Ahoj, mám O1 81kw r.v. 2000. No a v poslední době se mi stávalo, že mi to padalo do nouzáku, tak jsem to chtěl dát na vag. Ale o víkednu jsem ještě otevřel kapotu a koukám, koukám a byla vypadlá jedna hadička od toho ventilu, co je pod sklem. Napojím a jejda, auto se zdálo ok. Ale asi tak 20 km. Na jednom úseku jsem si řekl, že vyzkouším, jestli to snese i vyšší otáčky, aniž by to zase spadlo do nouzáku. Hodím tam trojku, zašlápnu plyn a...dostal jsem se řekl bych tak ke 4000 tisícům, možná víc a když jsem chtěl zařadit 4.stupeň, tak v momentě sešlápnutí spojky mi najednou vyletěly otáčky až do červeného na max, co jdou a potom chcípl motor. Dojel jsem v neutrálu na krajnici. A když jsem chtěl nastartovat, naskočil tak jako že se mu moc nechce a šíleně se kouřilo z výfuku. Takže... co by to mohlo být? Já tipuju rozvody, i když mají cca 25 000 km, značka SNR. Dělané komplet. Podle mě, jak to bylo v tahu a pak jsem sešlápl spojku, tak to napínácí kladka posrala při práci a přeskočily mi na řemenu zuby a bylo vymalované... Co myslíte vy?!?! Dík za rady...