Přejít na obsah

ddd

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ddd

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Na LIDL shopu jsem koupil startovací zdroj s nabíječkou přes zapalovač. Bohužel pokud se týká nabíječky, nepasuje mi přiložený 12V adaptér do zapalovače (viz první obrázek adaptér.jpg v příloze nebo v url odkaze). Potřeboval bych ho nějak zredukovat do O1 zapalovače. Poraďte prosím nějakou redukci nebo jiný kabel. Dodaný adaptér má Jack s průměrem něco přes 3mm. Sehnal jsem naslepo redukci ze starého zapalovače na nový (viz druhý obrázek redukce.jpg), ale ta je mi k ničemu. Děkuji.
  2. Však na kolík vůbec nesahám. Ptal jsem se hlavně na to, zdali se má zmáčknout tvrdý nebo naposilovaný pedál brzdy. Ihend po vypnutí motoru je pedál naposilovaný, otázka je, jestli se musí po vypnutí motoru (a vytáhnutí klíčku) několikrát vyšlápnout, aby ztvrdl (pak má minimální chod) nebo ho zamáčknout na první doboru (mnohem delší (jednorázový) chod). Je zajímavé, že toto nikdo nikde nezmiňuje. Tipnul bych, že na tvrdý pedál. Ale jistý si nejsem. Pokud si pamatuju, prováděl jsem to na naposilovaný pedál a dopadlo to špatně: Brzda pak visela tak, že se s autem nedalo pohnout, na dispayi chybová kontrolka a brzdová světla vůbec nesvítila.
  3. Pokud tomu dobře rozumím, vzhledem k tomu, že klíček není v zapalování a tudíž brzda nemá zapnutý posilovač, tak výměna musí být provedena po vypnutí motoru na první zmáčnutí pedálu nadoraz, nemůžu si předtím s pedálem jen tak z prdele zapumpovat, protože by ztvrdl a vymezení by tudíž proběhlo špatně? A ještě k tomu, že se nesmí zmáčknout tyčka spínače - to mi přijde nějaké divné, to by se ten spínač musel prodávat v nějakém pevném zaplombovaném pouzdře, protože kdejaký jouda na prodejně ho může promačkat předtím, než se dostane k zákazníkovi. Neplatí todle jen u spínačů, u kterých se před montáží musí ručně vysunout kolík ven do max. polohy? Na O1 mám spínač, který se vysunout nedá.
  4. Oživím toto téma, prosím všechny, kdo prováděli výměnu rozvodů v uplynulých dvou letech v autorizovaném servisu, aby napsali kde a na kolik je to přišlo, děkuji.
  5. Na O1 1.8T r.v. 2004, sháním novou levou přední lampu, typ vč. integrované mlhovky. Zaskočila mne cena, kterou po mne chtějí v autorizáku - 5.000,- za díl z prvovýroby. Na druhou stranu, když jsem se díval na http://www.autokelly.cz a odfiltroval na své auto a origo díly, tak to byly pálky možná ještě větší. Jde tedy o to, zda-li požadavek autorizovaného servisu je v normě nebo už trochu přestřelili. Prosím o zkušenosti, rady, díky.
  6. Ten mrtvý chod je i na stojícím autě.
  7. Jedu, ruce na volantu v poloze za 10 min dvě. Pozoruju mrtvý chod, když volantem pohnu 1cm doprava nebo doleva, prostě v tomto rozpětí se kola nehnou nebo se hnou tak nějak líně a opožděně, vláčně. Todle mi dělá furt, jen to řeším až teď. Je nějaký problém toto odstranit tak, aby kola reagovala na volant tvrději a rychleji? Aby ta vůle tam nebyla? Druhák, lze u O1 nastavit řízení tak, aby bylo v nízkých rychlostech řízení měkké a komfortní a se zvyšující se rychlostí aby přitvrzovalo? Nebo je to jen vlastnost modernějších systémů? Děkuji.
  8. Je to tak, dle dokumentace je to kromě 7GG ještě 7MB, 7MG.
