Myslím, že to není nic neobvyklého... u mne hodně záleží na tom, kdy se filtr vypaluje. Pokud jedu po silnici 1. třídy, musím řešit kruháče, semafory a podobná omezení plynulé jízdy, tak se mi vypalování běžně ukončí na cca 27% běžného zaplnění filtru v rámci cyklu (a pak mi tam jako tobě zůstane nějaký ten gram sazí). Pokud zrovna frčím po dálnici D8 a pěkně svižně bez sundání nohy z plynového pedálu, pak vypalovací cyklus skončí na nějakých 21% (podařilo se mi dokonce několikrát i 17% běžného zaplnění) - v tomto případě se mi vše vypálí hezky až na 0. Tuto věc ale moc neřeším, stejně to jsou jen vypočtené hodnoty :-) Ale přiznávám, že díky aplikaci plánuji služební cesty tak, aby vypalování probíhalo hlavně při jízdě po dálnici (osobně mi vadí, že to nelze třeba chvilku pozastavit (byť třeba o 30 km) - mám blbý pocit, když se vypaluje při jízdě přes obce, raději při jízdě po dálnici (když už mám "sazomet" jak dieslu říkají odpůrci nafty, tak ať to nemusí dýchat zbytečně moc lidí ....