Přejít na obsah

Patrik Rychta

Uživatel
  • Počet příspěvků

    160
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Příspěvky zveřejnil Patrik Rychta

  1. To jakub benes: Samozřejmě budu měnit komplet těhlice, brzdiče, tlumiče atd. zítra to jedu odevzdat v servisu tak jsem pak zvědav. Jinak k těm kotoučům, chápu to dobře tak že když vyměním vše z OII 2.0 tak tam můžu dát i 312mm kotouče aniž bych cokoliv dalšího měnil nebo musí být i jiné třmeny?

     

    to Svobody85: Neberu to jako provokaci po dalnici na myčku nejezdím, uvidím co to udělá až tam budu mít větší kotouče, za dobu co to řeším jsem poznal už několik lidí, kteří měli stejný problém a vyřešil se až výměnou za kotouče větší. 

  2. No ono je možná rozdíl brzdit lehkou fabii a dieselovou OII. Přítelkyně má FI a když ji koupila tak tam dávala kotouče a desky starline což je to nejhorší co může být a když s tím lítám někdy já tak brzdím ze 160km/h třeba až na 0km/h a kotouče drží a nekroutí se, ale na své OII už jsem odrovnal jedny kotouče ATE a jedny Bremba vždy za jednu cestu po dálnici Opava-Praha. Takže bych i věřil že u fabie budou ty sportovní kotouče tiché a nebudou tak hlučně jako větší průměr kotoučů a hmontnost u OII

  3. Co se týče technologického postupu, tak můžu s jistotou říct, že tam se chyba nestala. Do toho servisu jezdím už 10 let se všema autama co jsem měl a nikdy nebyl problém a to jsem u všech aut  měnil komplet brzdy a nikdy se nic nezkroutilo dokonce i když jsem měl OI, kde byly problémy s brzdami tak po výměně v tomhle servisu tak brzdy sedí doteď u nového majitele auta. Sice jsem se neptal, ale očištěno bylo určitě vše správně dokonce mi i očistili a natřeli takový ten plech za kotoučem co rád rezaví a u třmenů byl takový ten bronzový nátěr, aby se desky volně vracely. 

     

    to šulda: Nevím co myslíš přesně otázkou jestli byly brzdy dobře zajeté, ale když mi někdo řekne, že prvních 500km nemám brzdit na krev a nedávat tomu kouř když nemusím, tak to nedělám a jezdím normálně bez zbytečného prudkého brzdění, navíc se vibraci objevily po 5tis km a to už je myslím dost km aby si brzdy sedly.

     

    to Sniper: O koupi sportovních kotoučů jsem taky uvažoval jen mám strach z toho hluku co od nich při brzdění jde, přece jenom mi každý hluk navíc vadí a taky mám strach abych do toho nevrazil další prachy a po 5 tis. km to bude stejné navíc se tady psalo, že vrtané nebo drážkované kotouče taky někdy vibrujou

     

    značku Meyle neznám a nevím co si o ní myslet

     

    házivost ložisek resp. nábojů + kontrola poloos, celého řízení provedena a vše v pořádku - tohle provedeno i v jiném servise

    • Pozitivní 1
  4. Zdravím všechny,

    mám trochu zapeklitý problém s brzdami. Mám OII 1.9 tdi 77kw a tudíž přední kotouče 280x22mm ve cca 150tkm jsem musel vyměnit kotouče, byly tam ještě původní a zkroutili se. Nechal jsem si tam dát originály desky i kotouče. Nicméně ty se po 2 tis. uplně zkroutili, že se třepalo celé auto, takže jsem kotouče vyreklamoval a dali mi tam bremba. Ty vydržely trochu déle, zkroutily se až po 5tis. km. Ty už mi ale nevyreklamovaly. Nechal jsem je tudíž osoustružit a zase byl 5 tis.km klid. Teď se ale znovu začínají trochu kroutit. Podotýkám, že všechny kotouče jsem řádně zajel a prvních 500km jsem brzdil opravdu mírně, také na podvozku je vše zkontrolováno a vše v pořádku. Teď stojím před rozhodnutím jestli koupit další nové kotouče, ale jaké, už se mi moc experimentovat nechce, nebo brzdy upgradovat na 288x25mm, které by měly vydržet víc. Samozřejmě se nebráním upgradu až na 312mm, ale jelikož jsem letos kupoval nové zimní gumy na 15" kolech, tak to asi neklapne, protože bych na 312 brzdy asi 15" kola nenasadil.

