Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

stanmar

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    5 145
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    77

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

2 481 Výborná

O uživateli stanmar

  • Hodnost
    Senior
  • Narozeniny 2.1.1976

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

3 454 zobrazení profilu
  1. stanmar

    Clintův pirátský klub II

    Ale tak aby Ti nebránila ve výhledu tzn. na palubce tak, aby jakkoliv nekryla výhled přes čelní sklo.
  2. stanmar

    Clintův pirátský klub II

    Pro umístění autokamery platí stanovisko Ministerstva dopravy ČR: Umístění navigačních systémů přísavkou na čelní sklo vozidla lze připustit, avšak za splnění všech zákonných podmínek. Z legislativně-technického hlediska řeší umístění navigačních systémů ustanovení § 34 odst. 3 vyhlášky MDS č. 341/2002 Sb., v posledním znění, tj. textem „… v zorném poli řidiče nesmí být umístěny žádné předměty, které by omezovaly výhled řidiče všemi směry...“. Vlastní navigační systém musí mít schváleno odrušení a elektromagnetickou kompatibilitu, dle předpisu podle EHK/OSN č. 10.02 nebo dle směrnice ES č. 72/245, v posledním znění. Informaci o plnění této podmínky je povinen sdělit ten, kdo uvádí dané zařízení na trh. Na předmětnou výbavu se vztahují i požadavky na bezpečnost interiéru vozidel dle předpisu EHK/OSN č. 21 nebo směrnice ES č. 74/60, v platném znění, při použití v osobních automobilech (kategorie M1). Obecné určení míst, kde je možné umístit navigační systém připevněný přísavkou na čelní sklo není možné, protože zorné pole řidiče, tj. pole výhledu řidiče, je nutno posuzovat pro každý typ vozidla individuálně, protože plocha čelního skla není u všech silničních vozidel totožná se zorným polem řidiče. V důsledku konkrétních konstrukcí čelních skel a předních částí vozidla dochází v některých případech například k tomu, že řidič čelním sklem vidí na části karoserie a ne na vozovku a okolí vozidla (např. výhled je i na kryt motoru) a tato plocha čelního skla tedy není zorným polem řidiče. Další plocha čelního skla, která není zornou plochou řidiče, je horní část plochy čelního skla se sníženou propustností (horní ztemňovací pás). Tyto plochy čelního skla jsou uvedeny jako příklady, kdy celá plocha čelního skla není zorným polem řidiče, neznamená to však, že jde o schválení možnosti montovat předmětná zařízení do těchto míst, bez kontroly plnění všech požadavků v konkrétním případě. Při silniční kontrole může policie např. ověřit, zda navigační systém je v konkrétním případě umístěn tak, že nezakrývá výhled řidiče.
  3. stanmar

    Škoda SCALA

    Myslím že za pár týdnů se to uklidní, je to v posledních letech už takový kolorit, přijde nový model a najednou se ozývá " je to drahé, nikdo to nebude kupovat, jsou jiné lepší (levnější) značky" ap. bylo tomu třeba i u Karoqu a jaké jsou dnes prodeje... Ale zpět ke Scale - auto jako takové mne neuráží, nicméně vzhledem k velikosti, motorizacím a s přihlédnutím k mým požadavkům by mne za cenu okolo 550 tisíc nejspíš neoslovila. Ovšem porovnávat ji s Dusterem (který ostatně o atmosférický benzínový motor také přijde a nahradí jej Tce) je irelevantní.
  4. stanmar

    Clintův pirátský klub II

    Pokud se nepletu, tak v zorném poli řidiče by nemělo být nic. Samozřejmě vyjma zpětného zrcátka.
  5. stanmar

    Clintův pirátský klub II

    U ojetého auta možná - je to opravdu konstrukčně složitý motor, nicméně zatím není nic fatalního co by svedčilo o jejich tvrzení. Ostatně když doporučují na Superba 16" kola....
  6. stanmar

    Mlžení předních světlometů

    Pokud je ochota na straně servisu, je větší naděje na kladné vyřešení. A základ je nenechat se odbýt u přijímacího technika.
  7. stanmar

    FOTOGRAFICKÉ ÚLOVKY Z ULIC

    Kdyby to byla lokomotiva tak bych to možná pochopil, jinak je to bléé.
  8. stanmar

    Clintův pirátský klub II

    Nejsem fanoušek značky Dacia a nikdy nebudu, ale za ty prachy... holt ten cenový rozdíl je v této kategorii otřesný. Taky proto mám OIII s 1,8 TSI, neboť za 1,5 TSI v Karoqu bych dal stejný peníze a to by mi opravdu nevyvážil fakt že je to "SUV" (navíc bez pohonu 4x4).
  9. stanmar

    Slevy na nový vůz

    Zde je vhodnější dávat slevy, které jsou dostupné všem zákazníkům bez rozdílu. Jinak je to matoucí.
  10. stanmar

    Clintův pirátský klub II

    I když korejce jinak zrovna moc nemusím...
  11. stanmar

    Škoda KAROQ

    No alespoň foto Karoqa Sportline :
  12. stanmar

    Karoq SCOUT

    jedna fotka Scoutu :
  13. stanmar

    Deriváty (Scout, Sportline, L&K, RS)

    Jen taková momentka :
  14. stanmar

    Škoda SCALA

    Pro porovnání Vision RS vs Scala - není to ovšem foceno v naprosto stejném úhlu :
  15. stanmar

    Škoda SCALA

    Čekal jsem to na živo lepší... ... ale ošklivá rozhodně není.
×