Přejít na obsah

Sita

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Oznámení Sita

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Sita

    Přední ložiska

    Tak kdyby někdo potřeboval info, teď jsem měnil ložiska na svojí O1. Ložisko z těhlice vylisujete přes vhodnou podložku (já měl tu sadu za 2k). Horší je to s vnitřním kroužkem na náboji. Tady na obr. č.15 http://www.autoopravy.eu/index.php?akce=2&id=176 je vidět jak se to může dělat rozbrusem. Mě to takhle nešlo, doporučuju se na to předem připravit tak, aby se to dalo sklepat. Já jsem přivařil ke kroužku takové Učko z pásoviny, zavěsit přes trubku na špalky a přes další Učko trochu větší sklepal. Kdo má reverzní kladivo, nebo něco na ten způsob tak nemusí nic bastlit.
  2. Taky mě něco podobného trápí, ne snad že by auto na volnoběh hodně zpomalovalo, ale to drhnutí je tam velký. Co mohu vyloučit u sebe je ložisko kola, o víkendu jsem je měnil protože jedno hučelo a pokud jsou dole brzdiče, pak se to točí krásně, jakmile se nasadí třmeny na kotouče, pak je to hrůza. Otázka teda zní, je to normální? Má se kotouč točit volně?
  3. Přidám svou zkušenost. Mám ASV 81kW 03. Cca před měsícem jsem začal pozorovat zhoršení codu motoru nad 3000 otáček, nejprve slabé cuknutí, později přechod do nouzového režimu. Přečetl jsem prakticky vše zde i na fóru dieselpower a došel k závěru že problém bude zanesené turbo. Naměřil jsem logy a bylo mi to potvrzeno (tlak vyšší i o 25 - 60% podle zatížení). Koncem minulého týdne byla situace taková že jsem již prakticky nebyl schopen bezpečně předjíždět - motor jsem nemohl zatížit na víc jak půl plynu. V pondělí jsem ale musel podniknout ještě cestu ČB - Brno a zpět. Zvolil jsem dálnici a prakticky celou cestu tam jsem měl problémy. Na zpáteční cestě to ale začalo být o něčem jiném, dokonce jsem se později odvážil dát plný plyn a jít daleko přes 4000 otáček a paráda! Včera jsem znovu provel logování a hodnoty požadovaného a skutečného tlaku se téměř neliší! Faktem je že jsem si zvykl poslední dobou na klidnou jízdu v nízkých otáčkách a ani jsem nepodnikl delší jízdy. Závěrem tedy otázka, je možné že tyto typické příznaky zatuhlého naklápění lopatek turba se vyřeší delší jízdou po D1 (teď mě napadá co mělo větší efekt, jestli rychlá jízda na 3-4000 ot. nebo ten hroznej tankodrom na D1 :-) ). Každopádně prozatím mám po problému.
  4. Zdravim vsechny, mam evidentne stejny problem, dnes provedu logovani a budu snad mit jistotu. Kazdopadne se chci zeptat, jestli doporucite nekoho z okoli CB na vycisteni turba, pripadne vymenu, atd. Jak dlouho se da takhle jezdit? Diky za info.
  5. se přidám - dělá mi to jen ráno, když to je studený - po cca 5 km už to není slyšet - ptal jsem se všude možně a každej jen krčí ramenama Je to takovej fakt neidentifikovatelnej zvuk, když třeba přeřadím z 2 na 3 ve 2 tis., tak jak šlápnu na spojku ozve se takovej...já nevím...jako když se dotáčí nějakej strvák nebo co motor 1.9 TDi, 66, ALH, 2005, 44 tis.km Hledal jsem informace ještě na fóru dieselpower.cz. Závěr je následující, pokud je zvuk jakoby bublavý, není potřeba nic řešit, pokud je ale zvuk spíše kovový, pak se může jednat o poruchu... konkrétně neví "nikdo nic" :-) No jo...je to kovový zvuk, ale v servisu mi řekli, že to nic není - že je to normální...tak fakt nevím - asi si hned po ráno zapnu volume na víc a budu dělat, že o tom nevím Zatím mi asi taky nic jiného nezbyde. Sleduju to už asi posledních 3000 km a nemění se to. Vzhledem k tomu že jinak motor jde normálně, budu sledovat dál :-)
  6. se přidám - dělá mi to jen ráno, když to je studený - po cca 5 km už to není slyšet - ptal jsem se všude možně a každej jen krčí ramenama Je to takovej fakt neidentifikovatelnej zvuk, když třeba přeřadím z 2 na 3 ve 2 tis., tak jak šlápnu na spojku ozve se takovej...já nevím...jako když se dotáčí nějakej strvák nebo co motor 1.9 TDi, 66, ALH, 2005, 44 tis.km Hledal jsem informace ještě na fóru dieselpower.cz. Závěr je následující, pokud je zvuk jakoby bublavý, není potřeba nic řešit, pokud je ale zvuk spíše kovový, pak se může jednat o poruchu... konkrétně neví "nikdo nic" :-)
  7. Měl jsem podobný problém. Dálkové ovl. nefungovalo a k tomu ještě osvětlení kabiny... Řešení - pojistky
  8. Dneska jsem zjistil že u studeného nebo lehce zahřátého motoru to ten zvuk nedělá. Nevím co si o tom myslet.
  9. Myslím že tohle bude něco jiného. Skutečně to jde slyšet jen když otáčky klesají do pásma 2000 - 1800. Jinak vše OK. Nevím, asi to zatim nebudu řešit, pokud by se to zhoršovalo, zaměřím se na turbo...
  10. U své octy mám následující problém. Pokud vytočím motor (zatížený i nezatížený) nad 1800 ot. a pak zcela uberu plyn, ozve se krátce takový divný, jakoby rezonující zvuk. Ozve se to vždy a právě jen v tom pásmu cca 1800ot. To znamená, vytočím-li na 3000 a pustím plyn, otáčky klesají a když už se dostanou do pásma 1800-2000, zvuk se ozve. Předpokládám že to bude souviset s turbodmychadlem. Pokud tušíte něco víc, budu rád za info. Jinak problém s motorem žádný. Výkon ok, najeto 120000, ASV, 81kW... Díky
  11. Měl jsem zrovna před několika dny ten samý problém. Přestalo z ničeho nic fungovat dálkové zamykání. V mém případě ještě přestalo fungovat i osvětlení uvnitř vozu včetně osvětlení na dveřích. Skoro jsem už jel do servisu. Naštěstí jsem prošel alespoň pojistky a bingo!
  12. Sita

    Spotřeba TDI

    Přidám svou zkušenost s 81kW. Dlouhodobá 5,3 l. Nutno dodat že na větší vzdálenosti (ČB-Praha) se dostávám těsně pod 4. Jinak jezdím docela krátké vzdálenosti a min. 50% je město. Ještě dodám že výše uvedené údaje jsou dle palubního počítače, když jsem si to ověřoval podle skutečného tankování, tak se dlouhodobá zvedá na 5,5 :-)
  13. Mám to samé na Octavii, zkusím rozebrat a poladit :-)
  14. Kolo! Nevěřili byste, jak jsem se styděl...
  15. Tak jsem se konečně dopátral příčine svého stále se stupňujícího klepání od levého kola. Nutno dodat, že se to neobešlo bez pořádné ostudy na můj účet. Jak jsem již psal, divné zvuky se docela rychle zvětšovaly a dnes cestou z práce jsem se zastavil v servisu, čekajíc tučný výčet dílů k výměně. Po chvíli přišel technik s tím, ale to již je každému jistě jasné
×
×
  • Vytvořit nový...