Přejít na obsah

Pavel Loun

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Pavel Loun

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Opraveno, možná jsem to měl rozebrat místo psaní. Přetržené dva kabely v průchodce dveří.
  2. Taktéž se přidám do klubu blbnoucích oken. Moje podezření je na říící jednotku dveří řidiče, tedy pokud je má úvaha správná, vesměs bych to asi potřeboval potvrdit nebo vyvrátit nebo navést někam jinam. Bohužel nemám diagnostiku. FII, 2010 facelift. Zcela nefunčkní okno u řidiče, u spolujezdce funguje bezproblémů a to včetně komfortu, tedy nastavení dojezdů. 1. Pomůže odpojení a připojení baterky, to se to okno rozjede ovšem asi tak na 5 minut. Když to jde, nejde nastavit u řidiče dojezd do krajních poloh.. 2. Vyměnil jsem spínače u dveří řidiče - bez úspěchu 3. Ani po připojení a odpojení baterky - tedy ve stavu, kdy to okno řidiče jde nikdy nejde spínačem ve dveřích řidiče ovládat okno spolujezdce. 4. Zajímavé je, že když to v servise připojili na diagnostiku tak po tom připojení okno u řidiče šlo - jakoby se tím připojením něco probralo - ovšem asi na stejnou dobu jako při připojení a odpojení baterky. Podle mě je v háji ta dveřní jednotka u řidiče, která se po připojení a odpojení baterky na chvíli probere - ale tak nějak napůl protože ovládat spolujezdcovo okno stejně nejde. Zkoušel někdo tu dveřní jednotku rozebrat, vyčistit a proletovat. Přijde mi to v první fázi shůdnější než jí za 3.500 kupovat, pokud ano s jakým úspěchem? Možná to bude kombinace vícero závad (jednotka+kabely), zkusím to zkontrolovat. Zda-li to jde přes klíč v zámku nemám možnost zjistit, mám záslepky, pokud si ale dobře pamatuju tak kdysi šla okna vytahovat a zatahovat skrze dálku a to taky teď nejde. Díky pokud mě někdo navede na co se zaměřit.
  3. Děkuji, všem bylo to vstřikem, naštěstí jsem sehnal za čtyři kila celou tu jednotku vstřikovací, ještě jednou díky.
  4. Jj, dnes večer jsem vyměnil vstřikovač, naštěstí tu možnost mám, ráno ukáže a poreferuju.
  5. Ráno jsem opět nenastartoval, přivedu z baterky prou na vstřik, nechám zaprášit a pak chytně hned a bez plynu, nevim co mám vyzkoušet, ale buď při startování nejde do vstřikovače takovej proud aby ho za studena otevřel (což nezměřim) a když motor začne chytat tak se to napětí nějak srovná a dává to pak normálně, nebo je to tím vstřikem kterej prvně za studena nedá, nevím čím začít.
  6. Přestávám všemu rozumět, vyndám vstřik, připojim ho na baterku, chodí, dám ho zpět do jednotky, připojim přes baterku, práší, zapojim ten štekr do něj, auto chytne okamžitě (protože přes baterku to benzín naprášilo) Odpojim přívod paliva, nastartuju abych tu škrtící klapku vysušil a nebyl tam žádnej benzín (tedy stav jako když to nechtělo chytit), dám vstřikovač, nastartuju normálně a jedu. Chápu to tak že když to auto už chytne tak funguje jak má, odstavim na delší dobu (čímž se ten přebytečnej benzín na klapce odpaří) a pak už to prvotně nevstříkne a nechytne, holt jsou věci mezi nebem a zemí asi, uvidí se zítra ráno.
  7. Napětí na ten vstřikovač jde, měřeno normální světelnou zkoušečkou, je to krásně vidět, jdu schánět vstřik
  8. Psal jsem včera pod účtem kamaráda tak jen pro informaci, pořád píše autor problému Včera jsem zkontroloval jestli jde benzín do vstřikovací jednotky a po ototčení klíčku ho tam jde ažaž Auto už nejde nastartovat ani na roztlačení Jdu zkusit změřit napětí na svorkovnici vstřikovacího ventilu, protože v dílenský příručce píšou, že při startování mám jasně okem vidět paprsek směsi dopadající na klapku, to nevidím Jsem jen zvědavej, jestli to změřin světelnou zkoušečkou, když to dává v impulzech, ale mělo by to jít, pak dám vědět, každopadně do jednotky benzín jde, do motoru už ne. Ještě se chci zeptat, kdyby to byla vadnym čidlem otáček motoru, tak ale nebude ani házet jiskru ne? Opravte mě jestli se pletu, díky.
  9. Už to mám zpět. Vpravo dole je položka mielelage a standartně je tam 0. Takže jsem tu nulu odeslal do přístrojovky. Tím samým způsobem jsem to vrátil zpět. Chtěl bych vědět co to ještě umí, ale bez hlubších znalostí se do toho pouštět nebudu. Podotýkám, že mám obyčejný kabel bez HW klíče. Jak prosímtě Vagem přepisuješ kilometry? Snad Vag-tachem ne? No, já to ode dneška umím s obyčejným kabelem vag eeprom programerem. Alspoň na svém autě. Spojení je stabilní.
  10. Tak jak se tady řeší, jestli ten soft někomu funguje a někomu ne tak mně až nějak moc. Nechtěl jsem nic měnit ani přepisovat, ale po spojení s přístrojovou deskou, se tato uvedla do jakéhosi základního nastavení a vše ce vynulovalo. Tj. kilometry a hodiny. Neví někdo jak ty kilometry tam zapsat zpátky? Jinak vše funguje. Nemá na to někdo českej návod. Jde o Octavii 2001.
×
×
  • Vytvořit nový...