Jump to content

mati-cb

Uživatel
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mati-cb

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Také řeším zvýšené volnoběžné otáčky u 1,6TDI, 85kW, 05/2020... Po zapnutí vyhřívání sedaček (stačí řidičova, zapíná se mi i volant) se zvednou volnoběžné otáčky na 1100 ot./min. Tomu rozumím, zvýšený odběr... Ale problém je, že ty otáčky takto zůstanou i po vypnutí vyhřívání sedačky, zůstanou takto až do vypnutí zapalování. Klidně desítky km... Mám odpojený konektor u záporného pólu baterie (takže baterie by měla být nabitá), ale tím to není - chová se to stejně i při zapojeném konektoru. Neřešil jste to už někdo? A na diagnostice se objevil chyba 1048835
  2. Dělá to i mě, pokud je plná nádrž ozve se při zabrzdění dutá rána...
  3. Nevím, do jakého téma přesně zařadit svůj dotaz, zkusím tady... Na jiném místě řeším problém s brzdovým spínačem a chybou 00526. V té souvislosti mě trápí ještě jedna věc... začal se mi ukazovat nesmyslný datum u chyby: 00526 - Brake Light Switch (F) 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 23 Mileage: 107811 km Time Indication: 0 D
  4. Tak jsem postupně vyměnil žárovky, pojistku pro brzdový spínač a nakonec jsem vyměnil i ten brzdový spínač. Porucha 00526 se ale objevuje stále. Už nevím co s tím...nic mě nenapadá. Stejný brzdový spínač se používá asi i u O3 nebo G7, na netu jsem nic nenašel... :-(. Nevěděli byste co s tím?
  5. Neřešil jste už někdo poruchu brzdového spínače, který je umístěn u brzdového válce? Mám F2, 2013, 1,2 TSI a tady už není brzdový spínač u pedálu, ale u brzdového válce. Objevuje se mi tato porucha: 00526 - Brake Light Switch (F) 008 - Implausible Signal Musí se demontovat celý vzduchový filtr a pak se dá ke spínači dostat... zatím jsem zkoušel pročistit konektor u spínače, ale to nepomohlo, hláška se objeví znovu... Nemáte nějaký nápad? Nebo je to opravdu na výměnu spínače? Díky
  6. Dopředu se omlouvám a i když vím, že můj dotaz do tohoto fora nepatří, doufám, že ho admin nesmázne. U svého Golfa 1,4 92kW, 2016, řeším problém s nepříjemným klepavý zvukem. Zvuk mi hodně připomíná zvuk, který je v tomto tématu.https://soundcloud.com/user-383328577/14-tsi-92kw-studeny-stav https://soundcloud.com/user-383328577/14-tsi-92kw-teply-stav Dělá to jak za studena, tak i za tepla na volnoběh. Mám najeto 8,5 tis km, v 5 tis jsem měnil olej. Auto je teď v autorizovaném servisu a uznávají, že zvuk není normální. Diagnostika nic nehlásí a zatím si servis neví ra
  7. Připojím pár postřehů k regeneraci DPF... Pokud jezdím kratší vzdálenosti, cca 20km, spouští se mi regenerace po cca 300 - 350km. Regenerace spustí teprve tehdy, když je teplota oleje 70 st. a trvá něco mezi 8-10km. Při delších vzdálenostech je interval delší. Mám 1.6 TDI, 07/2013, najeto 33500km. Ad zvýšené otáčky - zvýšené otáčky se objeví nejenom při regeneraci, ale i při puštěné klimatizaci (pokud musí "jet" klima naplno - je velké horko) a zvýšené otáčky se objeví i v zimě, pokud se dá vytápění naplno. Pozorujete to někdo taky?
×
×
  • Create New...