Přejít na obsah

Bobulak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    20
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Bobulak

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Měl jsem podobný problém. Jen to ze začátku dělalo jen občas a většinou do zatáčky nebo když jsem rozhoupal auto. Když to chcíplo, tak jsem vypnul klíček a zase nastartoval. Pak se to stupňovalo. Čerpadlo vrčelo a benzín tekl. Jen asi při větší zátěži a delší době chodu motorek přestal tlačit. Nakonec jsem vyměnil motorek, všechny těsnění v motorku a zatím auto běží viz. Teď ještě řeším "drobnosti" tak uvidíme? Musím zkusit diagnostiku a vymazat chyby jak blblo čerpadlo. Asi jsem ti moc nepomohl, jen mi to připomíná můj případ.
  2. No už téměř vše je na tom vyměněno a už opravdu zbývají jen drobnosti, tak uvidíme? Víkend to jistí, Jinak mám o propojení na diagnostice a jejím propojení představu. Je tam ale jedna věc co mi zaráží. Na BMN 40 kw je zásuvka na diagnostiku se čtyřmi dráty (plus, mínus, K-line, L-line), ale na pickupu jsou jenom tři. Myslím, že plus, mínus a K-line? Objednal jsem konektor, zapojím ho jako kdyby měl být na 40 Kw a zkusím to. Jsem na to zvědavý??? Jinak tam jsou 14 liťáky, z výškou problém není. Jen chci zvednout zadek, protože když se dá kára a naloží věci na korbu, dost to lehne. Tlumiče jsou noví, ale holt ty pružiny už budou asi unavenější. Co jsi psal vyměnit tlumiče a pružiny? Jako za nějaký jiný typ z jiného auta? Co a z čeho by tam něco šlo? Už jsem taky přemýšlel, že udělám nějaké kovové podložky aby ta pružina byla víc ztáhlá.
  3. Tak nikdo nic k té diagnostice? Jinak motorek čerpadla vyměněn a auto už jezdí jakštakš??? Je to nějaká čína, tak doufám, že nevyhořím. Mám ještě pár dotazů. 1)Nemá někdo typ jak zvýšit výšku zadní nápravy? 2)Auto jede,ale nezdá se mi ten výkoén. Není to úplně ono. Dáte typ na možnou příčunu? Díky, třeba teď bude nějaká reakce?
  4. Tak čerpadlo, no vlastně motorek je doma. O vikendu to vyměním a napíšu, jak jsem dopadl??? Mám ještě jednu otazku a nechci zakládat nové téma. Mám hex can kabel a Vag. Nemáte někdo zapojení na redukci z OBDII na konektor ve Favoritu? Zkusil bych, co to ukáže. Tak když by byl někdo od té dobroty a mohl to sem hodit, budu vděčný. Předpokládám, že je to jen o propojení konektoru ve Favoritu s příslušnými piny v OBD II.
  5. Tak teď jestli sehnat jen motorek nebo celé čerpadlo??? Může být nějaká závada i v tom "obalu" čerpadla - viz popis funkce při zkoušce výše? Ještě jsem zapoměl na jednu věc. Na volnoběh to běží normálně a i když se přidá tak taky. Zkoušel jsem taky zahoupat s autem a pak to začne škytat a chcípne to.
  6. Zdravím Vás, mám Favorita Pick-upa, 95, vstřikování BMN. Už přes měsíc si lámu hlavu s následující závadou. Nastartuju (start přiměřený, řekl bych bez změny), auto běží normálně, pak se rozjedu a po nějaké chvíli chcípne. Řekl bych, možná jen doměnka, že když se ohřeje udělá to častěji. Každopádně na nějakou jízdu to neni. Po chcípnutí začnu startovat a auto zase chytne. Musím ale vypnout a zapnout klíček. Někdy to ale už trvá i dýl. Zajímavé je, že když se to stane za jízdy (před tím normální jízda), je to jak kdyby někdo odstřihnul přívod paliva a vůbec se ani nechytne a ani neškytne. To co jsem zatím udělal a bez změny: - vyměnil svíčky, - vyměnil kabely, - vyměnil čidlo otáček, - vyměnil trafo, - vyměnil hlavu rozdělovače + palec - vyměnil čidlo teploty v sání - vyměnil relátko benzínového čerpadla - vyměnil palivový filtr Jinak, zkoušel jsem nechávat otevřené víčko nádrže a nic. Taky jsem měl venku čerpadlo a vyčistil drobný bordel v nádrži a nic. S čerpadlem je to zajímavé. Zkoušel jsem ho venku ponořené do benzínu napájené zdrojem. Čerpadlo vrčí, jediné mi nebylo jasné, co je plus a mínus? Tak jsem zkusil jeden směr a čerpadlo vrčelo a nic, vůbec nic (mělo trochu takovej divnej zvuk). Možná ale proto, že jsem ho vyndal a dostal se na zkoušku až po týdnu. Když jsem otočil napájení, čerpadlo začalo čerpat. Když nasálo, začal vytekat benzín nejdříve z vývodu(šipka ven), pak i z vratky (šipka dovnitř) a pak už jen z vratky a taky z boku u těch silentbloku a trochu nahoře skrz sítko a vývodu kde je napojena vnitřní hadička k deklu. Při ucpání ale žádný tlak??? To je mi divné, protože neznám přesnou funkci. Myslím, ale že by tam nějaký tlak měl být (třeba prstem při čerpání bych to neudržel)a to, že ten benzín tekl ven přes nátrubek na vratné potrubí - šipka do čerpadla. Ocením Vaše názory a rady. Pěkně mi to štve, Pick-up kompletně po GO kastle, laku, náprav, plno věcí na motoru a s ním spojených (cca průběžně 2 roky volného času) a teď se mu nechce jezdit. V garáži se mu líbilo víc. Všem díky.
