Přejít na obsah

Thor Steinar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 021 zobrazení profilu

Oznámení Thor Steinar

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No jasně, všechno stejný, nikdo s autem nic nedělal. Samo od sebe to začalo. Už má asi holka odsloužíno!
  2. Tak s tím alternátorm asi něco bude, včera začalo svítit dobíjení a po cestě jsem svítil jen na baterku. Jak dlouho tak vydrží uhlíky na altu? EDIT: Jo a ty blinkry šlapou všechny, jen levá strana tak dvakrát rychleji cykluje.
  3. Alternátor jsem nezkoušel, o víkendu změřim, ale to by se asi neprojevovalo rychlým blikáním jen pravého blinkru, nevíš kde je ten cyklovač na stěrače? To ukostření mezi palubkou a baterkou taky změřím, nebo spíš kusem kabelu to propojim a vyzkoušim funkci. Jo kdybych věděl kde všude jsou ty body a ukostření .Díky. EDIT: Ne na stěrače , samozřejmě blinkry.
  4. Chlapi pomoc, jsem v pasti už, nevím co s tím
  5. Zdravím, jen co jsem odstranil závadu s padající naftou, hned se objevila další. Jedná se o rok 98, 81Kw TDi. Spadly všechny ručičky budíků a k tomu se rozsvítí ABS + začne blikat kontrolka vykřičník. Přišel jsem na to, že to dělá v otáčkách vyšších jak 1500/min a úplně pravidelně! Když nastartuju je to v poho, jak přidám plyn tak na 100% zhasne palubka a všechny ruce dole + rozsvítí ABS + bliká vykřičník. Jako by na to mělo vliv zvýšení napětí při vyšších otáčkách, špatné ukostření. Další zajímavostí je, že když zapnu cokoliv v autě, neudělá to nikdy! Řeším to zapnutím vyhřívání zadního skla, pomáhá zapnout i ventilátor, klima, prostě všechno. Další zajímavostí je, že levý blinkr pořád bliká cca dvakrát rychleji, jinak všechno ostatní je bez problému. Co jsem vše zkusil : Komplet budíky, renovace kostřícího bodu pod baterkou a kontrola ukostření za budíkama. Problém stále trvá a nemůžu na to přijít, napadá někoho něco? Poraďte, kde všude jsou kostřící místa.Všem díky za reakce.
  6. Už je to vyřešené, bylo to spadlou naftou!! Z nádrže jsem vyndal ten bílý válec, jak je na něm plovák, sundal sítko a v tý zpětný klapce byla zaseknutá odlepená barva, asi z kanistrů či co. Dostala se tam právě tou malou mezírkou mezi sítkem a tím válcem, tudíž klapka se nezavřela a nafta vytekla zpět do nádrže, zalil jsem naftou hadice, filtr i čerpadlo a už to valí. Dokonce teď startuju i líp a i při zahřátým motoru to startuje hned, divný, že to má nějakou spojitost. Sice jsem na to přišel svépomocí v pátek, ale kdybych se sem podíval ve čtvrtek na komentář od lucky.jacka. Mohl jsem to mít asi jednodušší, díky. Já pořád myslel, že čerpadlo si natáhne naftu už při kontrolkách, ono je ale mechanický, tak že až při startování.
  7. to jsem teď byl ještě jednou zkontrolovat, vypadá to v pořádku. Já už se z toho picnu.
