Přejít na obsah

BearTech

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení BearTech

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, popis situace - 1,2htp 47kw 2004 AZQ po přeskočení řetězu, poskladáno zpět ( repas hlavy, nové rozvody atp. ), kontrola časování aretačními přípravky je v pořádku ( hlavu jsem na blok montoval se zaaretovanou klikou i vačkami , stejně tak rozvody ) Zkouším ráčnou za kliku protočit motor pro kontrolu ( svíčky venku ) a při tom, když jde jakýkoli píst do horní úvrati ( +-, neměřil jsem přesně, ale mám pocit že tento bod se objeví kdy je některý píst v HÚ ) cítím větší odpor, jak se tento bod překoná motor se kousek pootočí naopak úplně bez odporu ( jako by mu něco pomohlo ), je možné že je cítit odpor vačky když stlačuje ventily ? ( jenom pro doplnění - když jsem otáčel motor bez hlavy tak šel volně ) Omlouvám se za možná hloupou otázku, ale jsem z toho už celkem vycukaný tak se raději ptám :-) ( ono to totiž pocitově vypadá jako by se píst přetlačoval s ventily :-D ) 26.7.18 odpovím si zatím sám, ano šlo o odpor vaček které stalčovaly ventily, doplnil jsem svíčky a bylo slyšet syknutí od výfukových ale hlavně motor jede na první ( při prvním startu na třetí ) našlápnutí, trochu jsem zpytoval svědomí co jsem kde a jak dotáhl když se na mě valil od výfukových svodů dým ale šlo o olej atp. kterým to bylo zapatláno když jsem to rozebíral. Tak teď jenom čekám co jsem kde pos.al a kdy to přestane jet :-D Zatím jenom volnoběh a po uklidnění zdvihátek trochu plynu na neutrál. Musím to trochu učesat protože jsem nerepělivka nastrkal kabely jak to šlo abych už viděl jak jsem na tom a musel jsem do práce :-)
  2. Ahoj, řešil jsem to u 1,2 HTP 47kw 2004 a jenom pro info co jsem kolem toho našel, pokud to je stejné tak kód by měl být 1J0973702, pokud budeš podle toho googlit tak podle toho najdeš jak se to rozebírá a že to jde koupit i s kablíkem ( ale co jsem teď narychlo našel tak přes e-bay nebo aliexpress, nevím zda v CZ ) já jsem to nakonec vyřešil tak že jsem to cvakl, doma v teple rozebral (dělal jsem to v zimě tak mě celkem nefungující světlo zpátečky vadilo ) , na stávající piny přiletoval new drátky ( už si to nepamatuji přesně protože to je už dlouho - ale díky tomu už to do konektoru nešlo nacpat s nějakými těsnícími průchodkami tak jsem výstup kablíku z konektoru zalil tavným lepidlem + jsem tomu pomohl fénem aby lépe zateklo ) a následně to celé připájel už pod autem na dráty ze kterých jsem to ucvakl. Já nevím jak to tady je tolerováno s odkazy na firmy ale pokud si zadáš do google AMPMIC2F tak najdeš firmu v CZ která to dodává komplet i s piny a asi to nebude problém sehnat i jinde, to jsem jenom teď namátkou našel.
  3. Zdravím všechny, měl jsem problém, Fabie I. HB 2004, zadní ostřikovač malý tlak, voda mi vytékala pod autem na levé straně přibližně na úrovni středových sloupků ( bez spodního krycího plastu ), rozpojenou spojku jsem našel pod plastem za zadními dveřmi viz. obr. ( pokud to tu již někde je tak se omlouvám ale na rychlo jsem nic nenašel a snad to někomu usnadní pátrání )
  4. Zdravím, rozpěrka zůstala origo, nové byly čelisti + pružinky, Zimmermann měl chybku v konstrukci ( kupoval jsem pakny již loni ale nechtělo se mi do toho, do nýtu ještě 0,5mm obložení zbývalo tak jsem se k tomu dokopal až nyní kdy je zase hnusný počasí :-) ) V obchodě kde jsem to bral o tom info měli a i když jsem to kupoval téměř před rokem mi doposlali nové čelisti se správnou konstrukcí páky ruční brzdy zdarma. Jenom jsem si ježka v kleci střihl díky tomu dvakrát a ještě jsem si při montáži procvakl paknou prachovku na pístku :-( , i když jsem si díky opakovanému skládání asi našel způsob jak to tam nasoukat aniž bych se u toho vzteknul tak tahle část auta je moje silně neoblíbená :-)
