Jump to content

mati-cb

Uživatel
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About mati-cb

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nevím, do jakého téma přesně zařadit svůj dotaz, zkusím tady... Na jiném místě řeším problém s brzdovým spínačem a chybou 00526. V té souvislosti mě trápí ještě jedna věc... začal se mi ukazovat nesmyslný datum u chyby: 00526 - Brake Light Switch (F) 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 23 Mileage: 107811 km Time Indication: 0 Date: 2054.14.05 Time: 15:35:35 Dřív se mi zobrazoval správný datum i čas, teď souhlasí jen čas. Jediné, co jsem dělal, tak bylo nulování servisního intervalu po výměně oleje a pak se mi vybila baterka. Nevíte, jak to srovnat? Díky.
  2. Tak jsem postupně vyměnil žárovky, pojistku pro brzdový spínač a nakonec jsem vyměnil i ten brzdový spínač. Porucha 00526 se ale objevuje stále. Už nevím co s tím...nic mě nenapadá. Stejný brzdový spínač se používá asi i u O3 nebo G7, na netu jsem nic nenašel... :-(. Nevěděli byste co s tím?
  3. Neřešil jste už někdo poruchu brzdového spínače, který je umístěn u brzdového válce? Mám F2, 2013, 1,2 TSI a tady už není brzdový spínač u pedálu, ale u brzdového válce. Objevuje se mi tato porucha: 00526 - Brake Light Switch (F) 008 - Implausible Signal Musí se demontovat celý vzduchový filtr a pak se dá ke spínači dostat... zatím jsem zkoušel pročistit konektor u spínače, ale to nepomohlo, hláška se objeví znovu... Nemáte nějaký nápad? Nebo je to opravdu na výměnu spínače? Díky
  4. Dopředu se omlouvám a i když vím, že můj dotaz do tohoto fora nepatří, doufám, že ho admin nesmázne. U svého Golfa 1,4 92kW, 2016, řeším problém s nepříjemným klepavý zvukem. Zvuk mi hodně připomíná zvuk, který je v tomto tématu.https://soundcloud.com/user-383328577/14-tsi-92kw-studeny-stav https://soundcloud.com/user-383328577/14-tsi-92kw-teply-stav Dělá to jak za studena, tak i za tepla na volnoběh. Mám najeto 8,5 tis km, v 5 tis jsem měnil olej. Auto je teď v autorizovaném servisu a uznávají, že zvuk není normální. Diagnostika nic nehlásí a zatím si servis neví rady. Prý se budou dotazovat přímo ve VW. Nevíte, jsou u G7 a O3 u 1,4TSI stejné převodovky? Je možné, že ten zvuk je ta rachotící hlavní hřídel převodovky? Díky za každou radu.
  5. Připojím pár postřehů k regeneraci DPF... Pokud jezdím kratší vzdálenosti, cca 20km, spouští se mi regenerace po cca 300 - 350km. Regenerace spustí teprve tehdy, když je teplota oleje 70 st. a trvá něco mezi 8-10km. Při delších vzdálenostech je interval delší. Mám 1.6 TDI, 07/2013, najeto 33500km. Ad zvýšené otáčky - zvýšené otáčky se objeví nejenom při regeneraci, ale i při puštěné klimatizaci (pokud musí "jet" klima naplno - je velké horko) a zvýšené otáčky se objeví i v zimě, pokud se dá vytápění naplno. Pozorujete to někdo taky?
×
×
  • Create New...