Přejít na obsah

Ari

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

705 zobrazení profilu

Oznámení Ari

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. To bude ono. Je to idiotsky udělaný. Teče do toho voda a vyhnijou kontakty ve svorkovnici. Já už tuhle závadu řeším po 3. Teď do tý svorkovnice zkusím nacpat vazelínu. Snad to už bude fungovat. EDIT: je to TYCO ne Teco, ale máš pravdu. Tuším se tam používali ještě Siemens, ale je to tak. Musí to být stejný typ jaký tam byl před tím. EDIT2: Jinak neměl byste někdo na prodej funkční tuhle prašivou jednotku do LP dveří. Značka Tyco? Kdyžtak mi hoďte zprávu na ryccardo@seznam.cz Díky
  2. Ari

    Jak vypnout ASR

    Je to možná dobrá věc ve chvíli kdy je jedno kolo na asfaltě a druhý na ledu, ovšem ve chvíli kdy jsou obě kola ve sračkách je to k ničemu. Oba kola se na mizerným povrchu napřeskáčku přibržďují a zase odbržďují a výsledkem je že se auto ze závěje prostě nehne. Je to prostě úplně na hov... Nechci, abyste mě tady přesvědčovali, že je to strašně dobrý, prostě tuhle debiliárnu v autě nechci tak potřebuju radu nějakýho odborníka jak se toho zbavit bez toho abych přišel o ABS. Díky
  3. Ari

    Jak vypnout ASR

    Díky za vysvětlení to jsem ani nevěděl, že nějaký EDS existuje a to předpokládám nějakým jednoduchým způsobem vyřadit nejde nebo?
  4. Já bych to viděl na zasviněný naklápění lopatek v turbu. Eventuelně porouchaná podlaková baňka ovládání turba, ventil N75, nebo spuchřelý podtlakový hadičky. Tipoval bych to skoro 100% na jednu z těchle věcí. Měl jsem to samý. Stačilo vypnout zapnout klíček a jelo to zas dál. Nevím odkud jsi, ale tahle firma http://www.turbosport.cz/kontakty.html to opravuje asi za 4000.
  5. Ari

    Jak vypnout ASR

    Mám O1 TDI rv 2003 81 kW. V autě je ASR, které má na palubce vypínací tlačítko. Myslel jsem si, že když ASR vypnu přestnane prostě fungovat. Bohužel se tak nestane úplně. Sice je pak umožněno protočení kol, ovšem pokud jedu třeba po zasněžené cestě do kopce a jedno z kol jen lehce podklouzne zachrastí "jako" ABS a kolo přibrzdí. Což je naprosto geniální, protože to dělá tak dlouho až se auto třeba taky zastaví a já uvíznu v kopci. Když přidám víc plynu a obě kola se začnou protáčet tak se tenhle problém už nevyskytuje a nic kola nepřibržďuje. Dokážete mi někdo poradit jak ASR umlčet nadobro? Údajně je jediná možnost vytáhnout pojistku z ABS, což problém vyřeší, ale nechci zase přijít na zimu o ABSko. Díky předem za rady. Richard
  6. Teda na to, že se ty auta už mají v říjnu vyrábět by mohlo uniknout víc informací než jen nějaký vize.
  7. Hele asi ti moc neporadím, ale alespoň se s tebou podělím o problém, který to dělá mě. Startér se roztočí, ale jen na prázdno, netočí motorem. Po několika pokusech nakonec vždycky tím motorem zatočí. V servise mi to analyzovali jako špatnou volnoběžku. To co ty popisuješ je sice trochu jiná závada, ale alespoň si myslím, že by to v tvým případě neměla být volnoběžka.
  8. No máš pravdu s tím, že osazením prvního dílu Tyll se nejnižším bodem auta stane vlnovec. Každou chvíli s ním někde škrtnu, ale vibrace ani otřesy mi už do auta nejdou. Silentblokama si to myslím nebude. Mám je 12 let starý a nedělá mi to nic.
  9. Udělal sis to moc pěkně. Rok jsem se taky rozčiloval z vibracema, který pramenily z prvního dílu výfuku. Po vyhození toho přiblblýho vlnovce a nahrazení kouskem pletenky jako si to provedl ty je ticho. Udělal si moc dobře, že si přemístil lambda sondu. Chtěl bych někdy potkat toho kreténa, kterej ji umístil tam kde je, rozbil bych mu hubu a roztrhal vysokoškolskej diplom. I mě jako technicky neznalýho člověka napadne, že nemůžu nechat lambda sondu, která je náchylná na prudký změny teplot, aby na ní stříkali všechny sračky a v zimě se každou chvíli topila ve sněhu, když zrovna technický zapomněli protáhnout silnici. Mám to auto 5 let a měnil jsem ji 4x. (Vždycky originál) Teď je zase v hajzlu, ale už ji měnit nebudu. Na jaře to prodám a koupím něco novějšího. Celej ten výfukovej systém je tady u tý motorizace debakl. Jednak ten nesmyslnej vlnovec a lambda sonda v nejblbějším místě. U žádnýho auta jsem tak často neřešil vejfuk jako u oktule. Jinak jsem s tím autem ale moc spokojenej.
  10. Ari

