Přejít na obsah

jave

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jave

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, pánové, prosím vás o radu. Už po 3tí se snažím zamezit úniku oleje z převodovky přes gufero na trnu/táhlu pro řadící tyč. Ten "trn/táhlo" na převodovce je viditelně lokálně a nesouměrně ošoupaný/zůžený a protíká to určitě mezi guferem a trnem/táhlem. Nemáte na to nějaký fígl? Jak ten únik alespoň přibrzdit? Dík Jave
  2. Měl by to být origo stav z fabriky. Dílenská příručka říká - potřít Loctite 574 nebo 270. 30Nm + 90°. Takže asi to ve výrobě potřeli řádně...
  3. Ahoj, po trápení se otci povedlo rozpůlit motor (AMH) a převodovku. Chce udělat těsnění pod setrvákem a nešlo nám v domácích podmínkách (nemáme rázový utahovák) povolit ani jeden šrub setrváku. Zkoušel to pákou asi 1,5m, poklepával na šruby kladívkem, ani za boha... Je to skutečně na rázový utahovák? Hodně zajímavé je, že podle knížky - "Felicia - Jak na to" se setrvák utahuje na 30Nm +90°. To není možný, aby to tak drželo s 30Nm. Dík za názor...
  4. Ahoj, Felda 1.3 r.v. 2000. auto nebouraný a motor/převodovka nikdy neoddělený... Musím udělat spojku a silentbloky na převodovce. Proto jsem se rozhodl vymontovat převodovku z auta. Ve své podstatě mám převodovku zcela odkáblovanou, zcela uvolněnou ze svých držáků. Motor visí na řetězu (kozy,trubka,kočka) za hlavu + drží na uvolněném posledním z trojce šrubů na silentbloku vodní pumpy. Převodovka visí je na něm. Mám problém převodovku oddělit od motoru. Pokud gumovkou nutím převodovku se půlit, jde to ze strany diferenciálu dobře, nicméně nechce vyskočit/povolit šrub/šteft zepředu/od nárazníku pod startérem. Tento spoj jediný brání oddělení motoru a převodovky. Zkoušel jsem to různě naklánět, podkládat, mlátit gumovkou z obou stran převodovky. Prostě ten spodní předek se nechce uvolnit rozumným násilím. Klín natvrdo mezi blok motoru a převodovky jsem se bál... Ten "zbýčený" šteft vytáhnout nejde... Pánové, není v tom nějaký grif/fígl? Neporadíte? Děkuji moc.
  5. jave

    Spotřeba TDI

    Ahoj O1, r.v 2000, cca 260tkm, 1,9 TDI 81 kW. PP mi ukazuje spotřebu cca 3/100km. Oproti naměřenému průměru (cca 6,0), většinou město. Korekce 17, kanál 3 na srovnání PP do reality bohužel nestačí. Neporadíte, na co se zaměřit? Předchozí historii automobilu neznám. (určitě nemá originální klíče) Děkuji moc Jave
×
×
  • Vytvořit nový...