     

    Budu vděčný za každou radu

    Moc díky

  5. Na Moravu jsem nejel jen kvůli čipu, mám tam rodinu, takže jsem spojil příjemné s užitečným. Je pravda, že v Praze resp. v Čechách je několik kvalitních upravcu, nicméně na nikoho není tolik pozitivních ohlasů skrz všechny fora jako na TDIfuna dle selského rozumu jsem se tedy rozhodl jet tam, kde mi to většina doporučovala.

     

    to vinklec: Taky jezdím dlouhé trasy Praha - Morava, Slovensko a převážně po dálnici a mám už taky dost najeto (přesně 191 117 km) a vůbec jsem se toho nebál. Jestli jsem to dobře pochopil, tak dle slov TDIfuna budeš úpravu využívat jen při jízdě na plný plyn při normální rychlosti na dálnici (130 - 150km/hod.) pojede auto jako by bylo v serii. Mám ten průběh udělaný tak, abych zbytečně nezatěžoval spojku i turbo a i kdyby náááááááhodou se něco dělo, vždycky tam můžu zajet a vrátí ti jednotku do původního stavu.

    • Pozitivní 1
  6. Zdravím, 

    nedávno jsem si taky nechal lakovat veškeré lišty na autě s výjimkou lišt zadních, protože tam mám FL nárazník. Musím říct že po lakování vypadá auto o 100% lépe, osobně doporučuji lakovat i přední spoiler, nárazník tak vypadá celistvěji

     

    post-35310-0-15337300-1431247187_thumb.j

  7. Zdravím,

    Tak jsem taky konečně zavítal k TDIfunovi. Musím potvrdit, že je to člověk na svém místě a nelituji peněz ani času. Výsledek je parádní - svižnější auto, lepší teplé starty a ideální průběh výkonu - vyzkoušeno na trase Opava - Praha se stejnou spotřebou. Najeto mám 190 tis. km.

     

     

    post-35310-0-39858200-1431244282_thumb.j

    post-35310-0-98759500-1431244360_thumb.j

    post-35310-0-26126900-1431244426_thumb.j

  8. Zdravím, mám také trochu problém s brzdami. Před časem jsem měnil komplet brzdy (byly již dost opotřebované a taky vibrovaly) v servisu mi tam dali nejdříve komplet kotouče + destičky ATE. Nejdříve bylo vše v pohodě, ale po ujetí 900km se vibrace ozvaly znovu a dost silné, že se klepalo celé auto. Brzdy jsem tedy reklamoval a chtěl lepší, dali mi tam tedy kotouče Brembo a byl klid. Nicméně teď po ujetí cca 1200km začínám cítit jemné vibrace znovu. Zkoušel jsem tedy reklamaci ještě jednou, ale na to už mi v servisu řekli, že při poslední jízdní  zkoušce se klepal volant při rychlejší jízdě bez brzdění dokonce se klepal dost i při zrychlování, že ty kotouče zkroutily křivé kola a špatné gumy. Kola mám ale rovné (kontrola ccd kamerou a laserem) a gumy chtěli jen vyvážit. Nyní jsem si vzpomněl, že před první výměnou brzd mi začalo hučet jedno ložisko a tak jsem ho nechal vyměnit. Napadlo mě jestli náhodou to ložisko (náboj) nenapasovali křivě a to mi teď po čase křiví brzdový kotouč? Nebo mají pravdu v servisu, že mi kotouč zkřivily špatné gumy nebo disky?

     

    Díky za nápady a rady

  9. Tak kola přehozena a už to do strany netáhne, co je ale zajímavé je to že ted budu muset kola znovu nechat vyvážit ptže předtím neházeli a teď ano a to jsem jen vyměnil kola z pravé strany za kola ze strany levé  :kol-44:

  10. Zdravím, mám takový jeden rébus. Po zimě auto táhlo při rovném volantu mírně doleva, po přezutí na letní + vyvážení + geometrie táhne naopak mírně doprava. Myslel jsem že to v pneuservisu udělali špatně, ale nechal jsem si to zkontrolovat a  geometrie je v pořádku. Podvozek také zkontrolován a poloosy, silentbloky, čepy, ramena, tlumiče atd jsou v pořádku, takže vůbec netuším čím by to mohlo být!!

