Přejít na obsah

dosty3

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení dosty3

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Abych dovyprávěl celý příběh, tak auto opraveno a již po úspěšných emisích. Problém byl opravdu v přeskočených rozvodech-což se absolutně neprojevilo na chování auta v provozu.
  2. Díky za reakce. Emise byli měřeny při zahřátým motoru, bez toho by technici snad ani neměli dál pracovat. Nicméně pravda je jinde, problém je s největší pravděpodobností ve vytahaných rozvodech. V servise odšroubovali svíčky a sondou zkoumali, do jaké úvratě chodí válce a tam byl problém. Dokonce došlo k přeskočení rozvodů během této statické zkoušky-"naštěští". Tím se vše vysvětluje, dochází k poklesu komprese, tím se zapaluje nekvalitní směs a výskyt CO a HC je velmi vysoký. Auto má najeto 66 tis.km, což je nic. Na jízdních vlastnostech se nic neprojevovalo, což potvrdil i technik v servise. Možná došlo k nepatrnému zvýšení spotřeby, ale to jsem přikládal probíhající zimě.
  3. Včera mi na emisní kontrole naměřili obsah oxidu uhelnaté ve zýšených otáčkách kolem 2,75 % (limitní hodnota by se měla pohybovat do 0,3 %), přičemž hodnoty lambda jsou pod limitem tj.0.91 (Tato hodnota by se měla pohybovat v rozmezí 0,97-1,03). Diagnostika zatím nic neodhalila. Mátě někdo zkušenosti s tímto problémem? Je to docela oříšek i pro servis.
  4. Zdravím, mám dotaz, který se týka srvisních intervalů. Měnil jsem olej+filtr a chci proloužit servismí intervali přes VAG, nevím ovšem jak na to. Mám fabii I 1.4 r.2001. Díky
×
×
  • Vytvořit nový...