Přejít na obsah

cmelak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení cmelak

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tour rv 2005 , starý a poctivý motor ASV. jak jsem již psal, odsledované to mám jen podle zapínání relé ohřevu nad 2500otáček. pokud by to bylo možné, tak bych chtěl spínání nastavit třeba nad 2100.. tak pokud někdo má nějaký tip..
  2. mně to funguje tak, jak jsem popsal. tvrdili to i ve škodovce. spínání při těchto otáčkách je prý z toho důvodu, že voda cirkuluje rychleji a tím nedochází pouze k lokálnímu ohřevu, který by mohl údajně způsobit nějaké problémy.. jinak mám vyzkoušené, že v zimě už po cca 3km nesepne, takže motor je už asi lehce zahřátý tušíte někdo, zda je vůbec možné to spínání nastavit? Reléový a pojistkový box v motorovém prostoru vlevo 2 -relé 2 žhavicí svíčky pro vyhřívání chladicí kapaliny (pouze u vozidel s mimořádnou výbavou)
  3. Ohřívače vody spínají až při cca 2500otáčkách motoru, pak to v nich musím držet jinak relátko vypne. vzhledem k tomu, že mi vstávají vlasy na hlavě, když jedu se studeným TDI při těchto otáčkách ,napadlo mě, jestli není možné nastavit spínání třeba v akčních členech pod 2500.můžete někdo poradit, kde je možné nastavit sepnutí ohřívačů vody? dík
  4. nevím sice jakou máš motorizaci, ale výrobce, tedy škodovka, např. u dieselu udává podle příručky spotřebu až 0,5l/1000km,vše záleží, jak tomu dáváš.. mě to taky žralo více oleje. nakonec jsem zjistil , že to bylo turbem, nějaká netěsnost.. svítit mi to začlo přesně na spodní rysce pokud myslíš minimem spodní rysku, tak myslím, že do obchodu pro olej určitě dojedeš
  5. můžu potvrdit, tuto zimu se mi stalo něco podobného a ještě mi při startování cvakaly i relátka.. po výměně baterie za novou, vše ok
  6. OK poladím to podle vašich rad dík karavan zatím můžem nechat plavat, jen jsem chtěl mít tu elektriku připravenou , když už montuju tažné přece jenom ještě něco.. jaké relátko mám použít.. ?
  7. ok zkusím to hodit na 8c.. proměřím a uvidím každopádně jsem se na jiném fóru( kde řeší karavany) dočetl, že spínaný 12+ je nutný pro chod lednice a měl by být zapojený ze spínací skříňky.. takže přesně jak jsi psal výše, ale pak ještě jiný názor "jeden drát je přímo na baterii a druhý také na baterii, jen přes relé, které ovládá spín. skřínka tzv. 15" co myslíš??
  8. super, takže mlhovky a stálých 12+ je vyřešeno , akorát co s tím dobíjením.. kam to můžu připojit? někam do pojistkové skříňky nebo jinam??
  9. ahoj , potřeboval bych radu. chci namontovat tažné s 13 pólovou zásuvkou. na netu jsem našel velice přehledné schéma zapojení a navíc mám typovou sadu, takže jen zacvaknu konektory.. ale... mám otázku, pól 9 je podle schématu stále napětí, mám ho tedy připojit rovnou do pojistkové skříně nebo je někde v kufru stálých +12? a druhá pól 10 je dobíjení baterie to mám připojit kam ?? a kdyby jste mi eště poradili jak zapojit vypínání mlhovky (pól 2 + 2a), tak bych to taky velmi ocenil v příloze je zapojení na druhém slide díky info_k_el_instalacim.pdf
  10. dal jsem na vase zkusenosti a zvolil varta 77Ah/780A, venku -11 a start nasup , taky zmizelo cvakani relatek behem startovani, stara baterka byla slaba, takze jak jsem uz tady nekde cetl, neudrzela jazycky relatek sepnute.
  11. ahoj , poradíte někdo, kde sehnat tento typ silentbloku? powerflex, který je na obrázku stoji 800.. , celkem mazec, když komplet včetně držáku stojí 1200.. jde sehnat někde silentblok obyč a hlvně levnější? mám ho na oct I, tdi
  12. mě to taky v zimě startuje, jak se tomu zachce. jednou skoro nadrc, jindy točím točím a pak chytne. ale nedávno jsem ho ale nenakopnul vůbec asi při -10. první co mě napadlo palivový filtr a po výměně zatím vklidu, ikdyž ty délky startu jsou pořád každý den jiné.. žhavičky před zimou nové. může te mi dát někdo ještě info , jak se kontrolujou tlaky a jaká by měla být hodnota?
  13. cmelak

    rozvody

    z mé nynější zkušenosti bych spoléhal na ještě viditelné nápisy na řemenu pouze v případě jistoty předešlé výměny. já měl nápisy ještě čitelné, ale protože jsem si nebyl 100% jistý výměnou rozvodů , ikdyž jsem oktu kupoval se serviskou, vyměnil jsem je s dostatečným předstihem, no a podle servismena za minutu dvanáct.. napínací kladka měla úplně vyhlý a divně okousaný aretační kolík, takže prej chybělo málo.. vypadá to , že při předešlé výměně v servisu došlo pouze na výměnu řemene a zbytek nechali tak.. vodní pumpa byla taky úplně KO, takže už vím, proč se strácela voda
  14. jo je to kus za kus..většinou záleží na tom, do jaké míry máš to staré turbo poškozené a od toho se pak odvíjí cena repasovaného. takže když se dá z toho tvého starého něco použít, stojí tě repasované méně , pokud je KO platíš jak mourovatej. já měl vůli v té osce jinak vše OK - repas za 7tis. kámoš měl i zhoblované vrtulky a za repas dal 12tis
×
×
  • Vytvořit nový...