Přejít na obsah

Pavel K

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Pavel K

  • Narozeniny 14.11.1982

Oznámení Pavel K

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. zdravím, mám další poznatek. Při hlášce že není chladící kapalina jsem otevřel víčko od expanzní nádobky, a při pohledu do ní jsem si všiml, že to vní pěkně bublá ( jako v akvárku ), to je asi špatně. Že by špatné těsnění pod hlavou ???
  2. zdravím, do dnes nevyřešeno, bylo to v servisu a místo úniku kapaliny nenašel. Zkusil jsem vyměnit víčko u nádobky a bez výsledku.
  3. Ahoj, Nevím jestli se to tady někdy již řešilo ( nenašel jsem nikde ) Mám OII 2.0TDI a vždy když zapnu klimu na plno tak cca po 100km mi začne hlásit nízkou hladinu chladící kapaliny. Tak se chci zeptat, jestli s tím někdo nemá nějakou zkušenost, než to budu dávat do servisu ?
  4. zde jsem našel jiný typ led světel pro Octavii II
  5. denní svícení mlhovkama + amerika je dobrá kombinace, tak bych se chtěl zeptat, jestli by byl někdo ochotný mi to nakódovat. Pocházím se středních čech Benešov u Prahy. Mám oct. 2007 eleg. + tunel light. předem dík
  6. samozřejmě chci šetřit xenony a u těch dálkových světel by se snížila intenzita svitu jako to mají audi
  7. Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jestli jde nakódovat denní svícení přes dálková světla ? rok výroby 2007 elegance + světelné čidlo.
  8. určitě je to v tom horním dílu a ten samotný mikrospínač nejde vyměnit, budeš muset vyměnit celý zámek.
  9. Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli to denní svícení jde nakódovat na dálková světla se sníženou svítivostí jako třeba audi nebo volkswagen ?
  10. zajímavý tip s těma mlhovkama, chtěl jsem se zeptat, jestli to denní svícení jde nakódovat na dálková světla se sníženou svítivostí jako třeba audi nebo volkswagen ?
  11. myslim si že to nepřisává nikde to nesyčí, kouknu se teda na tu klapku jestli to není seklý někde uvidíme
  12. Zdravim, mám problém, po nastartování ( za studena a někdy i za tepla ) my drží otáčky kolem 1500 a spadnou až za dlouhou dobu cca 5 až 10 minut a nebo musím vyhnat prudce otáčky nad 5000 a pak teprv spadnou. Tak se chci zeptat jestli se s tím někdo nesetkal a neporadil nějakou příčinu než to budu dávat do servisu. Jinak se jedná o motor 18i 20V rok 1997. Předem děkuji )
×
×
  • Vytvořit nový...