Jump to content

Lancelot

Uživatel
  • Content Count

    2,303
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Lancelot last won the day on March 31

Lancelot had the most liked content!

Community Reputation

101 Excellent

1 Follower

About Lancelot

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    277445058

Recent Profile Visitors

2,188 profile views
  1. Zvuk si netroufám odhadnout o co jde, nicméně kolísání ručičky tachometru nebude mít souvislost, to dělají všechny SII.
  2. Drží to v Polu otáčky 1000 i po stažení kolečka teploty třeba na půlku (analogicky již vytopené auto v Climatronicu), klesnou až po vypnutí topení nebo nastavení minimální teploty, občas po prošlápnutí plynu. V tom Polu jsem si myslel, že je tam PTC (přídavný topný element), ale rychlost topení tomu neodpovídá (ve srovnání s TDI tímto vybaveným). Zatím jsem byl líny se podívat na pojistky. jestli tam to PTC není. Třeba u SII 2.0 TDI nebo Tiguana TDI když jsou otáčky zvýšené z důvdu regenerace DPF, tak po jejím skončením taky drží ještě nějaký čas a po prošlápnutí plynu spadnou. A třeba PTC si u nafty pomáhá i u zdánlivě zahřátého motoru.
  3. To by mohla, ale i to by mělo znamenat, že na displayi bude svítit AC.
  4. A když úplně vypneš Climtronic tak otáčky spadnou? Co po prošlápnutí plynu? Ptám se, protože když na Polu, kde mám manuální klimu dám v těchto teplotách teplotu max teplo, tak otáčky lezou nahoru a drží těch 1000 ot.
  5. S Polem půjdu na technickou za měsíc, tak se uvidí. Ale otáčky mám normálně. Pokud bude problém, tak bude cirkus. Auto je v záruce.
  6. Mám teda motor v Polu, ale to cinkání mě pořád fascinu, jiné auta to nedělají, ani FIII s 1.0 TSI. Vůbec je výfuk zvláštní, už jen jak je koncovka široká. :)
  7. Měnil jsem po necelých dvou letech (auto je 11/2017), mám easy start. DO fungovala normálně, i start ok, snad 3 týdny jsem jezdil s tou hláškou o vybité baterii. Dával jsem tu větší CR 2032, bylo tomu před zacvaknutím trochu pomoct, tak snad to vydrží déle než dva roky. Pozoruje vůbec někdo kdo už dával tu větší, že to vydrží déle? Když vezmu, že u jiných aut jsou i po 7 letech původní baterky, tak je to dost velká daň za určitě pohodlí v podobě startovacího tlačítka (na to jsem si docela zvykl), případně kessy.
  8. Zaznamenal jsem, že kolem 1500 ot. při lehké nebo žádné zátěží po opětovném přidání plynu motor cukne, všiml si toho někdo taky? Moc se v těchto otáčkách nepohybuji, většinou mám otáčky vyšší, ale někdy jsem na rovince líny podřazovat a tak jsem výše uvedený jev zaznamenal. Jinak za 40 tis. km s tímto motorem, až na zvukv nízké a střední zátěži, musím konstatovat docela spokojenost, mám 70 kW a nejvíc se mi líbí, jak to vystřelí na dvojku a dá se krásně vytočit skoro k omezovači :) 1.2 TSI 66 kW je o poznání línější, v těchto malých výkonec se počítá každý kW :D Radši mám ale i tak 1.2 TSI. :)
  9. Bylo to na reklamaci, něco tam pískalo, tak jsem otravoval autorizák a vyměnili na záruku komplet rozvody včetně pumpy. Na rozvodech byla přidřená jedna kladka.
  10. Je velké riziko mít o pár měsíců přetaženou výměnů rozvodů, když kilometrově jsem hluboko pod limitem? CFFB 2012, rozvody komplet dělané v 50 tis. km, v 8/2014. Teď najeto 147 tis. km.
  11. Předpokládám, že v Tiguanu je nemlich ten samý, že?
  12. Chtěl jsem vypnout předběžné varování, protože mě už to hysterické pípání na každou blbost ser.. štve. No, ale auto (FIII Style 4/2017) si to pamatuje jen do vypnutí motoru, to je normální? Dá se ten krám nějak deaktivovat trvale?
  13. Tady funglovka Superba a hopsá pořád :( https://forum.skodahome.cz/topic/147643-superb-15tsi-style/?do=findComment&comment=2412485
×
×
  • Create New...