Přejít na obsah

mirdus0001

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli mirdus0001

  • Narozeniny 1.6.1978

Oznámení mirdus0001

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, ty vogo mam presne ten samy problem !!! BKD manual 2007/03 175 000 km a ted se mi k tomu pridala tahle nepravidelnost pri studenuch startech, s ohratim se to po chvilce zlepsi, ale uz je to trosku slyset porad, ze nebezi uplne pravidelne. turbo nove ve 107 tis, Spojkova sada i s dvouhmotakem nova ve 135 tis Jo a snazim se davat dobrou naftu, Vif pravidelne, servis interval kratky. Nekouri vubec, tahne dle meho jak ma, olej se neztraci... :/ kazdy tip vitan, dekuji (jdu procitat dal )
  2. Ahoj Chlapi, chystam se koupit O2 1.8 tsi... 2012/01 rozvody uz vim detailne, napinak K atd.. dava se ve vyrobe od 03.2012, cili to me ceka... ALE K TEMATU... nevite nekdo, jestli, a pripadne od kdy, davaji uz opravene pisty, krouzky, ojnice v prvovyrobe ?? Prece tam po takovem mnozstvi pripadu, co slysim a i tady ctu, nepokracovali v montazi spatnych dilu jeste v roce 2012 ci pozdeji... Diky za pripadne vyjasneni. Mira
  3. Ahoj vsem, Taky mi nekjde zadni ostrik na o 2 combi Motorek ok, v kufru citit ostik, pri delsim pouziti ostrikovace mokra spodni cast tesneni dveri. Vim i kde, prelomila se hadicka v tom husim krku mezi karoseri a dvermi kufru. Takze ji asi budu muset vymenit. Ten posledni usek od trysky v tretim brzdovem svetle ... a ted dotaz: ...kam az to vede, kolik toho budu muset rozebrat, je tam nekde spojka jak pise KarlSkodovak ? Strucny popis pripadne fotka dve, pokud mate nekdo pristup k rozebranemu autu, by se hodilo. Predem dik a strikani zdrar
  4. Ahoj, a kam tahle podlazka na fotce patri ? Nahoru, nebo dolu ? Diky... http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=200768
  5. Zdravim panove. Mam takovou divokou predstavu, ze kdyz nacpu auto na dovolenou, tak krome dofouknuti pneumatik dofouknu taky pridavny vzduchovy vaky v zadnich pruzinach a malinko, decentne to prizvednu smerem k puvodni urovni pred nalozenim. Takove manualni leveling ;o). Inspirovalo me k tomu tohle absolventsky meditovani jednoho studenta s obrazkem cernych mechu s ventilkem do strany...: http://dspace.upce.cz/bitstream/10195/29246/1/text.pdf Hledal jsem vsude mozne na internetu, jediny co jsem nasel, ze by mozna stalo za uvahu, je tohle: Air Lift http://www.summitracing.com/parts/AIR-60789/ montaz: Takze dotaz je, jestli jste se nekdo nad necim podobnym uz zamyslel, nebo se s tim setkal. Hodi se mi jakykoliv poznatek ci tip k nakupu, montazi, atd.. Predem diky.
  6. mirdus0001

    Brzdy

    Naprostej souhlas s Albinem, odmastovani je jasny, bylo to to prvni co me napadlo: Kurna cim to napatlali a kdo to ma mejt. Jenze pak jsem prelousknul ten papir co k tomu "Cimrman" priklada a tam jasne stalo: Pozor, ochranou vrstvu nesundavat. Mimo jine to muze byt prave to, co prispiva k mensi nachylnosti ke korozi mimo treci plochy, tzn. chlazeni, okraje kotouce, atd.
  7. mirdus0001

