Přejít na obsah

autorobert840

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli autorobert840

  • Narozeniny 13.5.1971

Návštěvy profilu

739 zobrazení profilu

Oznámení autorobert840

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. nevím jestli je lehčí, ale je rozhodně pevnější a tím pádem netrpí na kmitání, najel sem jen 10-tis od výměny a zatím dobrý, ale je to komfortnější díky velkým silentblokům v hliníku
  2. Ahoj. Měnil sem tlumiče ve 160-tis, protože mi levý vytekl. Dal sem KYB 325700 a max spokojenost. Ale mám tam novou hliníkovou nápravnici z golfa (místo té plechové sračky). Kvůli komfortu jezdím alu 16".
  3. už sem byl tak otrávenej z toho věčnýho kmitání a vibrování, že sem to chtěl prodat, ale dal sem mu ještě šanci a koupil novou hliníkovou nápravu, výsledek je ještě komfortnější jízda bez kmitání a bez vibrací ... (komfortnější je to hlavně při přejíždění nerovností a náprava je z Golfa)
  4. ahoj pánové, musím souhlasit, vibrace do volantu jsem měl také na svém supovi asi tak od 120 km/h, výměnou vnitřních kloubů poloos se to vyřešilo, ovšem je nutné začít od kontroly pneumatik a disků kol (musí být rovné a vyvážené), pokračovat na vůle v přední a zadní nápravě, seřízení geometrie obou náprav, potom je možné na zkoušku zaměnit klouby mezi sebou, to pomáhá ... Velmi důležitá informace: nepoužívejte vnitřní klouby poloos z druhovýroby, mám vyzkoušené že fungují pouze originální díly! tak hodně štěstí a minimum vibrací Robert
  5. nic jiného už mne nenapadá, nápravu kontrolovali na STK, zjistili lehkou vůli na poloose, jinak mám nové silentbloky v ramenech, kola originál Škoda jsou rovný a potom 4 dny nový Continentaly, situace stále stejná
  6. může být rozdíl mezi studenou a zahřátou poloosou? že by po zahřátí přestala
  7. nazdar pánové, víte někdo jak se projevuje unavená poloosa (200-tis km) může způsobovat vibrace asi jako nevyvážená kola? při kolika kilometrech jste měnili poloosy? při vyšší rychlosti do zatáčky je auto neklidné, cukání do volantu (mám nové conti sport 2) Robert
  8. Tak to sem zvědavej čím to je, ještě mám poznatek, při jízdě z kopce na trojku asi tak 60 km/h bez plynu to škube taky.
  9. Dobrý den, mám problém s TDi 66kw (upravený software na 82kw), 203-tis km, motor při akceleraci na půl plynu do kopce škube v pravidelném cyklu, pokud jedu po rovině plynule není to cítit, ale jakmile přijde stoupání je to silné škubání jako nevyvážené a hýbe to celým předkem auta. Předem díky za poznatky a rady. Robert dnes ráno: teplota kolem 17°C a auto jede normálně, diagnostika VAGem = žádné závady, hodnoty čidel a turba OK.
  10. Já měl dneska podle PC dojezd 10 Km a natankoval plnou 42 l nafty (na dvakrát), vyndal jsem zadní sedačku a vytáhnul plovák (nádrž byla fakt plná) asi bude špatně ukazovat plovák. Až pípne rezerva vymontuju plovák a změřím kolik je nafty v nádrži. Spotřeba podle PC 4,8 l/100 km, ale podle ujetých kilometrů a natankovaného paliva 5,8 l/100 km. Dá se s tím něco dělat??? Díky Robert
×
×
  • Vytvořit nový...