Přejít na obsah

Lukas.mat

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

978 zobrazení profilu

Oznámení Lukas.mat

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj chtěl bych si koupit nové rádio do O1. Tak bych chtěl poradit jaké by jste mi doporučili. Nějak jsem procházem net a je tam toho mraky. CHtěl bych aby to umělo MP3. Možno k němu připojit SD kartu. Měl by mít i AUX vstup a i USB (i když ten asi zezadu nelíbí se mi že by připojená pleška trčela vepředu - zetadu bych si tam dal kabel a flešku do přihrádky spolujezdce). Ještě bych ocenil dálkové ovládání (ne na volant) a kdyby měl Bluetooth tak by to bylo super. Ale asi mám moc velké nároky a takovéhle rádio by bylo dost drahé. Asi bych se do 3000,- nevešel. když bych seřadil co bych chtěl. 1. MP3 2. SD karta 3. Dálkové ovládání 4. Bluetooth 5. USB 6. AUX Poradí te mi někdo jaké rádio? Jediné co jsem tak nějak našel je nějakej SENCOR SCD 7605BMR ale ten asi nemá moc dobrou kvalitu. Nejsem moc náročnej na zvuk ale trochu dobře by to hrát mělo. Předem moc děkuji za radu
  2. Ahoj chtěl bych se zeptat. Mám O1 (tour) 11/2005 jakou tam mám komfortku. Podle toho co jsem se tu dočetl tak určitě 3g. A chtěl jsem se zeptat mám jen jeden sklápěcí klíč s DO. Když si budu chtít přidělat druhej tak si musím pořídit s frekvencí těch 434? A jde když si nechám přidělat rezervní klíč bez DO. Po případné ztrátě klíče s DO dodělat kompletní klíč s DO když budu mít vlasně jen ten rezervní mechanicekej. A ani nemám žádné kódy imobilizéru dálky a já nevím čeho ještě prostě nemám nic.
  3. A když jsi měnil celej pytel tak to Ti tu chybu hlasilo i v normálním režimu při zaplích airbegech? Jo taky si myslím, že tu bude nejspíš vypinačem. Kdyz v normalnim stavu to funguje v pohode a pak to nefunguje. A da se zjistit nekde ta hodnota tech odporu co maji být v tom vypinaci? Co jsem nameřil ja v tom přepínači jsem napsal do obrazku. Je to 679 ohmu, 469 ohmu, oba odpory dohromady 1670 ohmu, 679 ohmu. Prepinac_E224.bmp
  4. Tak jsem se konecne dozvedel přesne to co mi diagnostika pise. 00589 – aktivační člen 1 airbagu (strana spolujezdce) (N131) 32-10 – hodnota odporu příliš velká – sporadická 01218 – aktivační člen stranového airbagu (N200) – strana spolujezdce 32-10 – hodnota odporu příliš velká – sporadická jak jsem psal uz predtim pri zapnutých airbegech to je všechno v pořádku. Tato chyba se oběví když chci vypnou airbagy u spolujezdce vypínačem v přihrádce u spolujezdce. A při přepnutí vypínače do polohy OFF se ani nerosvítí kontrolka u zpětného zrcátka "AIRBAG OFF" Při takhle upřesněné chybě neví nekdo co by to mohlo být? Svorkovnice už jsem projel těma by to být nemělo.
  5. někde musí být? když tam jdou jinak barevné dráty než co jdou z vypínače airbegu u spolujezdce. Nebo jak je zapojena ta kontrolka nemá někdo kompletní zapojení 4 airbagů s tou kontrolkou?
  6. tak jsem překontroloval vypínač. A je v pořádku. Také jsem prokontroloval žluté svorkovnice pod sedadlama (boční airbagy) a žlutou svorkovnici podl palubkou u spolujezdce. A pořád nic. Nemohl jsem najít svorkovinici co je v "A" sloupku jak u řidiče (svorkovnice ketrá vede ke kontrolce AIRBAG OFF u zpětného zrcátka) Nevíte někdo kde je a co musím rozebrat abych se k ní dostal?
  7. A když budu zkoušet multimetrem jestli někde není přerušenej drát nebo rozpojená svorkovnice nebo něco takového (měřit odpor). Zapalování samozhřejmě budu mít vyplé, ale ten miltimetr tam asi nějaké nepětí a proud bude pouštět. Nebouchnou kvůli tomu ty airbagy? kdyžtek čím bych to měl zkusit jestli vedení je v pořádku?
  8. jen ještě ten obrázek co jsi poslal to je schema toho přepinače jestli to chápu dobře? Už jsem to asi pochopil. Je to zapojení celého systému a přepínač je jen to šedivé uprostřed. :-) Eletrika není muj obor tak mi to chvilku trvalo :-)
  9. moc děkuji zkusí ty svorkovnice porospojovat a zase spojit (třeba i malinko přihnout kontekty ale lépe seděli) no a uvidíme jak to dopadne. Určitě nepíšu jak to dopadlo. Ještě jednou zatím dík
  10. a ta svorkovnicka v palubce je asi nde? Dostanu se na ní když vyndám tu schránku před spolujezdcem a nebo to budu muset rozebrat víc? A když ty svorkovničku rozpojím - třeby jí vyčistím a zase spojím nehrozí že by airbag mohl bouchnout když bude zapalování vyplé a baterka zapojená? (nemůžu odpojit baterku protože mi původní majitel k tomu nedal kod k rádiu) A kdybych odpojil baterku DO bude po připojení normálně dál fungovat nebo se musí nějak aktivovat?
  11. mohl by mi prosím někdo poradit. Možná se to tady už někdy řešilo, ale ať jsem to tu hledal docela dlouho tento problém jsem tu nenašel. Mám vypínání airbagu spolujezdce ve schránce před spolujezdce. Když ho vypínačem vypnu tak se mi nerozvítí ta kontrolka AIRBAG OFF co signalizuje vypnutý airbag. Ale zosvítí se mi kontrolka na palubce co signalizuje nějaký problém. Po napojení auta na počítač to hlásí chybu velkého odporu u spolujezdce. Po vymazání této chyby a zkontrolování žluté svorkovnice pod sedadlem se situace opakovala. Prosím o radu čím to může být? předem děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...