    Brzdy

    ... ty jo, tak jsem to akorat prehodil. Vnitrni strana starych kotoucu skoda mluvit. Vydrena mnohem vic nez vnejsi a cinna plocha tak 50%... Vnitrni desticka ojeta na 4,5 mm, zatimco vnejsi 9 mm. Cili koukat v ramci kontroly z vnejsi strany pres elektrony, nebo strkat prsty pres plechac, nema dvakrat smysl. Po namontovani novych dilu to pisklo a asi dve normalni zabrzeni sustilo, jako kdyz auto dele stoji. (Typuju tu Zimmermaní pastu na kotoucich, nez se setrela) Po ujeti cca 120 km ticho. Co je ale hlavni a kvuli cemu jsem to delal, pedal uz pri brzdeni nekope a vibrace volantu pri brzdeni ve vyssich rychlostech zmizely. Pokud jde o brzdny ucinek po vymene, jsem mile prekvapen. Rovnomerneji se davkuje, na suchem povrchu az do zasahu ABSka. Enromni sila na pedal pritom netreba. Takze zasah - potopena...
  8. mirdus0001

    Brzdy

    Ja tak po ruznu cetl, ze jsou to Trw Lucas. Taky jsem narazil na info, ze Lucas je prevleceny Ferodo. Nicmene osobne jsem po nejakem procitani a vahani nad Ferodem nakonec dospel k tomu, ze vyzkousim Zimmerman koutouce s destickama ATE, jako nahradu seriovych. (Po 66 000 km desticky 50%, kotouce 20mm - bohuzel zkrouceny. Pravdepodobne po navsteve Grossglockneru ) Dily uz mi prisly, prikladam foto, at se muzete mrknout, jak to vypada. Menit budu tento vikend, tak az neco najedu, dam vedet zkusenosti.
  9. Ahoj vsem, kdo by mi v Praze a okoli namontoval tempomat(s kolibkou) do FI ? Idealne na pockani ? Diky
  10. ...tak nevim, jestli to byla takova zepeklitost, ci jsem to spatne vysvetlil, nebo jste me jako novacka vyignorovali ;o) Mezitim jsem byl na nacteni chyb VAGem u znameho. Bylo tam toho hafo: rizeni, motor, ABS/ASR.... tak to smaznul at prijedu druhy den. Druhy den se kupodivu ukazalo, ze je to v elekrice a ABS Dostali jsme kontakt na jednoho sikovneho autoelektrikare a ten za 400,- zavadu odstranil. Nasleduje prepis z protokolu o oprave, cili finalni reseni. NALEZENA 1 chyba: 00301 - zpetna pumpa ABS (V39) 35-00 - - Slovni popis zavady znel: prerusene vedeni mezi ABS pumpou a ridici jednotkou. Diky vsem za precteni, snad se bude info nekomu hodit. Ja doufam, ze budu mit zase chvili od zavad klid
  11. Sviti mi ASR a ABS, nicmene ne porad. Servo, palubka, atd. je ok. Po delsim stani (po probehnuti selftestu ABSka) kontrolky zhasnou a vsechno funguje ok. Ovsem do chvile, nez vypnu motor a znova nastartuju v kratsim intervalu, napr. u benzinky, nebo pred nakupakem. Kontrolky ASR ABS nezhasnou, selftest po rozjezdu neprobehne, ABSko nefunguje. A to trva zase do delsiho odstupu mezi nastartovanimi, nez se ABSko znovu "osaha", a kontrolky zase zhasnou... A tak porad dokola. Dodavam, ze kontakty na baterce jsou ok a "svazek" je "rozmotanej", suchej a vypada zachovale. Uz jsem o nem precet vsechno co tu je ;o) Zarazi me, ze kdyz ten selftest vzdycky probehne, tak kontrolky zhasnou... Prece kdyby bylo v pytli cidlo, nebo nejakej kabel prodrenej, tak to nepujde bud vubec, nebo jednou jo a 3 krat ne, proste se to bude nejak menit. A ne ze pokazdy kdyz probehne selftest, je to ok... do dalsiho vypnuti/nastartovani s kratsi prestavkou.... (zhruba do 2-3 hodin) Kdyby vas nekoho neco napadlo, kde hledat chybu, bylo by to super. Nechce se mi do servisu, dat jim sanci vymenit mi pul auta s nejasnym vysledkem, takze diky za jakejkoliv typ.
×
×
  • Vytvořit nový...