  8. Zdravím pánové, mám octavii 98 rok, TDi 81KW. V pondělí ráno jsem už nenastartoval, vyzkoušel jsem co se dalo a jsem v koncích. Diagnostika nehlásí nic!! Startér normálně točí motorem, až jsem vytřískal baterku. Ta silnější průhledná hadička, která vede z palivového filtru do vstřikovacího čerpadla je bez nafty a nevím proč. Hned po zjištění jsem dal nové žhavící svíčky, vyzkoušel ten ventilek, který je na čerpadle a funguje. Při otočení kíčem v zapalování svítí všechny kontrolky normálně včetně žhavení, to po chvíli zhasne a točím, točím a nic. Mechanik taky neví a už jsem dokonce i kontaktoval servis Škoda, mají čas až příští týden a já jsem v pasti, mám jen jedno auto a to nejezdí. Nevím, zda by to mohlo dělat nasávací čerpadlo u nádrže, popřípadě nějaké relé ( to malý relátko č.109 jsem zkoušel vyměnit ). Pokud by někdo věděl, měl chuť se na to kouknout, budu rád. Okolí Českých Budějovic. Prosím o radu, díky všem.
  9. Dik,tak jsem to nejak potreboval,jen jsem to nemohl nejit nikde.
  10. Ale ja se ptal jestli mi nekdo poradi s tim jak ho rozebrat,dat 2 tisice by mi nebylo lito protoze jsem dal rovnou 17 za nove,pokud nechces reagovat k veci tak to neres,ja doufam ze mi nekdo poradi.
  11. Zdravím odborníci,potřeboval bych rozebrat turbo 81kw a nejde mi to.Chtěl bych ho vyčistit a jediny co jsem odšrouboval je ta baňka s membránou,dál nic.Našel jsem foto rozebírání turba,ale tam není poznat jestli se musí nejdřív demontovat osička s vrtulkou a hlavne jak páč jsem to zkoušel a nehlo se to,zabíral jsem fakt dost.Potom nevim jak lehce má jít pohnout s tou membránou,když na to zatlačím tak to fouká ,ale dát si tu baňku do ruky a jen tak palcem na to máčknout teda nejde.Turbína přestala fungovat a myslím,že potřebuje jen vyčistit.Dík za rady.
  12. Tak ja uz mam po problemu,turbo KO plus ventil N91 KO,a v sani byl nehoraznej kekel,tak uz je tam nova turbina a jsem nadsenej jak to ted jede.Od 1700 az do 4500 ot to taha jak vino.Novy turbo 17000kc plus veci okolo tak to vyslo na 20000kc,prvni investice za 4 roky,mam rok 98 81Kw
  13. Tak ja mam uplne stejny problem,vcera jsem jel na vymenu oleje a kdyz jsem odjel od mechanika tak uz jsem jel bez turba,vubec nesepne.Driv zadny problem,mam 81Kw rok 98.Kdyz to chcipam tak se mi taky zda,ze sebou motor vic mrska.Jestli to bude stat 30 tacu tak dam dozadu stitek SDi a pujde do sveta holka.Dneska jdu na diagnostiku tak se uvidi.
  14. Tak jsem se konecne rozhoupal a stoji to za to.Vyhazel jsem stary repra a radio(viz foto) a nahradil radiem Pioneer http://www.9000.cz/zbozi/264-pioneer-deh-5000ub,stary radio Sencor strasne sumelo kvuli nizkymu odstupu signalu od sumu,jak CD tak MP3 z vnitrni 1GB pameti tak FM prijem se nedal poslouchat,o zvukovym projevu ani radsi mluvit nebudu.Ve dverich jsem mel Magnat repra LS 216,nehraly moc dobre,vsechno ostatni co jsem slysel hralo lip,trochu me to zarazilo ze magnat neco takovyho produkoval.V zadnim plate byly ovaly radoby McFun,to byla asi nejvetsi tragedie v aute,mezi membranou a kosem byly strceny molitany kdyz jsem to koupil,tak jsem je vyndal a membrana i pri nizkych hlasitostech sla az na doraz a byly to hrozny rany,hned mi bylo jasny proc to tam bylo. Na novy ozvuceni jsem pouzil: Tlumici matros urceny na strechy- 2 krat 150kc Podlozky MDF od Milana2(sedi jak vino)-asi 800kc Predni kompa Powerbass S-6C a zadni ovaly S-693-Komplet set za 3200kc Radio Pioneer DEH-5000 - 4120kc Deska OSB-150kc Potahovy material-150kc Svorka na pripojeni ovalu-130kc Komplet za 8900kc a fakt spokojenost,posloucham Rock,metal,death metal. Stary repra ve dverich Stary ovaly A shit radio Sencor Tlumeni PowerBass Podlozky
×
×
  • Vytvořit nový...