Přejít na obsah

jambo72

Uživatel
  • Počet příspěvků

    50
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jambo72

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. zasílám odkaz na stáhnutí dílenské příručky pro motoroy O2 - snad to někomu pomůže. Jinak mi uvedenou lištu měnili v autoriz. servise Škoda za 3.500,- Kč i s prací. Samotná lišta ke vstřikům stojí cca 2.000,- Kč.¨ odkaz vymazany
  2. jestli myslíš tu krabičku, kde je jeden přívod a šest výstupů, tak je to ventilový blok motoru, kdy výstupy ventilového bloku jsou P1 - Podtlakové napájecí vedení od tandemového čerpadla P2 - K mechanickému ventilu zpětného vedení výfukových plynů P3 - K podtlakovému ovladači klapky v sacím potrubí P4 - Odvětrávací hadice k vzduchovému filtru P5 - K zásobní nádobce podtlaku P6 - K podtlakovému ovladači regulace tlaku plnicího vzduchu
  3. Aby jsi měl úplnou jistotu, tak bude nejlepší se zastavit nebo zavolat do autoriz. servisu Škoda, tam ti to řeknou na 100 %
  4. Rozvody se mění taky podle kódu motoru Octavia II TDI – PD (čerpadlo-tryska) BJB,AZV,KD,BKC,BMM při 120 000 km a motory BXE,BLS,BMN při 150 000 km
  5. Turbo neodešlo, byl proveden test turba, ještě mě napadlo, že zkusím vyměnit čidlo teploty motoru, protože auto za studena mi bere 0,7 l / hod. a potom za tepla se zvedne na 0,9 litru / hod. s klima na 1,3. Tak to je divný, mělo by to brát 0,4 - 0,5.
  6. Váhu vzduchu jsem měl půjčenou a stále nic. Tak už jsem to vzdal. Poslední možnost je ta, že odešel počítač, ale to zatím řešit nebudu. Teď jedu na dovču, až se vrátím tak zkusím čipnout auto. Jinak už jsem vyměnil i všechny filtry, vzduchovej, palivovej i kabinovej, tankusu Shell V-Power Diesel, jezdím s lehkou nohou a po dálnici Praha Teplice jsem se dostal na 6,5 l/100. I když jsem to jezdil i za 4,9 l/100 km.
  7. Koupil jsem originální přípravky, nechal to udělat v servise, a žádná změna, zkusil jsem odpojit baterii, jestli se neresetuje počítač, taky nic, poté byl přehrán software za originál od škody a opět nic. Tak už tedy nevím, stále spotřeba zhruba o 2 l/100 km větší.
  8. Díky moc za pomoc, já jsem našel na netu sadu na rozvody, jsou tam tři přípravky na TDI - PD za cenu 430,- Kč, tak než mi to přijde, tak známej přijede z dovolený a zkusíme to dát do kupy. Věřím tomu že bude po problému. Jinak kdybych věděl přesně jak, tak si to udělám sám, ale netroufnu si na to, radši počkám. jinak super a moc díky za rady. Pak dám samozřejmě vědět jak to dopadlo.
  9. Jinak pro klid si už uvedený aretační přípravek objednávám. Snad můj problém vyřeším. A moc díky za info.
  10. Tak já se v tom nevyznám, ale mechanik říkal, že žádný přípravek nepotřebuje, že to nastavuje takhle a zatím žádný problém. Tak jsem asi první nebo už nevím, čím by to mohlo být, že mi auto žere o 2 litry na 100 km více. ( jinak to není autorizovaný servis, pouze můj známý který mi vždy pomohl a hlavně ušetřil spouetu peněz ).
  11. Byl jsem u známého, a ten mi to nastavil bez aretačního přípravku přes VAG, a to tak, že naměřil hodnoty na vačce a měl jsem zde -2,4, tak to nastavil na 0 ale nevím přesně co , ale povolil tři šrouby na kole vačky a s tímto pootáčel až nastavil 0) Snad to bude OK
  12. Zdravím, zkus tuhle stránku, já jsem moc spokojenej, jde to zde jak podle popisu dílu tak i podle čísla : http://www.cc-autodily.cz/eshop.html?go=se...s_kod_alt=#work , jinak podle VIN to jde jenom v autoriz. servise Škoda
  13. Ahoj Dano 1001, chtěl jsem se zeptat, jestli jsi již vyřešil problémy se spotřebou neboť jsem četl tvůj příspěvek a mám přesně stejný problém jako ty. Mám taky 1,9 TDI PD 77 kW bez chipu, 144.000 km najeto, motor BJB.
×
×
  • Vytvořit nový...