Jump to content

Lancelot

Uživatel
  • Content Count

    2,346
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Lancelot last won the day on March 31 2019

Lancelot had the most liked content!

Community Reputation

111 Excellent

1 Follower

About Lancelot

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    277445058

Recent Profile Visitors

2,382 profile views
  1. Prošel jsem a 66kW ok, ptal jsem se technika a neříkal, že by s tím byl problém. STK ve F-M. Pokud je auto ještě v záruce a bez nějakých úprav, tak bych to určitě řešil s výrobcem.
  2. Tak vidíš, jak máš účinný motor. :) Ručička teploty ukazovalo pravdivou teplotu naposled u felicie, u všech novějších koncernových aut ukazuje 90 od 70°C do nějakých 95 °C, aby zbytečně nestrašila řidiče. Ani palivoměr neukazuje skutečnou hodnotu, ale výsledek algoritmu.
  3. https://www.alza.cz/auto/compass-redukce-zasuvky-tazneho-zarizeni-13-7-polu-d2931348.htm Používal jsem tuto a fungovala spolehlivě. Protože ale všechna auta mají 13 pól, předělám jsem na 13 pól i vozík, takže redukci už vozím jen pro strýčka příhodu.
  4. To by bylo snad poprvé, co by termostat fungoval špatně tak, že neotvírá. Zatím veškeré závady, které jsem s nim zažil a zaznamenal byly toho rázu, že naopak zůstaval otevřený. Podle mě se auto prostě neprohřeje díky účinnosti motoru natolik, aby potřebovalo zcela otevřít velký okruh. Ono se to nezdá, ale samotné topení si vezme dost tepla. Na jak velké vzdálenosti si zkoušel tu teplotu? Jakou teplotu měl olej?
  5. Nevím o tom, že by to šlo samostatně připlatit. Ale bylo to spřaženo s motorizací, kdy se to ještě lišilo i podle trhu - třeba auta určena pro jižní trhy to neměla ani u TDI.
  6. Za mě spíš taková srandička, nepřiplácel bych za to. Ale bude to dost subjektivní, proto by bylo nejlepší zajít si to k prodejci vyzkoušet.
  7. Jo, dělá to i při studeném motoru ukazatel tepltoy vody nebyl v polovině (tedy i chladiči, protože velký okruh nebyl otevřen) - na Tiguanu TDI mi bežela regenerace při nezahřáté vodě a oleji s 55 °C, po vypnutí motoru ale sahara bežela jen asi minutu, při zahřátém to je víc jak 2 minuty.
  8. Ti co mají víkendovky, je mají přes zimu taky odstavené a asi to ta auta přežijí. Občas bych to ale projel, některé díly jsou přeci jen dělány na dynamické zatížení. Doma máme taky auto, které je delší čas odstavené a minimálně po 14 dnech ho projedu na delší trase (víc jak 20km).
  9. Nebude, to je funkce přídavného topného elementu, který pomáhá s topením než se zahřeje motor. Tuto fci mají nejčastěji naftové motory.
  10. Teda příští rok, tento už to nestihnu :D
  11. Na 1.4 16V AUA musely být taky jen origo NGK, jinak to cukalo. Mě čekají svíčky letos jak na 1.0 TSI, tak na 1.2 TSI, ale nechám to udělat v autorizáku.
  12. Jo, sorry jsem si nevšiml.
  13. Na Tiguanu 2018 TDI 150k se mi málokdy podaří udělat prokluz předních kol (jen třeba při mírném rejdu), i při plném plynu to zabere hned. Jaké jsou rozdíly mezi 4 a 5?
  14. To přeci poznáš z chování vozu při prudkém rozjezdu na rovném povrch v přímce, ne? Bude se víc nadhlečovat předek a dojde k většímu prokluzu kol, což u 4x4 nejde tak lehce udělat, když zabere i zadek.
  15. Dík. Nechápu, že mě tato cesta pro výměnu oleje mezi intervaly nenapadla dřív :)
×
×
  • Create New...