  9. Využiju vlákna, nevíte někdo, jak poznat (řeč je stále o OII combi 4x4 1,9TDI, r.v. 2008), zda-li má filtr pevných částic? Někde jsem četl, že pokud datový štítek obsahuje kód 7GG, tak ho má, jinak ne, ale nevím, zda-li to neplatí jen u aut s automat. převodovkou. Dále, že v případě exitence filtru by neměla být černá koncovka výfuku. Děkuji.
  10. To se mi moc nezdá, mohl bys na obrázku označit, kde by ty dva šroubky měly být? Díky.
  11. Ventilátor k topení - jak stáhnout to černé plastové pouzdro Pokouším se demontovat ventilátor k topení před kastlíkem spouljezdce. Kastlík mám sundaný, kablíky vetilátoru taky, ale to je pro mne konečná. Netuším, jak sundat to černé plastové pouzdro (viz. foto), pod kterým se, snad, schovává ten cvrlikající hajzlík. Žádné šroubky tam nevidím, lomcuju s tím, ale ani se to nehne. Nevíte, jak na to? A druhák, mohli byste někdo poslat jakýkoliv odkaz na ventilátor, který tam bude pasovat? Děkuji.
  12. Dneska jsem to zkoušel na parkovišti a funguje mi to přesně jak píšeš výše: ABS funguje furt, ESP musím vypínat/zapínat ručně (mimo vypnutí motoru - po nastartování je ESP aktivováno automaticky, kontrolka nesvítí). Takže tak jak mi to funguje, jsem spokojenej. Se zapnutým ESP jsem to do smyku neutrhl (ale taky jsem to nějak brutálně nepřeháněl, jen jsem tak trhal volantem ze strany na stranu), po vypnutí ESP jsem se dokázal otočit i bez ručky, rozjezdy na plný knedlík skoro jako by sem byl na suchým asfaltu, tož tak. Díky za příspěvky.
  13. K tomu haldexu na zpátečku: v jednom posledním Světu motoru (byly tam články o O1 4x4, O2 4x4) psali, že u O1 haldex na zpětný chod nespíná. Tak nevím. Ten výjezd na chatu mohl být úspěšný právě jen díky většímu zatížení přední nápravy.
  14. Četl jsem, že když v O1 ručně deaktivuji ESP tlačítkem, není nutno ho zas tlačítkem opět aktivovat, údajně sešlápnutím brzdového pedálu se ESP aktivuje automaticky. Když ale sešlápnu brzdu, kontrola "ESP off" mi svítí dál a ESP je (asi) dále vypnuto. Zapnout ESP musím ručně tlačítkem. Jak to teda je? Díky.
  15. Čest, v souvislosti se čtyřkolkou OctI 4x4 (haldex 1. gen.) si lámu hlavu se dvěmi problémy: 1. Jak jdou dohromady 4x4 (OctI, Haldex 1. gen) s ASR. Hlavně mě zajímá, zda-li projev ASR, tedy snižování točivého momentu na nápravu při prokluzu předních kol se "nehádá" s připojením zadního pohonu. Jiná bude situace v případě, že je ESP (včetně ASR) zapnuté a jiná situace bude v případě, že je ESP (včetně ASR) vypnuté. Takže nejdříve případ, kdy je ESP (vč. ASR) zapnuté: Všude se v souvislosti s haldexem píše, "že pohon zadní nápravy sepne při prokluzu předních kol". No jo, ale když dojde k prokluzu předních kol, zasáhne ASR - začne "dusit" motor (teoreticky až do jeho zhasnutí), tím dojde ke snížení prokluzu předních kol a k aktivaci pohonu na zadní kola tím pádem ani nemusí dojít!? To se mi moc nechce věřit. Já bych si to představoval tak, že jak proklouznou přední kola, tak se aktivuje pohon na zadní a když pak i ty začnou prokluzovat, teprve v tu chvíli dojde k ativaci ASR. Jak to tedy je? A teď případ, kdy je ESP (vč. ASR) vypnuté: ASR se ke slovu vůbec nedostane, nic tedy nebrání tomu, aby se pohon zadní nápravy při prokluzu přední aktivoval. Když se budu chtít vyhrabat ze závěje, vypnutí ESP je správný krok. Nebo i tady je to jinak? 2. Funguje pohon na zadní i při jízdě na zpátečku (OctI, Haldex 1. gen)? Někdo říká, že vůbec ne, někdo říká, že občas jo, tak nevím. A jak je to u OctII? Děkan.
×
×
  • Vytvořit nový...