Přejít na obsah

marekjez

Uživatel
  • Počet příspěvků

    40
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli marekjez

  • Narozeniny 28.2.1984

Návštěvy profilu

1 400 zobrazení profilu

Oznámení marekjez

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

21

Popularita

  1. Nádrž je na 50 litrů, u 4x4 55 litrů. Po hrdlo cca. 3-4 litry navíc. Nicméně MFA algoritmus počítá pouze s cca. 43 litry paliva a nechává si 7 litrů rezervy při dojezdu 0 km.
  2. Včera ujeto asi 90 km při dojezdu 0 km. Natankoval jsem do cvaknutí 47 litrů
  3. To je opravdu zajímavé chování ukazatele v nádrži. Mně to dělá pravý opak: natunkuju do prvního vycvaknutí (při dojezdu 0 km, max. 43-44l), a pak po cca. 25 km první pokles ručičky a dále padá celkem rychle. Většinou po 70 km (a normální 5l spotřebě) už ukazuje jen 7/8 z nádrže... :-( btw. do ETKY jsem nekoukal, ale prý jsou opravdu MQB čerpadla benzínu a nafty v nádrži rozdílná, resp. rozdílně velká. Naftové by mělo být prý větší, ale to udělá rozdíl maximálně 1 litr.
  4. Přesně tak, zamlčovat 7 litrů v nádrži už mi smrdím tím, že z lidí dělám blblce...
  5. Ještě dodatek k velikosti nádže. Nový M-B C Klasse má velikost nádrže jen 41 litrů, ale je tu možnost za příplatek 60 Eur si pořídit větší nádrž o objemu 66 litrů. Jen přímý důsledek blbostí z Bruselu: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/novy-mercedes-c-ma-nadrz-jen-na-41-litru-paliva-je-absurdni-obeti-regulaci/
  6. pěkné... Dokážeš odhadnout jakou si měl spotřebu v těch posledních kilometrech?? Resp. jestli ti taky vychází, že po zobrazení dojedu 0 km, tam je asi těch 7 litrů?? Jinak to vypadá, že si byl opravdu na suchu...
  7. Že by se algoritmus výpočtu dojezdu lišil dle motorizace?? To mi přejde divné... Anebo si natankoval tolik opravdu díky benzinové pumpě, resp. palivu, protože nepění tolik jako nafta. Mně se na dojezd 0 km vejde po cvaknutí vždy jen 43 l (1.6 TDi)
  8. Golf VII Variant 1.6 TDI CR DPF 5° bez Bluemotion

  9. Souhlas, škoda spíš, že MFA a Navi nezobrazuje zbývající množství paliva v nádrži (tahle zpráva na Infot. CANu je), ale přepočítává to. Kdybych věděl, že tam mám 25 litrů, tak si přece mohu udělat sám propočet, jakým způsobem jízdy, tj. jakou spotřebou mi to vystačí na požadované kilometry... Snad se to do MIB brzy dostane.
  10. Třeba u Golfu je taky přepad (ale až za okrajem hrdla nádrže), resp. je tam hadička, která ti to svede do podběhu na pneumatiku. Takhle už jsem taky jednou tankoval (už je ručně, tzn. malým přítokem) - zamyslel jsem se a pak mě pán vedle u stojanu upozorňoval, že už pod sebou mám loužičku... No, musel jsem trochu Vapexovat...
  11. diky... pri dotankovani jeste zalezi jestli clovek tankuje do prvniho cvaknuti (to pak natankuje opravdu jen 43 l do 0 km dojezdu) anebo pak rucne po okraj - tam se ale vejdou navic uz jen 3 litry a vic ani tuk. Mel jsem i Tourana a ten byl na preplnovani nadrze rekordman. Do 60 l nadrze se veslo 75 litru, cili jeste 15 litru po prvnim cvaknuti...
  12. nz. Je videt, ze ten psychologicky strach z dojezdu funguje... Idealni prepnout na radio a pokracovat v ceste.
  13. byly to nervy... Kdyby ty tunely aspoň nebyly ve stoupani (jak v CR, tak v DE), tak by clovek nekam aspon setrvacnosti dojel... Nouzova varianta byl chodnicek v tunelu (asi 2m siroky), ale to by bylo opravdu na nic, navic kamery, policajti atd...
  14. ano, pochopeno spravne 7l po rozsviceni rezervy + cca 7 litru po rozsviceni dojezd 0 km takze ten akcni radius MQB nebude preci jen tak maly... Myslim, ze ten cil VW je jasny - ukazovat radeji driv nulu, tj. donutit tankovat drive, tj. zabranit stojicim VW u silnic, protoze jim doslo palivo, tj. spatna image...
  15. Tak jsem včera otestoval dojezd v praxi až do prvního škytnutí... Bylo to vcelku veselé. Vyjížděl jsem z Prahy směr Německo, D8 a na dojezdu svítilo 30 km. Zhruba po 30 km se mi rozsvítil dojezd 0 km, což bylo v té chvíli při ujetí 840 km na nádrž (spotřeba do toho okamžiku na nádrž byla asi 5,1 l/100 km). No inu jel jsem dál a věděl jsem, že na minimálně 40 km to vystačí (vyzkoušeno minule), ale s teorií, že při ukazatelu dojezdu 0 km, je v MQB nádrži ještě zhruba cca. 7 l paliva. Projel jsem české tunely v Krušných horách (již lehce ve stresu jsem si říkal, že když motor škytne, musím se trefit do nouzového zálivu nebo to bude špatné...) Neškytl, jelo se dál, dojel jsem do 50 km vzdálených Drážďan a stále nic...Pokračoval jsem po A4, pak po A14 na Lipsko, stále nic... Najeto již 1000 km (průměrná spotřeba na nádrž v tu chvíli 5,0 l/100 km). Grimma - stále nic a pak přišel škyt. Motor jsem okamžitě vypnul - PC v tu chvíli ukazoval 1027 km, tedy jsem na dojezd 0 km najel ještě lehce přes 180 km!!! Je pravda, že jsem to moc nehonil (100-120 km/h tempomatových), odhaduju spotřebu na těch posledních 180 km asi 4,5 l/100 km. Čili to +/- odpovídá oněm 7 l v nádrži - záleží na každém kolik na ně najede km... No, ta pravá zábava teprve přišla. Jelikož jsem těch posledních snad 50 km držel klíček zapalování opravdu křečovitě - abych mohl motor okamžitě vypnout, což se mi i povedlo, tak jsem jel po německé dálnici v mžiku bez zapnutého motoru. Celkem štěstí bylo, že přede mnou byl zrovna sjezd - cca. 1000 m jsem z mírného kopce doplachtil. Myšlenka byla, raději doplnit palivo někde mimo dálnici, než v odstavném pruhu. Povedlo, sjel jsem a zastavil. Auto z kanystru - 6 l - dotankoval. A startuji - 2s, motor nenaskočil, 2. pokus - 5s a také nenaskočil. To už jsem si říkal, že to není vůbec dobré... Chvilku jsem se uklidňoval, něco zanadával a na potřetí po 5s naskočil - rovnoměrně a normálně. Trvalo přeci jen déle než se do válců dostala zase nafta (z nádrže to jsou dobré 3 metry palivového potrubí a v tom byl jen vzduch). Palivoměr se ani nepohl, dojezd byl stále 0 km, což potvrzuje teorii se 7 zbývajícími litry. Obrázky PC klidně zašlu přes SZ, sem mi to nejde vložit. Tak, co, najde se nějaký další odvážný tester???
×
×
  • Vytvořit nový...