Přejít na obsah

Revolucionar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    71
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Příspěvky zveřejnil Revolucionar

  1. Zdravím. 

     

     

     

    Dokázal by mi někdo poradit, nesetkal se s tím?

     

     

     

    Při výměně palivového filtru se mi při delším stání vozů cca 5hodin a více nedaří nastartovat. Respektive se motor chová jako zavzdušněný. Za tepla není žádný problém. 

     

     

     

    Při navrácení starého filtru zpět tento problém zmizí a vše jde naprosto v pořádku. 

     

    Zkoušel jsem filtr vyměnit za jiný ( první Bosch a druhý Ufi) a dělá to pořád s novým filtrem. 

     

     

     

    Na voze je filtrbox 3C0 127 400 C

     

     

     

    Ještě mě zaráží dost teplý držák filtru. Občas je tak horký, že na něm nejde udržet ruka.

     

     

     

    Děkuji všem za radu.

     

     

     

    J.

  2. Zdravim

     

    Chtel jsem se poptat zdali mi nekdo dokaze poradit. 

     

    U Octavie I gen. 1.9TDI 81Kw rok 2000 jsem na adrese (dle VAGu) 015 v ridici jednotce motoru nasel aktualni spotrebu.

    Tato spotreba se dost lisi od toho co ukazuje palubni pocitat. Myslim tim ze VAG pise napriklad 4,2L a na palubnim PC 6,5L a podobne.

     

    Jeste me dost zarazi jedna vec. Na predchozim vozidle Fabia rok 2003 mi na volnobeh pri stojicim vozidle palubni PC ukazoval spotrebu 0,5L /h a ted na Octavii je to dost promenlive. Jednou 9L pak zase 7L atd.

     

    Diky za info porad mi to hloube v hlave :-)

     

    R.

  3. Ono jde o to ze dalku na klici mam, jenze je to stary klasicky nevystrelovaci klic (dvoutlacitko hella). Na nem je frekvence 434Mhz a vyse zminovany vystrelovak ma stejnou frekvenci. Tudiz by mel fungovat, ale nedari se mi jej sparovat s vozem.

  4. V lednu jsem absolvoval novou STK + emise s obavou (stale sviti check motoru s hlaskou slaby ucinek katalyzatoru) ze neprojdu.

    Opak mi byl pravdou a dle vystupni tabulky jsem silne pod limitem. V den kdy jsem jel na stk mi kontrolka sama zhasnula a na druhy den se zase rozsvitila  :kol-31:

    Asi auto vedelo co ho ceka.

     

    S tema teplotama to mas zhruba podobny jako ja takze se tim asi nebudu nadale zbytecne zabyvat. Budto je to spatnym benzinem, nebo netesnosti ve vyfukove soustave.

     

    J.

  5. Ve Vagu je dostupna teplota katu i kdyz nevim za-li se dle ni da ridit. Nekde jsem se na interneru docetl, ze provozni teplota katu je cca 400 C°, proto ten zajem. Kazdopadne jeste si nejsem jisty, zda to nedela i netesny vyfuk. Porad sviti chyba "nizky ucinek katalizatoru" ale na emisich vse v poradku.

     

    Stale resim vyse vypsanou chybu a neda mi spat  :rolleyes: tak zjistuji pricinu. Jen zatim nebyl cas na kontrolu vyfuku (netesnosti). 

     

    J.

  6. Zdravim Vas,

     

    Zajimalo by me, zda-li nekdo meril za jizdy se 47Kw pod kapotou teplotu katalyzatoru. Uz po druhe jsem byl upozorneny na to, ze je u prvni lambdasondy dost ohrata priruba ( nebo jak to nazvat ), az spise zhava a zbarvena do ruda. Pri mereni za jizdy mi teplota katalyzatoru dosahuje az k 1000° C ( dle otacek motoru ). 

     

    Docetl jsem se ze by se teplota nemela prehoupnout hranici 1400°C aby se katalyzator neznicil.

     

    Diky za poznatky ostatnich.

     

    J.

  7. Zdravim pany navstevujici toto tema :)

    Chtel bych se jen tak pro predstavu zeptat, jaky cas je potreba k montazi LPG zarizeni.

    Napriklad pan Karel.lpg. Konkretne by to mela byt Fabie 1.2HTP 47Kw.

    Take zda se jeste oplati cpat do auta ktery ma najeto 170tisic km LPG system.

    Diky

    J.

  8. Takze proveden test lamdy pred katalizatorem, test katalizatoru a test lambdy za katalizatorem. Vsechny testy probehly v poradku. Stejne mi porad VAG hlasi slaby ucinek katalizatoru (chyba 16804). Nemate s tim nekdo zkusenost? Vyfuk vypada v poradku ale jeste zkusim zkontrolovat ty svody jak pise Danielll predemnou.

    J.

  9. Takze dnes rozdelan tapec PZ dveri. Do kabelu (asi can-bus) "šťáva" jde, presto vsak zamek stale zablokovany.

    Nevite nekdo jak zevnitr zamek povolit ci jinak uvolnit aby se dvere daly otevrit? Predpokladam ze bude v haji motorek centralu.

    Jeste by chyba mohla byt v mikrospinaci a proto se snazim najit jiny zpusob otevreni dveri nezli hned nicit komplet zamek.