  11. Dnes jsem vyslechl zajímavou informaci od jednoho mechanika a chtěl bych si ověřit co je na tom pravdy. Ten říkal, že v případě chipu, tedy přehrátí sw v řídící jednotce motoru je pak velký problém při diagnostice najít chybu a  v případě opravy se ŘJ musí vrátit do série aby chybu mohl najít.

  12. Jj moje řeč. Nicméně verdikt zní tak, že kvůli jedné výměně oleje a rozvodů mi záruka nebyla uznána a tudíž musím opravit za své. Nicméně dnes jsem si všiml, že pravý přední blatník, lépe řečeno hrana nad kolem je od kamínků celé otřískaná až na plech a koroze tam začíná taky, tudíž mě napadlo jestli ta koroze na prahu se nemohla přenést z blatníku.

  13. Tak včera jsem volal asi do 5 autorizáků a ve třech mi řekli, že se mám dostavit a že to nafotí a pošlou do škodovky ke zhodnocení i přesto, že tam mám jeden záznam - ten poslední s výměnou oleje a rozvodů u neautorizovaného servisu. U dvou mi ale řekli, že podmínka je vyplněná serv. knížka všemi záznamy od autorizovaných servisů a že když mám poslední záznam odněkud jinud, že ani nemusím jezdit. 

     

    To mike_k: Neměl jsem žádnou snahu ušetřit pár stovek prostě jsem dal auto do servisu, kde 6 let jezdím se svou fabií a jsem maximálně spokojen. Navíc moc dobře všichni víme, že práce a díly v autorizovaných servisech jsou napálené a když jsem taky viděl jak mi opravili elektroinstalaci u autorádia při vykradení tak mi bylo špatně (to se i Jarda Rolbař chytal za hlavu) 

  14. Se zárukou nevím jsem 3. Majitel. Auto je rok výroby 7/2004 a po celou dobu jezdilo do škodovky a pouze já jsem na první výměnu rozvodů a oleje jel jinde. Tak fakt nevím jestli se zárukou uspěju:(

  15. Zdravím, včera jsem si na autě všiml malé koroze viz foto. Je to na rozhraní prahu a pravého předního blatníku. Někde jsem slyšel že v tomhle místě to koroduje u většiny aut, tím jak se tam usazuje bordel a vlhkost. Na druhé straně to ale nemám. Chtěl bych se zeptat jaké je nejjednodušší řešení, jak se toho zbavit. Díky

     

     

    post-35310-0-01755900-1395870120_thumb.j

  16. Na RS 2 jsem měl najeto 40tis., a turbo houkalo tak, že jsem pořád myslel, že mě nahánějí policajti. A jezdí snad do teď. Je to i o zkušenostech, ale taky nejsem vševěd. Záleží, zda víš, původ, kdo jak s tím jezdil, zda bylo dochlazováno atd..

    No auto jsem koupil ve slušném stavu a s plně ověřitelnou historií u cebie atd. Nicméně nemůžu uplně vědět jak s ním bývalý majitel jezdil a jestli řádně dochlazoval turbo. Jediné co vím, že moc nejezdilo dálnice víceméně jen město a sem tam někam dál. Už jsem měnil spojku i se setrvačníkem asi jak jezdilo auto jen ve městě a bylo potřeba pořád stát na spojce tak dostala za hůl, ale možná se pletu.

  17. Tak co doporučuješ? Nechat si udělat chip a nezabývat se turbem dokud opravdu neodejde do věčných lovišť? Je pravda že mi to turbo houká jen za studena jakmile se mi to trochu zahřeje, tak už je houkání téměř neslyšitelné.

  18. Asi jsem to špatně napsal na Moravě mám rodinu a otec tam má autodílnu. On autokarosář a jeho kolega automechanik se mi starají o auto. V Praze řeším jen akutní případy a o zbytek se postarají oni dva jak tam jedu. TDIfuna jsem si vybral ptže tady má dobré reference a pokud by se na brzdě zjistilo, že je turbo kaput tak bych ho u otce nechal vyměnit za trochu jiné peníze než by to udělali v Praze. Ale pokud najdu v Praze někoho kdo mi za rozumný peníz zjistí jak na tom moje turbo je a bude v pořádku tak je pravda, že je zbytečné jezdit 380km na Moravu kvůli chipu. :kol-28:

×
×
  • Vytvořit nový...