Přejít na obsah

bobor

Uživatel
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení bobor

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. V kufri na ľavo pod čalúnením.
  2. Ja som pred 2 rokmi dával Valeo a zatiaľ bez problémov. Sú asi o 1-2 mm dlhšie ako originál. Už vozím aj náhradnú Valeo
  3. A nemôže to byť jednoducho snimač teploty chladiacej kvapaliny, keď pri studenom je to OK.
  4. Veru odišla. Ešte dobre že blízko domu, tak som nejak dotypkal. Preto chcem voziť náhradnu. Výmena sa dá zvládnuť celkom hravo. Len by som nechcel kúpiť niečo, čo po pár kkm znovu odíde.
  5. Čo poviete na zapaľovacie cievky značky VALEO. Cena 44 €. Jedná vymenená, dve ešte originál, ale asi súce na výmenu. (90 000 km) Ostať pri Valeo, alebo zmeniť značku?
  6. No ja sa v tom veľmi nevyznám, Fabiu mám krátko a nie som z toho nadšený, ale nema ona elektronický plyn? Potom je tam nejaký potenciometer, alebo nejaký snímač polohy. V tvojom prípade by som sa povrtal v tomto. Pozri DP. Môže byť ten poťak na začiatku poškodený.
  7. Libero1071, musímTi poďakovať. Ja som bol taký znechutený z toho všetkého po čítani tohto fóra, že som síce cievky prehodil, ale po naštarovaní sa motor správal rovnako, tak som sa zmieril s tým, že sú to tlaky. Po prečítaní tvojho príspevku som teraz skočil do garáže a hurá. Chyba je na treťom valci, takže to vyzerá na cievku. Aspoň to bude za menej. Vďaka.
  8. Tak od dnes mám rovnaký problém. Fabia 2003 1,2 / 47kW, AZQ, 90000km. Motor na voľnobeh sa trasie ako by chcel vyskočiť, ale otáčky drži asi na 750. Aj do otáčok ide, ale blika kontrolka motoru. Chyba 16686 vynecháva 2. valec sporadický. Pravdepodobne po prečítaní fora su tlaky v háji. Nutný servis a repas hlavy. Chcem sa spýtať či môžem v takom stave autom pár dni jazdiť. Trasy tak 10-15 km. Nespálim si ešte aj katal.?
  9. Ak máš nastavené ofukovanie predného skla, je klapka nefunkčná. Prepni ten ovládač doprava (neviem kde to vtedy fúka) a tak vyskúšaj klapku. Je za odkladacou skrinkou. Prístup nie najlepší. Najlepšie ak máš dielenskú príručku.
  10. Tak v tvojom prípade by som nechal zmerať tlaky vo valcoch. Necítiš pokles výkonu ?
  11. Ja som mal pred HTP Renault Clio a tam sa motor ani nepohol. Keby som ho nepočul, tak ani neviem že ide. Tiež som bol z toho vyplašený, keď som sa pozrel na motor na voľnobeh. "Chudák" sa triasol, ako by mu bola zima. Už som si na to zvykol aj na tie pazvuky ktoré z toho pri ranných štartoch vychádzajú. S tým sa musíš zmieriť a nepočúvať to veľmi inak sa s nim dá žiť.
  12. No náhodou som v garáži našiel cca 10 cm rúry priemeru približne ako má ta matica na prírube čerpadla, ktorú potrebuješ vyšroubovať. Zo spodu tej "rúry" som kolmo privaril dva kúsky pásovinky cca 2x1 cm, hrúbka asi 0,5 cm oproti sebe tak, aby zapadli do výstupkov, ktoré sú na matici čerpadla. Na vrchnú časť prípravku som navaril tiež pásovinu a na ňu doprostriedku som privaril maticu M19 (alebo akú nájdeš). Prípravok nasadíš, jednou rukou pritláčaš prípravok na maticu čerpadla a druhou pomocou kľúča (č.19), pohodlne uvoľníš. Nemôžem to odfotiť, som v práci.
  13. Ja by som skúsil vymeniť čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Zrovna pred troma dňami som bol v servise na výmenu termostatu, motor sa dostatočne nenahrieval. Po výmene termostatu ručička na budíku už ukazovala správnu teplotu, ale keď sme to dali na VAG, tak čidlo ukazovalo iba 68°C. Do RJ išli nesprávne informácie o teplote motora. Pritom čidlo som menil asi pred rokom, svietili mi emisie a VAG ukazoval chybu snímača chlad. kvapaliny - nezmyselný signal.
  14. Ak si to ešte neporiešil, tak tie hadičky stiahneš tak, že plochými kliešťami stlačíš na konci tú rozšírenú časť. Po obvode je ta rozšírená časť na jednom mieste rovná a v tomto smere to musíš stlačiť. Ide to pomerne ľahko. Či čerpadlo pracuje môžeš zistiť posluchom. Ak máš aktivované predčerpanie paliva, tak by si ho mal počuť pri otvorení vodičových dverí alebo pri štartovaní pri prepnutí kľuča do polohy 2. Také slabé (alebo aj silnejšie ako v mojom prípade) bzučanie.
  15. Tak včera som sa pustil do čerpadla. S prípravkom, ktorý som si urobil to bolo raz-dva. Sitko bolo čisté ale hadička, ktorou sa benzín vracia od regulátora tlaku späť do nádrže bola v čerpadle zalomená. To spôsobovalo, že čerpadlo dávalo pravdepodobne vyšší tlak ako 3 bary, aby cez tu zalomenú hadičku benzín pretlačilo a to sa prejavilo vo zvýšenom "bzučaní" čerpadla. Ešte ho počujem, ale už je to tak ako predtým. Pri voľnobehu ho nepočuť. Chcem poďakovať všetkým, ktorí prispeli radou. Prajem Vám veľa šťastných km a samozrejme - bez poruch.
×
×
  • Vytvořit nový...