Jump to content

Diver68

Uživatel
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Diver68

  • Rank
    Nováček
  • Birthday 06/27/1968

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  1. Zdravím všechny přispěvatele, existuje někdo, kdo poradí s tím, zda jde vyměnit obyčejná přístrojovka za tu s MAXI DOTem? Tuším, že u OII to šlo docela "beztrestně" jen za cenu kompatibility centrální jednotky. Ale u OIII....?
  2. Zdar a sílu všem, dokáže někdo prosím poradit, co mne vše čeká při výměně obyčejného čelního skla za čelní sklo s čidlem? Samozřejmě mimo nákupu jiného zrcátka a vlastně celé sady uchycení (někde jsem to tu na fóru viděl). Jedná se mi hlavně o to, co budu muset podniknout v rámci diagnostiky (kódování) a event. natažení kabeláže. Máte někdo tuchy, jestli je tam třeba někde už příprava, do které stačí nacvakat konektory apod.? Co potom budu muset dál měnit, aby fungovaly např. automaticky stěrače a zatmavování vnitřního zrcátka a venkovních. Co kódování apod. Dík za radu OII kombi, MR 2006, výbava Ambiente
  3. Dotaz je jednoduchý - lze kombinovat zadní RS nárazník s tažným a neodnímatelnou hlavicí bez toho, aby se standardní RS nárazník nějakým neoriginálním způsobem upravoval (vyřezával apod.)?
  4. Zdar a sílu všem - mám v rámci výměny obyčejného zadního nárazníku za RS jediný dotaz: Nebude nějaký problém, když mám vzadu tažné zařízení (originál Škoda) s neodnímatelnou hlavicí? V ETKA je pro RS pouze varianta s odnímatenou hlavicí. Tak bych si nerad naběhl. Jinak auto je O2 kombi MR 2006. Dík za rady....
  5. No hlavně jestli taky opravil závadu - já taky vždycky jezdím tak 14 dní a pak se to objeví znovu... Na ten vypínač jsem vůbec nepomyslel jako na potenciální zdroj chyby. V životě jsem ho nepoužil a nyvíc jde o naprosto nenamáhanou součástku (jak elektricky, tak mechanicky). Dík za zprávu.
  6. Záleží na typu závady - vada konektoru se projevuje jako "sporadická občasná chyba", tj. funkce airbagu/ů by neměla být ohrožena (tvrdí autorizovaný servis Škoda). V každém případě nejdřív diagnostika a pak teprve závěry a řešení.
  7. Přiznám se, že tomuhle argumentu s posouváním sedadla sice rozumím, ale už nerozumím tomu, že se mi kontrolka rozsvítí většinou v klidu (dokonce auto většinou stojí na místě). Navíc v autě jedzdím sám, tj. sedadlo posouvám jen zřídka a kabely jsem pečlivě přichytil do podlahy i do kostry sedadla do připravených sponek. Navíc je vše komplet nové (sedadlo i kabely včetně konektoru v podlaze). Spíš mne napadá, jestli tam není někde další konektor někde pod kobercem nebo pod palubkou, kde by mohl být potenciální problém (samozřejmě minimálně jeden konektor je u jednotky airbagů) - nevíte někdo o nějakém "zašitém" konektoru? Jinak pro Radek24: - sedačku neměnit, ale nechat někde zdiagnostikovat závadu (může to být kdekoli), event. nechat vymazat chybu. Pak se primárně zaměřit na kompletní cestu signálu k airbagu. Pokud to budou airbagy v sedadle - soustředit se primárně na žlutý konektor v podlaze pod sedadlem pod plastovou krytkou a druhý konektor na kostře sedadla pod sedákem (tuším taky žlutý). Někdy je to i kontakt na kroužku pod volantem (volantový airbag). Vadný airbag je menší pravděpodobnost, než ty konektory
  8. Nestačilo by přehrání nového firmware do BSG? Už mě napadlo, že tahle chyba může souviset i s něčím dalším - stále se mi rozsvěcuje kontrolka airbagů (chyba vždy v bočním bagu řidiče i po výměně bagu a komplet kabeláže až po připojovací konektor v podlaze). D
  9. Zdar všem, vím, že se to tu už několikrát řešilo a po pravdě jsem se ocitl několikrát v té samé situaci - vždy šlo o boční airbag u řidiče. Vyměnil jsem sedačky s airbagem, kabeláž od konektoru v podlaze až po airbag, konektor v podlaze a opět se po čase rozsvítil. Je to na hrábnutí. Jediné, co jsem ještě nezkoušel je nová jednotka airbagů a konektor u ní (nevím, jestli je někde po cestě ještě nějaký jiný spoj). Taky nevím, jestli by nepomohl update firmware auta na novější verzi? D.
  10. Ahoj všem, před nedávnem se mi stala takřka neuvěřitelná věc - při změně směru jízdy jsem dal blinkr do prava. Ten ale jen 3x bliknul (tripling) a pak nic. Po opětovném vyzkoušení přepnutí páčky blinkrů doprave se dokonce chvílemi zapímaly levé blinkry. Po cca 10 km a neustálém přepínání páčky tenhle problém ustal. Bohužel se minulý týden objevil zas. Po přistavení auta do značkového servisu ze závada samozřejmě vůbec neprojevila (ani na diagnostice nic nebylo). Dle servisu možnosti buď chyba v páčce pod volantem nebo v relé blikačů, ale ani do jednoho se nechtěli pustit bez toho, aby věděli co vyměnit (čemuž rozumím). Nemáte někdo podobnou zkušenost nebo nápad co s tím? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Auto: OII Combi 1,9 TDI DSG, rv. 2006, nalítáno 165000 km
×
×
  • Create New...