Jump to content

Lancelot

Uživatel
  • Content Count

    2,546
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Lancelot last won the day on March 31 2019

Lancelot had the most liked content!

Community Reputation

178 Excellent

About Lancelot

  • Rank
    Veterán

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    277445058

Recent Profile Visitors

2,880 profile views
  1. Tady jsou vyznačené jednotlivé úseky https://mapy.cz/s/berefejuhu
  2. Jak píše atlan, doplněním chladiva se zvětšil odpor kompresoru (vrátil se na původní, stejně jako výkon klimy) a tedy i namáhání drážkového řemene a řemenice - proto píská. Zkontroloval bych tak drážkový řemen a řemenici, jestli už nejsou po letech a km unavené. Případně pokud ti budou zvuku hodně vadit, tak vyměnit.
  3. Tak doufám, že se mi to taky nevrátí. Letošní léto jsem si užil v tichu, což jsem kvitoval tím spíš, že od dubnových pokusů jezdit vlakem, jsem musel zůstat u auta. Kolik jste najeli, než to zase začalo dělat? Od výměny jsem najel 8 tis.km a zatím furt ticho.
  4. Lancelot

    Brzdy

    Fakt to jsou FS III úplně stejné jako na FI? Protože na FI jsem s nimi neměl problém, tam vydržely dlouho. Tady na FIII odešly poprvé v 32 tis. km, teď vypadají ok, ale v některých rychlostech lehce vibrují a občas pískají. Na Polu mám 66 tis. km a brzdy původní, ale občas pískají, zejména levý přední - věci které jsem na FI nikdy neřešil a to jsem měl za 230 tis, km jen dvoje kotouče a 4 sady desek. Bubny se dělaly repas jen jednou. A zase se mi nezdá ten výkon o tolik větší, že bych brzdy kvůli němu více namáhal v FI jsem měl 55kW. Ale pokud je to složité, tak to kašlu.
  5. Lancelot

    Brzdy

    Tak dnes se jen tak mimochodem dívám na zadní kotouče a normálně vnější část kotouče, v podstatě oddrolena, brzdí už jen tak 3/5 kotouče. Takže to vypadá, že jsou v 67 tis. km po smrti. Jezdím sám, převážně dálnice. Co by jinak bylo potřeba vyměnit abych mohl dát přední brzdy z 81kW verze, s větším průměrem kotouče, které jsou prý odolnější. Protože ty na 66/70kW jsou tragické.
  6. No já měl v FI v Comfortu (sic!) tu opěrku plastovou, ale měkký byl ten plast u okna aspoň, kde jsem většinou míval ruku. Ta přidaná opěrka je děs, to vypadá jak z nějakého amerického křápu :D
  7. A nebude to spíš tím, že to někdo opravoval po poškození při převozu? Nezdá se mi, že by přímo z továrny toto vyjelo.
  8. Tohle už jde napříč modely delší dobu, zvětšují se displaye, mizí tlačítka a kdysi standardní funkce a výbava. Ten blábol s bezpečnostní teda stojí za to, zajímavé, že vypínatelné stmívací vnitřní zpětné zrcátko taky zrušili a tam bezpečnost najednou nevadí. Jinak VW stmívací vnější zrcátka nemám ani u VW Tiguana ani u Golfu a nejdou ani připlatit. To rozdělení výbav je prostě debilní.
  9. Mohla by se mu líbit jízda Mladějovskou průmyslovou dráhou - https://www.mladejov.cz
  10. Klápání motoru při řazení jsem na Polu s motorem 1.2 66kW zkoušel reklamovat x-krát a už jsem to vzdal i když mi přijde motor v uložení velmi volný. Nicméně teď při najetých 64 tis.km se mi začala po přidání plynu hýbat na 4.RS hýbat i řadící páka, což je věc kterou si pamatuji maximálně ze starých renaultů a jedničkové OI, kde byla táhla. Ale u žadných dalších aut jsem to nezaznamenal, nedělá to ani SII, ani FIII. Setkal se s tím někdo? Chci to tzkusit ještě vyreklamovat, neboť auto je stále v záruce - do 11/2020.
  11. Mám tento motor v Tiguanu, najeto 5 tis. km a jel jsem teď s okýnkama dole a dost mě překvapilo, jak v něm něco píská - zní to jak elektromotor. Zvuk stoupá s otáčkami, zaznamenal jste to někdo taky?
  12. Tak mám vyměněno, to ticho je senzační. Jsem zvědav jak dlouho to vydrží, snad aspoň do doby než dám auto pryč.
  13. Ale neřeší nic s klíčem, řeší, že mu nefunguje dojezd nahoru a ten u pozdějších ročníků rapidů s 4x el okna, u okna řidiče byl. Okno se zastaví a vrátí, tj. má v dráze nějakou překážku. Pokud je to v záruce, tak je to reklamovatelné.
  14. Mám v Polu 63 tis. km a dlouhodobou 6l. Posledních 6 nádrží jen 100 oktan. Jako jezdí to za srandu. B)
  15. Kdysi na FI mi okna blbla po bouřce, kdy poblíž auta uhodil blesk a pak sama sjela okýnka. Ale šlo o sporadickou zálěžitost, dalších 15 let to fungovalo ok. Jinak u starších modelů (ještě SII) se okna v dešti, pokud bylo auto uzamčeno, sama uzavřela. Ale tato fce v nových autech již není :/
×
×
  • Create New...