Přejít na obsah

prokyprok

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení prokyprok

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Bylo to po mrazivé noci po více jak 12 hodinách od poslední jízdy.o) Jen jestli to někdo taky nezkoušel napíchnout ráno na vag při - teplotách, jakou ukáže čidlo teplotu.
  2. Ahoj, Mám TDI-PD 74KW AXR. Chtěl jsem se optat, jelikož jsme měnil čidlo teploty vody, staré ukazovalo nesmysly a díky tomu i špatně žhavilo. Žhavilo stále, jako by bylo - 50:o)) tedy asi 6-8s i když bylo venku 5°C Dal jsem nové a dnes ráno při teplotě -8 ukázáno na palubce jsem připojil VAG, čidlo ŘJ hlásilo teplotu 0°C , nevím zda je to dobře nebo je i nové čidlo v háji. Jelikož čidlo teploty nafty ukazovalo -4° C, čidlo je také rok staré. Děkuji za informaci.
  3. Ahoj, dělal to ten spodní prvek s kontakty ve spínací skříncě.
  4. TDI rv. 2000 66kw Ahoj, nevím jestli jste to již někdo měl, ale poslední dobou se mi stává, že nastartuji a motor po chvíli zhasne (imobilizer to není). Někdy se stává, že se kontrolky nerozsvítí úplně jasnou barvou jakoby do nich nešlo plné napětí, prostříkal jsem spínací skřínku, ale závada se sporadicky objevuje. Dnes jsem odjížděl z obrubníky auto sjelo, poskočilo a najednou zhasnul motor a nesvítila ani jedna kontrolka. Teď netuším zda je to ve spínací skříňec nebo nějakém relátku, kabely od baterky jsou ok a pod volantem v relátkách je taky vše dotažené. Neřešil jste to někdo. Díky
  5. Ahoj, tak jsem po zkoušení a nakonec výměně hotový. Nakonec to dělala vývěva, ale ne že by byla špatná celkově, ale hýbal se ten kovový pičus, na který je napojena hadice jak na podtlak k EGR, chcípacímu ventilu a brzdám. Ucházel podtlak kolem vyústění vývěvy, sice neznatelně a přesto to stačilo na nesprávné chcípání motoru (jak kdy). PO zakoupeni jiné vývěvy je vše ok, dokonce zmizelo i černé pokuřování za autem asi díky přesné funkci podtlakového EGR ventilu.
  6. Dnes jsem to zkoušel při jízdě, když vícekrát sešlápnu brzdu tak naprosto přestane fungovat posilovač pak je problém dobrzdit. Dotlakuje se tak po 2 sekundách. Dnes jsem to zkoušel u služebního superba 1,8 T a tam se to chová stejně, brzda ztvrdne, ale dotlakování se děje kontinuálně sice je cítit polevení brzdného účinku, ale ne tak vehementně. Nezkoušel jste to někdo na TDI?
  7. Ahoj chci se optat zda je normální takovéto chování podtlakové vývěvy nebo jestli jde do kytek? U tdi 66AGR Když jedu nebo jsem na místě a několikrát cca 8x sešlápnu pedál brzdy tak pedál ztvrdne jelikož dojde podtlak, musím chvíli počkat cca 2s až zase vývěva udělá potřebný podtlak na brzdy a s tím souvisí i chcípací klapka, pokud to takhle parkrát propumpuji brzdový pedál a ihned na to chcípnu motor tak není pořebný tlak na uzavření vzduchu do motoru. Motor se otřese. JE TOHLE CHOVÁNÍ NORMÁLNÍ? Nebo lepší zkusit jinou vývěvu. Trubka prasklá žádná není to bych si všimnul nebo slyšel.
  8. Ahoj, mám octI. r.v. 2000, ještě se starým přístrojovým panelem. Při prvních mrazech mě začal zlobit ukazatel směru jízdy. Venku auto bliká, ale na přístrojovém štítu prostě nebliká ledka jednoho směru, po chvilce jízdy se začne podsvícení blikače trochu ukazovat a po čase funguje normálně, někdy stačí pobouchat palubovku, ale po zhasnutí motoru se celá věc opakuje. Pravděpodobně to bude někde studeňák nebo kondenzátor, nevím. Neměl jste někdo takovouto závadu, jsem kousek od CV. Díky
  9. Má tdi 66kw r.v. 2000 dvouhmotový setrvačník? Při prohřátém autě po delší jízdě když dobržduji se spojkou, auto jakyby motorově koktalo, když zastavím a pustím spojku je vše ok. Nevím jestli to není setrvačník.
  10. TDI 2000 OI 66kw Když zapnu zadní mlhovku tak pouze problikne, pokud se podívám do kufru a vyndám panel s žárovkami a zapnu zadní mlhovky zapne, uslyším hned pod panelem žárovek takové cvaknutí, je tam někde relé na mlhovky? Děkuji
  11. Mám tdi 66Kw r.v. 2000. Stává se mi, že při zahřátem motoru, jestliže dobržduji nebo mám vyšlápnutou spojku, motor jak bych to řekl „ koktá” má nepravidelný chod. Pokud zastavím chod se zase srovná. Mohlo by tam v určité fázi jít méně nafty? Myslel jsem si setrvačník, ale tady prý ještě dvouhnotový není a neodchází. Kamarád to měl na vagu a nebyly hlášeny žádné chyby koukal i na jednotlivé tlaky na vstřicích, jestli to tím vagem jde, netuším a říkal, že dobrý, ale problém už byl několikrát řešený prý zjistí. Neměl někdo stejný problém a jeho řešení. Díky kolegové
  12. Mám OI TDI. Když sepnu do krajní pozice přední okna sjedou až dolu, to samé se stane pokud sepnu spínač předních oken do krajní pozice směrem nahoru. Vše funguje OK. Zvláštní situace nastane, když zapnu světla ( parkovací, potkávací, je to jedno) V tom případě pokud sepnu přední okno směrem dolu v krajní pozici okno nesjede automaticky a spínač musím držet. Směrem nahoru to funguje. JE to normální nebo nenormální? Když vypnu světla, vše funguje jako v prvním případě.
  13. Ahoj mám tdi 66kw. Chtěl jsem se optat jaká jsou přesná množství provozní chladící kapaliny? 6l??? Děkuji a nezlobte se hledal jsem, ale našel jsem jen typy a možnosti míchání, ale nevím kolik přesně.
  14. Ahoj, nebyl to stres jen mě to zarazilo, vím, že se vždy psalo, jestliže motor výrazně dýchá má své za sebou.o)))) Tlaky jsou asi ok, rano jsem zkoušel nastartovat bez zhavení a chytlo to na otočení. U nás bylo něco kolem 5°C. Napadlo mě taky, že by nemusel doléhat vyfukový ventil, ale to by měl asi motor jiný zvuk.o))))) Mohl byste top někdo taky zkusit a říct mi jak vám tdi po zajřátí na volnoběh dýcha? .o))) Díky chlapi.
×
×
  • Vytvořit nový...