Jump to content

Lancelot

Uživatel
  • Content Count

    2,285
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Lancelot last won the day on March 31

Lancelot had the most liked content!

Community Reputation

99 Excellent

1 Follower

About Lancelot

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    277445058

Recent Profile Visitors

2,119 profile views
  1. To s tou nefungující ikonnou smartlinku je teda pěkná levárna. Jsem si toho po roce :D všiml, že to tam je, tak si říkám super a nakonec je to jen nejapný žert od Škody.
  2. Ideál je počkat tak 30s, to si akorát zapneš pás, zkontroluješ nastavení zrcátek, rádia a klesnou zvýšené otáčky. Olej už taky bude všude.
  3. Taky jsem si toho rok a půl nevšiml, asi hlavně proto, že dojezd sleduji jen na maxíku na rádiu mám --- překvapivě zapnuté rádio :D
  4. Za mne 1.2 TSI, lepší rozjezdy, v záběru tišší, bude bez OPF. Litr vydává kolem 2500-3000 ot. i při lehkém plynu nehezký zvuk, aspoň ten můj. Občas mě to štve, hlavně když je dobrý povrch a jedu "na pohodu". Zase jestli je r.v.2018 už FL, tak bych vzal asi spíš ten (kvůli třeba dojezdům oken, lepším světlům atd.), záleží co kdo preferuje a o jakou jde výbavu.
  5. Teď jsem s FIII jel po nějaké brutalně rozmlacené cestě a myslel jsem, že některé díly odpadnou. Největší sranda, že jsem ve čtvrtek ráno vyjel a drnčel držák na park. lístky. A po 3 km zase přestal, to nepochopím :D Sedačka vrže brutálně a sama se sklápí :D najeto aktuálně 41500 km. Je fakt, že Škodovky co jsme měli, skoro vždy měli nějaké pazvuky - akorát u OII si žádný nevybavuji, FI byla i s 220 tis. km docela tichá (občas vrzala kaplička přístrojů) - reklamovalo se akorát plato, ale tam chyběly dva sváry na kastli, po tom už to bylo ok. Co musím uznat, tak že Hyundai i40 co jsem měl služební a jezdí s ním kolega tak se 120 tis. km palubka a ani nic jiného nevrzne, zato SII s 145 tis. km je rozvrzaný jak postel v bordelu. VW je na tom o něco líp, v Polu mi vrže akorát loketka, Tiguan je zatím potichu.
  6. Tak to máte skoro jako benzínový 2.8 V6, co byl svého času v SI, ten si taky vystačil s pětkou od 50 do 220 :)
  7. Myslím, že zvuk motoru pod 2000 ot. či nižšími i při minimální zátěží dává jasně najevo, jak se to motoru "líbí".
  8. Podle mě je to chyba, protože při aktivním start stopu a jím vypnutém motoru, stačí volantem potočit a motor naskončí (minimálně v Polu to tak je (jsem si jisty) u FIII to bude taky - zítra zkusím). Pokud je v záruce, tak bych to reklamoval.
  9. A o jakém motoru je řeč? 1.0 TSI zní na jedničku jak stará škodovka nebo starý trolejbus, dost jsem se tomu ze začátku smál, na dvojku už to tak markatní není. Podle mě to ale nemá na fci vliv.
  10. No jo na studium je léto blbé, ale v létě teprve člověk dojezdy ocení, respektive je začne postrádat. Na Polu je mám a na FIII ne a je to bez nich děsný opruz.
  11. Stačilo by aspoň výškové nastavení. I když nechce se mi věřit, že třeba opěrka co byla v OII by byla nějaká složitá. Tam měli když tak nechat tu co je v FIII, Rapidu a minulém Polu, ta jde štelovat aspoň výškově. U té FI byl ten zadní podběh i s kobercem dost hlučný, si to pamatuji ještě jako mladistvý, kdy jsem seděl vzadu a zadní kolo bylo hrozně slyšet.
  12. Na FI sedan 2001 střední výbavy byly v zadních podbězích koberce taky a bylo to auto pro český trh. Takže v tom asi klíč nebude, logiku v přidávání a ubírání těchto prvku výbav jsem za celou dobu neobjevil - hezký příklad je tlumení kapoty, které se napříč modely, modelovými roky a motorizacemi přidává a ubírá. U Scaly mi přijde dost absurdní ta neštelovatelná loketka, to mi hlava nebere.
  13. Protože půlka je už jen třetina, aspoň v podání koncernu. :) na služební fabce 11/2017 aktuálně 37500, sám jsem na ni za rok natočil 30 tis. km.
  14. Bych vůbec neřešil, stejně na dovolenou nevypálíš hned ze salonu a něco najedeš ještě předtím. Jedeš do Chorvatska a ne Německa, takže sodu tom uasi nedáš a v kolonách u mýtnic aspoň zkusíš, jestli už jsou rozjezdy ok :D
×
×
  • Create New...