skoro nanic( je pořat mokro a nebude trvat dlouho a bude to zase nalhnutý).

  7. Já jezdím denně Kladno - Střešovice, přečípováno nemám a mám průměr 5,8l/100km. Motor držím v rozmezí 2000-2500/ot. jen zřítka ho vytočím na 3000 ot. V pátek sem jel Kladno-Olomouc a dnes Olomouc-Kladno a průměr je 5,4l/100km.
  8. Já sem to taky poslechem ani rukou nepoznal, že je ten vlnovec prdlej a pokud je tam díra tak jako u mě v místě kde se ti to projeví jen když se auto jakoby zhoupne a tím se ten vlnovec hejbe a pokud si to skoušel rukou okolo jesli ufukuje tak nejprve popros někoho kdo ti hadrem přicpe výfuk a teprve pak hledej. Já to řesíl před dvěma týdny auto si bralo průměr 7,5/100 po výměně vlnovce jsem opět na průměru 5,6/100.
  9. Taktéž jsem řešil proč si fábka začala brát víc, kontroloval co se dalo a nakonec mi poradil známej ať se kouknu na vlnovec. A měl recht byl prdlej.
  10. Pánové mám takovej malej dotázek. Neskoušel někdo v rámci zvýšení výkonu místo přehrátí softu (cimba a jiné) vyměnit řídící jednotku. Dát tam namísto jednotky 44kw mpi jednotku pro motor 50kw mpi? je to, to samé jako přehrád soft za neoriginál (cimba a jiné ) jen je to mnohem levnější. Jednotka 50kw se dá koupit od 1000kč.
  11. Pokud se ti v první poloze palubka rosvítí a v druhé poloze (startování) zhasne tak máš vháji baterku už jen to že si na ní naměříl 11,9 stav baterie 12,6 a víc nabitá na 100% 12,3-12,4 75% 12,1-12,2 50% nutno nabít nabo vyměnit za novou Ještě jedna věc baterie muže nít napětí třeba 12,3V ale pokud je stará tak její výkon pro start je již nedostatečný
  12. Mě když se odporoučelo servo ze dne naden tak se mi krom kontroky řízení postupně rosvítili i kontrolky erbegu a elekroniky motoru. Prej je to nornální jev že když odejde řídící jednotky řízení tak to napráská chyby i jinam.
  13. RadekHahn

    Zahřátí motoru

    Já mám 1,4MPI 44kw a dnes ráno venku -12,5 auto se parkuje venku, celej víkend stálo a na provuzku se motor dostal po ujetí 3km z mírného kopce dolu při otáčkách 2000-2500. Nic před chladičem nemám.
  14. Já si myslímže si odšrouboval ty nesprávny 2 šroubky a jak si zato tahal tak si to urval.
×
×
  • Vytvořit nový...