    Nemate nekdo nejaky typ?

  10. Tak to se te jeste zeptam, kdyz uz budu kuchat dvere. Na ty mikrospinace jsem se dival. Ve dverich ridice jej mam zrejmne taky spatny. Chtel bych si je vymenit na celem aute ale nevim presny pocet spinacu. Jestli je ve dverich pouze jeden nebo vice. Zamek jsem mel rozdelany a dle meho by mel v kazdem zamku byt jen jeden venkovni a jestli si to dobre pamatuji tak ctyri vnitrni.

    Jde mi o to abych vedel zda i spolujezdcovi dvere popripade i PZ + LZ maji ty stejny spinace.

  11. Zdravim vsechny,

    Vidim ze se zde resi podobny problem s katalizatorem a vecmi okolo.

    Nevedel by nekdo pricinu meho problemku se slabym ucinkem katalizatoru?

    Na emisich vse OK, jeste jsem zminoval problem s katalizatorem, presto vse v poradku. Vykon morotu ani vyssi spotrebu nezaznamenavam. Pri VAGu chyby 16804 - Catalyst System. Pri smazani chyby ihned naskoci znovu.

    Test katalizatrou ani lambdy nemohu provest(vlastnim pouze KKL kabel).

    Pri provedeni Readiness kodu vyskocilo 11100101 vzi priloha.

    Pro info motor 1.2HTP 47KW r.v.2003 najeto 160tisic

    Predem vsem diky za rady.

  12. Zdravim,

    Chtel bych se zeptat nekoho zkusenejsiho. Na F03 zlobi origo central s dodelanym origo DO, docetl jsem se na tomto foru o problemu mikrospinacu. Je mozne, ze mi stropni svetelko sviti v poradku a presto by byl spinac v haji? Vec ktera zlobi je signalizace zapnutych svetel ( asi 4krat napojeni na startovaci kabely kuli vyplacane baterce ) a obcasne nezamceni PP dveri, o permanentnim zablokovani PZ dveri nemluve :D

    Diky za rady.

    J.

  13. Rad bych si to udelal sam ale nejsem si ted uplne jisty co vlastne hledat tak to vypada ze budu muset auti nekomu sverit. Jeste mam doma servisni prirucku tak se v ni zkusim pohrabat a uvidime. I tak diky.. :-)

  14. No prave ze to lehce neni. Obcas je i slyset jak to dře a hlavne kdyz treba zastavuji na svetlech a nechavam auto jen v male rychlosti dojet tak to citim ze ta zadni brzda proste brzdi. Rucka vytazena neni a nohu mam z pedalu dole :-) s autem nezabrzdenym pohnout nejde na rovine.

    Ted jsem jel cca 500 - 1000 metru jen na benzinku a zpet a kdyz jsem sahnul na buben tak byl horky ze jsem na nem ruku neudrzel.

    Proste ve zkratce - jako by jizda se zatazenou rucni brzdou ale pritom je rekl bych docela dost volna a dlouho ji nikdo nedotahoval. Na kopci auto neudrzi na miste zastaveny.

    Posledne pri zime i kdyz jsem nezatahoval rucni brzdu se mi kousaly zadny bubny. Bylo potreba poradne z rana pridat plyn aby se jako by odtrhly pakny a povolilo to. V servise (original skoda) mi rekli ze zadni brzdy jsou ok a zadny problem tam neni. Az znamy mechanik ( neoriginal) mi to spravil a rekl ze bylo jen nejaky lanko spatny.

  15. To me zase zadni brzda na obou stranach pribrzduje. Na jedne strane jsem rozebral buben, vyfoukal necistoty a zkontroloval oblozeni. Nasledne jsem vsechno dal zpet, nasadil a utahnul kolo a vse se tocilo volne do te doby nez jsem seslapnul bez nastartovaneho motoru brzdu. Hned po te mi zase zacala pribrzdovat. Nenapada nekoho co s tim delat? V zadnich brzdach jsem se jeste moc nehrabal tak netusim.

    Diky

    • Pozitivní 1
  16. Zdravim vsechny. Mam jen dotaz ohledne vyhrivanych sedacek. Mam Fabii 03 rok a sedacky s vyhrevem tam mam od vyroby. Spolujezdcova je v poradku ale na strane ridice kdyz dam vypinac na polohu max vyhrivani tak to hreje hrozne malo. Nevite nekdo kde hledat chybu? Pokud se s tim nekdo z vas setkal.

    Dik moc za radu.

  17. Tak to uz je nastesti za mnou. Taky na to doslo pri cca 135.000km kdy preskocil retez. Spechal sem na to a taky sem za rychlost zaplatil 7tisic :-( a snad to uz nepreskoci.

    Jinak dnes jsem menil servo olej. Injekcni strikackou a hadickou jsem stary odsal a podle merky na vicku dolil novy. Ale zda se mi ze se ho tam veslo nejak malo, cca 250ml. Na tom vicku (nahore na te stupnici mnozstvi oleje) je napsano "1/4" coz by mohlo odpovidat mnouzstvi oleje do serva ale nejsem si uplne jisty.

    Jinak vzal jsem uz ze stranek www.originalautodily.cz original olej do serva ale i tak diky moc za radu ;)

×
×
  • Vytvořit nový...