  5. Zdravím všechny, mám problém s tím že mi po výměně čelistí + pružinek nefungují samostavy ( nespouští se resp. nevymezují vůli, z toho důvodu nebrzdí ručka i když je už opřená o náboj ), mám čelisti Zimmerman a problém vidím na konstrukci brzdové páky která je u těchto čelistí od nýtu dolů rovná a jde těsně podél " čelisti " a až asi po cca 5cm se lomí - je to dobře vidět na fotce od fabia19 na první stránce, origo se mírně lomí už hned pod nýtem takže to co prochází výřezem rozpěrky tzn. čelist + mezera po zalomení + páka ručky vyplňuje šířku mezery zcela a páka ručky je zaháknutá za zobáček na konci rozpěrky > tzn. při brzdění za tento zobáček odtahuje rozpěrku od druhé čelisti a samostav se může posunout. V mém případě kdy je díky neodsazení páky ruční brzdy od čelisti celková šířka čelist + páka ruční brzdy malá je ve výřezu v rozpěrce vůle, čelist mi v té mezeře chodí volně bez toho aniž by byla zaháknutá za zobáček na konci rozpěrky a tím pádem nedochází při brzdění k odtažení rozpěrky od čelisti a samostav se nemůže posunout. ( ta silnější pružina na rozpěrce která spojuje čelist bez páky brzdy + samostav + rozpěrku je překonávaná tahem za zobáček rozpěrky zaháknutý za páku ruční brzdy na druhé čelisti a tím se uvolňuje samostav ). Je moje doměnka správná ? Vyřešilo by to zmenšení mezery v rozpěrce kterou prochází čelist + páka brzdy přihnutím části rozpěrky se zobáčkem ? Omlouvám se za způsob popisu ale snad někdo kdo to viděl pochopí co popisuji, teď to mám v hromadě a dostanu se k tomu zase až příští víkend takže to nemám před sebou. ( větší vůle tam je protože když jsem na začátku roku měnil prase na druhé straně ale vše ostatní jsem nechával původní byl veliký problém dostat složené čelisti ze zaháknutou ručkou zpět, doslova ježek v kleci, stale někde mm chyběl, nyní to šlo bez problémů. Díky za jakékoli info
  6. Díky za tip, DP straší výměnou matice i víčka náboje při jejich demontáži, není ta matice náhodou samojistící jako na předním náboji ? ( tzn. při povolování se strhnou plechové výstupky do kontra a je nutná nová ) Díky
  7. Zdravím - na Fábce mám najeto kolem 142 tis.čelisti i brzd. válečky původní, obložení čelistí cca +- 3mm ale je nýtované a do nýtu už toho moc nechybí tak jak se vyčasí vyměním je - bez náboje by to bylo bezesporu vše jednodušší ( ona ta výměna válečku je operace na 30min i s čištěním všeho a odvzdušněním ale nebýt toho skládání zpět :-) ale to bude rukama )
  8. Ahoj, jenom pro info snad se někomu bude hodit pokud se bude chtít připravit na výměnu - Fabia HTB 1,2HTP 12V 47kW r.v 2004 - ( levé kolo ) - brzd. váleček drží na jednom šroubu Torx 30, brzdová trubka - klíč 11, odvzdušňovák klíč 7mm, odvzdušňovací hadička vnitřní průměr 6mm ( např. Bauhaus 10Kč/m ), kapalina DOT 4. - povolit jde vše v pohodě - čelisti v celku jak uvádí v DP jsem ven nedostal ( to by šlo snad bez brzd. válečku ) takže jsem mimo spodní pružiny a ruční brzdy vyvěsil i horní pružinu co drží pravou čelist a vytáhl pravou čelist a pak zbytek - dostat to zpět byl celkem porod protože jsem budˇ naskládal zpět čelisti ale už jsem nezavěsil ruční brzdu ( pružina na lanku byla celkem silná ) a nebo naopak jsem nezasadil pravou čelist se zavěšenou ruční brzdou, nakonec se povedlo po manipulaci s ruční brzdou. Nyní jsem narychlo měnil levé prase protože mi teklo a čistil vše od brzdovky, v léte si to střihnu s výměnou všech čelistí v teple kdy mi nebude pršet za krk takže na ten grif asi přijdu :-)
  9. Zdravím, chlapi díky moc všem kteří sem dali postup a nebo ještě lépe obrázky. Díky Vám opraveno v dešti za cca 15min ( mizela kapalina - podle příznaků jsem to typl na modul s membránou u čerpadla, čerpadlo ve čt. objednáno za 316Kč u CC-autodíly, v pá doma, v so vylezla teplota nad 0C takže výměna i s vyhnutím podběhu bez problémů a už zase při jízdě vidím z auta ven
×
×
  • Vytvořit nový...