  7. Tak už to funguje. Přesnou příčinu nevím? Nedalo mi to, tak jsem znovu vyndal tu jednotku pod volantem, vycvakal konektory, zandal, upravil kódování jednotky pod volantem, zadal login v jednotce motoru, vymazal chyby a ono se to rozběhlo a vše funguje jak má. Možná kdybych udělal jen to kódování jednotky pod volantem tak by to taky hned běželo, čert ví? Hlavně, že to funguje. Je to dobrý! Děkuji za rady.
  8. Pořád to nějak nechápu?? Z čeho obavy?? Jak tady čtu, nebudu jediný, kdo si montoval tempomat sám. Páčku bez tempomatu můžu dát pryč vždy a nebo tedy pojedu za někým kdo to dělá "denně". Po přečtení fora jsem byl připraven na případné dotažení kabelu nebo jiné komplikace.Vše se zdá ale že tam je. O stejném případu jako mám já, tady není ale nic. Proto než někoho budu schánět, obrátil jsem se tady na vás. Od toho tady to forum asi je nebo jsem něco zaspal? Nějaké další nápady k odstranění a zprovoznění TMP nejsou? Samozřejmě zatím těm, kteří se snaží mi pomoci děkuji.
  9. Proč bych se měl bát namontovat sám tempomat? Za předpokladu dodržení určitých zásad při montáži by to přeci neměl být žádný problém? Vždyť se jedná jen o výměnu páčky a aktivaci v jednotce a předpokládal jsem, že to bude fungovat. Zkusím to kódování jednotky. Kde je chyba zatím nevím?
  10. Dobře , zkusím tam tedy dát to OOOOO42. Jakým způsobem to provedu? Předpokládám že VAGem na tu řídící jednotku a pak kódování O7 a dát tam to číslo???
  11. Ten pin na pozici 13 na velkém černém konektoru (vedle žlutého u jednotky pod volantem) je osazen kabelem černobílím. Tak to tedy nevím, kde by mohl být problém? Nějaký další nápad prosím??? K tomu kódování viz přízpěvek výše. Nějak tomu nerozumím? Kde bych měl a jak dát 0000042 když mám zadní stěrač? Je třeba ještě něco jiného kódovat?
  12. Dobrý večer pánové, tak jsem se rozhodl pro tempomat do své Octávky II 1.9 TDI 77 kw, ambiente, r.v 11/2005 a zatím jsem nebyl moc úspěšný. Páčka namontována ale tempomat nefunguje. Po pročtení tohoto fora jsem si myslel, že bude chybět nějaká kabeláž (ten jeden kabel), ale zdá se že tam je vše? Piny v jednotce pod volantem jsou obsazeny následně: pin(včetně) 11 až 15, pak 17 až 20. Na pinu 13 černý kabel s bílím pruhem. Na jednotce sloupku volantu je uvedeno VW 1KO 953 549 AF. V motoru 01 v login 11 nastaveno 11463 a proběhne i potvrzení. Možná zkusit ještě nějaký test páčky jestli to lze přes VAG??? Páčka je ale nová. Po připojení Vagu se stále i přes snahu vymazání objevují tyto dvě chyby: Adresa 01: Motor Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 016 K Systém a/nebo verze: R4 1,9L EDC G000SG 7002 Kódování: 0000071 Číslo dílny: WSC 73430 Nalezena 1 chyba: 18107 - datovy BUS pohonu: chybejici sdeleni od ridici jednotky sloupku rizeni P1699 - 000 - - Readiness: 0 0 1 1 1 a Adresa 16: Elektronika volantu Objednací číslo řídící jednoky: 1K0 953 549 AF Systém a/nebo verze: Lenksäulenmodul 034 0070 Kódování: 0000012 Číslo dílny: WSC 73430 Nalezena 1 chyba: 01044 - ridici jednotka chybne kodovana 000 - - Děkuji za každou radu!!!
  13. Nerozumím tomu, proč bych s tím měl kšeftovat??? Já mám práci slušnou a nemám potřebu ji měnit. Ani jako přivídělek s tím nepočítám! To co je na kolech je jen mou zálibou. Jen jsem si chtěl něco pořídit pro vlastní opakuji vlastní potřebu a nezávislost na druhých. Proto ty otázky a hledání řešení "all in one" které dle odpovědí neexistuje. V tom případě si koupím kabel na diagnostiku a když si třeba vyměním budíky, tak zajedu za někým rozumným nebo za někým kdo si tím vydělává nebo přividělává. Doufám, že už rejpalové v tom mají jasno a jestli ne, tak je to jejich problém. Lidí, kteří diskutují o ničem je mnoho. Děkuji za rady těm, kteří měli snahu mi poradit.
×
×
  • Vytvořit nový...