Přejít na obsah

bertolini

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení bertolini

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, profíci, poraďtě prosím amatérovi. Udělal jsem si z jednoho nemocného telefonu online sledovátko, má vadný displej a touchscreen, ale mohu ho ovládat na dálku přes počítač a online sledovat přes datovou SIMku případně WIFI či SMS. Akorát teď řeším vhodné umístění v ROOMSteru, zejména z hlediska problematického nalezení, zároveň ale budu muset řešit napájení. Při napojení na autobaterii mám trochu obavy z problémových startů v zimě. S napájením externí baterií nemám problém, zároveň ale aby byla nějak rozumně umístěna, protože ji jednou za čas budu muset vyměnit za nabitou. Napádá Vás něco? Díky za pomoc. škodovák Radek :-)
  2. Zdravím kolegy škodovkáře, dnes ráno cestou do práce mi začala náhodně poblikávat během jízdy kontrolka otevřených dveří (přední pravé), při cestě z práce už rozsvítila nadobro. Netušíte kde je Roomsteru čidlo na otevření dveří? Případně čím jiným by to mohlo být? Předem díky za rady. Radek
  3. Zdravim, tak jsem stravil par hodin googlenim, prochazenim for a vyresetovat servisni interval se mi nepodarilo. Zkousel jsem pres klicek - nefunguje. Zkousel jsem pres menu - polozku pro reset tam nemam. Mam i bluetooth modul do OBDII konektoru, take bez uspechu. Software ktery pouzivam, reset neumi a s VAGem ktery umi neni kompatibilbi - pouziva virtualni bluetooth port takze neni sance. Koupil bych si jinej kabel, ale nasel jsem ze pro ROOMSTER 2008 rok staci KKL, o kousek dal zase ze je zapotreni HEX_CAN. Tak nevim mam v tom maglajs, co teda potreuju pro ROOMSTER 2008?
  4. Zdar kolegove, obracim se na Vas s prosbou s tim, ze mi snad pomuzete diagnostikovat moznou pricinu problemu, zavady. Rano pri -17 stupnich jsem zkousel nastartovat a rozsvitila se kontrolka nizky tlak oleje, zkousel jsem to parkrat protocit, bez vysledku. Za pul hodky znovu a pak zase znovu atd. furt to same. Nakonec se mi podarilo nastartovat nekdy v 1 odpoledne kdy bylo uz kolem -10 stupnu, odhadoval bych tak celkem 20 pootoceni klicku , kdyz mi castecne na auto svitilo slunce - teplomer v aute ukazoval -7 nebo -8 ted si presne nevybavim. Resim jestli je zavada v baterce nebot ma mene jak 12V naprazdno, pri startu klesa napeti na kolem 7-8V coz mi prijde dost malo. Na druhou stranu subjektivne mam pocit ze starter toci motorem celkem bezproblemu - viz tech cca 20 pootoceni klickem, ale treba to RJ nestaci, nevim. Baterka ma necele 4 roky 44Ah, 3 valec HTP 51. Auto obcas stoji veknu, obcas v podzemnich garazich, prumerne trasy co jezdim maji cca 30km, rekneme ze jezdim obden. Alternator asi dobiji, napeti na svorkach baterky je cca 14.3V. Take me napada ze muze byt problem s olejem jako takovym (viskozita)?, udajne bych tam mel byt 5W40 Castrol, do vymeny mam tak 5000km. Anebo problem s cidlem ktere meri tlak pripadne neco jineho? Jeste podotykam ze predchozi dny, tydny jsem problem nezaznamenal a to byly horsi mrazy cca -20. Profici zkuste me nakopnout kde by mohl byt anebo nemohl byt problem z toho co pisu, ja fakt nevim. Predem dik. Radek
  5. podle me mas pravdu, stahnul jsem si navody, zamerne pisu v mnoznym cisle, protoze existuji asi 4 a konekoncu i pristojovka je v nekolika verzich (maxidot, bez, jina muzou byt i nulovaci tlacitka tripu atd) - a prave to nujlovaci tlacitko by se melo pouzivat i pro nulovani servisnich intervalu) bohuzel at delam co delam tak to nic nedela.
  6. Byl bych opravdu moc vdecny pokud by nekdo poslal tip na levny OBD kabel vc. softu ktera by mi umoznila zejmena vyresetovat "check service" na FABII II. Prosel jsem www.obdchina.com www.lightake.com www.dealextreme.com atd. je toho spousty. Zjistit jestli dany kablik/soft bude fungovat s tim konkretnim autem jeste jakztakz jde ale jestli umi vyresetovat servis za .... dni nebo ... km uz je bohuzel horsi. Dotazy jsem v obchodech vznesl ale odpovedi jsou neurcite. Pokud mate prosim odzkouseno, dejte prosim strucnou odpoved. Dekuji.
×
×
  • Vytvořit nový...