Přejít na obsah

mati-cb

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení mati-cb

  1. Tak mohu potvrdit, pokud se vypne Climatronic ("Off"), tak ta největší rezonance za studeného stavu přestane. Zkoušel jsem i přepínat na sklo, tělo, nohy, vnitřní okruh... měnit teplotu... pomůže jen vypnutí. Jen pro doplnění - FL 1,6Tdi, 85kW. Je to zajímavé, souvisí to tedy nějak s klimatizací / topením, dělá to jen za studeného stavu a přitom je to něco, co "rychle vychladne". Stačí někde zastavit na hodinu a už to zase chvíli rezonuje (motor přitom nestačí úplně vychladnout, olej je pořád přes 50st.C). Ujede se pár stovek metrů a je klid...
  2. Chtěl bych se ještě vrátit k tomu drnčení za studena mezi 2000-2500 ot/min... V jiném vlákně, ani to nebyla Octavia, ale motor 1,6TDI, jsem našel zmínku o TPI 2055928/1. Nevěděl by někdo, co se tam uvádí? Začala být zima a zase to drnčí, nejenom při přidání, ale i při ubíraní plynu. Možná to TPI s tím vůbec nesouvisí, ale už nevím co s tím... Díky.
  3. A do jakého místa přesně si dával ten polyuretan? Já už to zkoušel a mě to nepomohlo... tak možná špatné místo. A máš benzín nebo naftu?
  4. Tak naprosto stejné zvuky slyším u své Octavie 1,6 TDI taky. Mám tedy 85kW, najeto 10200km a za studeného stavu naprosto stejný projev. Už to 2 týdny řeším se servisem v rámci záruky, zatím nic neslyší a prý normální projev 1,6TDI. Normální to určitě není, když je to studené, tak to pěkně zavibruje - zarezonuje... U mě se to nejvíc projevuje tak, že když u studeného motoru (venkovní teplota musí být pod 10 st. C) jedu na 2.rychlostní stupeň cca 1800-2000 ot/min a přidám (normální běžné zrychlení) motor do cca 2500 ot./min rezonuje jak prase... Zvuky úplně stejné jako u prvního příspěvku. Po pár minutách, cca 800m to přestane, přestane být slyšet tento intenzivní zvuk, ale drobné (téměř neslyšitelné) rezonance jsou tam pořád. V 10000km jsem měnil olej, zvuky (vibrace, rezonance) se zmenšily, už to není tak hodně slyšet - že by to nějak souviselo s olejem? Podařilo se to někomu vyřešit?
  5. Chtěl bych se zeptat, jestli se dá dokódovat ztišení parkovacích senzorů při otevření dveří popř. při zatažení ruční brzdy? Zkoušel jsem hledat, ale nic jsem nenašel. Mám pocit, už si to tedy moc nepamatuji, že u golfa7 se po aktivaci elektronické brzdy senzory ztišili... Děkuji
  6. Také řeším zvýšené volnoběžné otáčky u 1,6TDI, 85kW, 05/2020... Po zapnutí vyhřívání sedaček (stačí řidičova, zapíná se mi i volant) se zvednou volnoběžné otáčky na 1100 ot./min. Tomu rozumím, zvýšený odběr... Ale problém je, že ty otáčky takto zůstanou i po vypnutí vyhřívání sedačky, zůstanou takto až do vypnutí zapalování. Klidně desítky km... Mám odpojený konektor u záporného pólu baterie (takže baterie by měla být nabitá), ale tím to není - chová se to stejně i při zapojeném konektoru. Neřešil jste to už někdo? A na diagnostice se objevil chyba 1048835
  7. Dělá to i mě, pokud je plná nádrž ozve se při zabrzdění dutá rána...
  8. Nevím, do jakého téma přesně zařadit svůj dotaz, zkusím tady... Na jiném místě řeším problém s brzdovým spínačem a chybou 00526. V té souvislosti mě trápí ještě jedna věc... začal se mi ukazovat nesmyslný datum u chyby: 00526 - Brake Light Switch (F) 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 23 Mileage: 107811 km Time Indication: 0 Date: 2054.14.05 Time: 15:35:35 Dřív se mi zobrazoval správný datum i čas, teď souhlasí jen čas. Jediné, co jsem dělal, tak bylo nulování servisního intervalu po výměně oleje a pak se mi vybila baterka. Nevíte, jak to srovnat? Díky.
  9. Tak jsem postupně vyměnil žárovky, pojistku pro brzdový spínač a nakonec jsem vyměnil i ten brzdový spínač. Porucha 00526 se ale objevuje stále. Už nevím co s tím...nic mě nenapadá. Stejný brzdový spínač se používá asi i u O3 nebo G7, na netu jsem nic nenašel... :-(. Nevěděli byste co s tím?
  10. Neřešil jste už někdo poruchu brzdového spínače, který je umístěn u brzdového válce? Mám F2, 2013, 1,2 TSI a tady už není brzdový spínač u pedálu, ale u brzdového válce. Objevuje se mi tato porucha: 00526 - Brake Light Switch (F) 008 - Implausible Signal Musí se demontovat celý vzduchový filtr a pak se dá ke spínači dostat... zatím jsem zkoušel pročistit konektor u spínače, ale to nepomohlo, hláška se objeví znovu... Nemáte nějaký nápad? Nebo je to opravdu na výměnu spínače? Díky
  11. Dopředu se omlouvám a i když vím, že můj dotaz do tohoto fora nepatří, doufám, že ho admin nesmázne. U svého Golfa 1,4 92kW, 2016, řeším problém s nepříjemným klepavý zvukem. Zvuk mi hodně připomíná zvuk, který je v tomto tématu.https://soundcloud.com/user-383328577/14-tsi-92kw-studeny-stav https://soundcloud.com/user-383328577/14-tsi-92kw-teply-stav Dělá to jak za studena, tak i za tepla na volnoběh. Mám najeto 8,5 tis km, v 5 tis jsem měnil olej. Auto je teď v autorizovaném servisu a uznávají, že zvuk není normální. Diagnostika nic nehlásí a zatím si servis neví rady. Prý se budou dotazovat přímo ve VW. Nevíte, jsou u G7 a O3 u 1,4TSI stejné převodovky? Je možné, že ten zvuk je ta rachotící hlavní hřídel převodovky? Díky za každou radu.
  12. Připojím pár postřehů k regeneraci DPF... Pokud jezdím kratší vzdálenosti, cca 20km, spouští se mi regenerace po cca 300 - 350km. Regenerace spustí teprve tehdy, když je teplota oleje 70 st. a trvá něco mezi 8-10km. Při delších vzdálenostech je interval delší. Mám 1.6 TDI, 07/2013, najeto 33500km. Ad zvýšené otáčky - zvýšené otáčky se objeví nejenom při regeneraci, ale i při puštěné klimatizaci (pokud musí "jet" klima naplno - je velké horko) a zvýšené otáčky se objeví i v zimě, pokud se dá vytápění naplno. Pozorujete to někdo taky?
×
×
  • Vytvořit nový...