Přejít na obsah

Karel81

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Karel81

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Je to tak asi týden co začalo čerpadlo v nádrži vydávat takové souvislé vrzání/pískání. Při nižších rychlostech to jde v autě zřetelně slyšet, dříve jen tak vrnělo a slyšet ho šlo jen venku u zadních dveří, proto mě ta změna znepokojuje. Stav plná nebo rezerva nemá na intenzitu vliv, vrže pořád stejně a auto jede bez problémů. Nemá někdo podobnou zkušenost u této motorizace, jestli je to závada nebo běžný jev v zimních měsících? Je to sice VW Golf V 1.6 MPI 75kW BGU ale technika stejná jako v OII
  2. Proč pořád ta modrá?! bral bych hned tu zelenou v OII nebo oranžovou co byla v prvních OI. Modrá ve VW mi sice nedělá žádný potíže, ale je taková chladná nehezká....
  3. Tak to já teď jel poprvé přes Slovinsko a hned taková nepříjemná zkušenost, celník mě odstavil a dost arogantním způsebem si vyžádal klíče od auta, techničák a dokonce i servisní knížku, pak se vrátil v rukavicích a začala kontrola. Absolutně jsem nechápal co hledá, začal kontrolovat VIN v mot. prostoru v kufru na kastli ale zničeho nic se začal hrabat v našich zavazadlech vysypávání žvýkaček z obalu atd. Pak nás vysvobodil příchod jeho staršího kolegy celníka kterej mu naznačil že to stačí a že je vše v pořádku. Při zpáteční cestě jsem byl opět odstaven, kontrola všech VIN ale tentokrát si jen ověřoval VIN v PC a chování celníka bylo slušné. Jel jsem ve VW Golf V
  4. 1.6 MPI Tak jsem to zase po delší době počítal podle tankování a celková spotřeba je 6,56 Jinak teď jsem jel Brno-Chorvatsko Pula a zpět za 6,1
  5. Golf V 1.6 MPI BGU (stejnej jako v OII) nejvíce je klima poznat když je auto rozpálený a snaží se to co nejrychlej dostat na nastavenou teplotu, až si i ventilátor ubere otáčky a teplota se jen udržuje tak je to lepší. Žádné škubání apod. ale asi do 3tis. ot. motor leze pomaleji. Není to nic hroznýho, ale prostě KLIMA U 1.6 MPI JE POZNAT. Jo a je to climatronic.
  6. Golf V 1.6 MPI pedál spojky vrže přesně jak popisuješ, většinou to zaslechnu v garáži při otevřeném okýnku, taky jen když je záhřátej motor. Kašlu na to, když to teda nemá vliv na funkci.
  7. Karel81

    Zvuk k blinkrům

    Přesně toto mi docela vadí Jelikož už jsem nějak zvyklý se pokaždý připoutat, pokud třeba jen nepopojíždím o pár metrů nebo nepřeparkovávám, tak ani nevím jak to pokračuje dál, když se nepřipoutám - musím někdy vyzkoušet, jestli po nějaký době ta akustická signalizace nezapnutých pásů ztichne a blinkry zas "cvakat" budou. Fakt ale když jsem si toho všiml poprvý, že to "necvaká", tak jsem se docela polekal . V Golfu je to stejný, dva zvuky zároveň to nezvládne.
  8. Karel81

    A o tomhle víte?

    V Golfu to tlačítko mám, taky nechápu proč ho škodovka zakrývá.
  9. Mám najeto 5200 km a zatím to je 6,7 l/100 km jezdím asi tak 50% dálnice a 50% krátké jízdy do 10km po okreskách.
  10. Jen tak ze zvědavosti, nevíte někdo co je tady tohle (v kroužku na fotce) a k čemu to tam slouží? Motor 1,6 MPI 75kW
×
×
  • Vytvořit nový...