    Koroze karoserie

    Máme v práci 2 kombíkový oktávky jedna 2005 a druhá 2006. Oběma se cca po 4 letech začala místama olupovat barva z prahů a mezi dveřma, podobně jako tobě. Nikdy nebyly bouraný!!! A vzhledem k tomu, že to udělaly obě bych to tipoval na odfláknutou práci ve Škodovce, dle jejich hesla "zefektivňování a zlevňování výroby" Prostě ty prahy stojí oproti O1 kvalitativně za hovn.... Jak tu někdo psal, prsí se 12 letou zárukou na kastli tak bych to zkusil v autorizovaným servisu. Nám to servis u obou aut bez řečí zadarmo opravil (nevím ale jak. Jestli to jen přebrousili a zastříkli tak to vyleze za chvíli znova).
  11. Jen bych chtěl poznamenat, že ten idot co vymyslel umístění lambda sondy u téhle motorizace by měl uvažovat o změně zaměstnání a ne konstruovat auta. Hůř to totiž vymyslet nešlo. Jezdím s tímhle autem už 4 roky a měnil jsem lambda sondu 3x. Vždycky odejde po zimě a vím naprosto přesně proč. Její naprosto "geniální" umístění totiž zapřičiňuje, že je v zimě prudce ochlazována např. při průjezdu hlubokým sněhem a stříkající čvachtou. I naprostýmu laikovi musí být jasné, že neustálé ohřívání a prudké schlazování jí nemůže dělat dobře. Už jsem uvažoval, že si vyvrtám díru do výfuku někde blíž k motoru a plesknu ji tam, ale nevím jestli by to pak nějak neovlivňovalo její činnost. Jinak krom řinčícího výfuku s ní nemám žádné problémy.
  12. Myslím, že si na to kápnul. Já vyměnil taky celý vejfuk (TYLL) a rezonuje mi to jako prase cca od 1800-2400 hlavně při brždění motorem. Zkusil sem otevřít kapotu a koukal jsem na přechod z parohů na vlnovec a zjistil, že ten kravál vychází odtud. Dokonce je to i viditelný jak so to celé rozvibruje jak membrána u repráku. Chystám se tam navařit kus železa aby se to trochu vyztužilo. Možná to pomůže možná ne, ale nevím co jinýho s tím udělat. Ten vlnovec je fakt idiotsky vymyšlenej. Konstruktéra, kterej to má na svědomí bych nechal kopat kanály, aby nevymyslel nějakou podobnou kokotinu.
  13. No hochu tak gratuluju k vyřešení problému. Mám stejný motor. Dával jsem komplet nový výfuk (rozuměj od katu dozadu) a dělá mě to přesně to co tu popisuješ ty. Jenže já mám výfuk TYLL!! Tak a teď babo raď. Já s tím jezdím už asi půl roku a vyřešil jsem to tak, že mám puštěný rádio a kácím na to. Původně jsem si taky myslel, že je to katem, ale lezl jsem pod autem a rezonuje to jakoby ze zadního tlumiče.
  14. Počkej zas to tak nedramatizuj. Nikdo tu z tohodle motoru nedělá kdovíjakou střelu. Nevím proč by se o něm ale nedalo napsat, že slušně tahá a zas tak moc nechlastá. Teď jsem jel s Octou 81 kw do Německa a že bych z toho byl vyplesklej jak to jede oproti mojí 55 kw teda nejsem. Já už měl auta 4 a všechny byly silnější a taky si myslím, že 55kw táhne pěkně na to jaká to je lůza motor.
  15. No já bych taky long life nechtěl. Co jsem tak kupoval do služební octy na dolití tak stojí 1000 kč litr. Já kupuju do svý octy za 700 polosyntetiku ale 5 litrů.
×
×
  • Vytvořit nový...