Přejít na obsah

kalett81

Uživatel
  • Počet příspěvků

    54
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

984 zobrazení profilu

Oznámení kalett81

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Ahoj přemejšlím o koupy noveho VRS a když jsem měl test drive tak se my zdálo že je těžko udržet 50 kmh ve městě.Jaké máte zkušenosti vy?
  2. bouchani neni stale,uvolneneho taky nic,pruzina je cela,pres nerovnosti nic,volant jede rovne,plny rejd to neni staci půl rejdu a uz to dela takze asi ten kloub v ty poloose dá se to nějak zjistit jestly to je rozbyty? jinak diky vsem!!!!!
  3. koukam ze pokazdy co jsem neco napisu zeptam se o pomoc radu tak nikdo nic to je teda forum :-)
  4. prosím o nějaké typy nebo i radu.při rozjezdu a stočený kola do prava se ozývá takové hrubé bouchání někde na levé straně.když jsou kola rovně tak se nic neděje ani při větší rychlosti nad 20kmi když švihnu zatáčku do prava leva tak nic jen při rozjezdu.do 20kmh do prava to dělá jinak volant se netřese netáhne do strany nic auto se chová skvěle jen ten rozjezd najeto má 240 000 díky za radu
  5. neubila pod minimum byla zároven na max hodnotu přelil jsem to cca o jeden cm a vše je ok
  6. díky za odpověď ale bylo to tím přelitím je to cca 1cm nad horní rysku zhruba ke sváru nádoby. taky jsem byl přesvědčenej že se to nesmí přelejvat ale byl jsem ve 4 servisech a ve dvou mi řekly ať to zkusím že to OII mají že to je normální a pokud to bude dělat dál tak ať to vyndám stříkačkou,nebo něak odsaju easy :-)
  7. můžu se ještě zeptat o kolik může bejt přeplněna ta nádobka s chladící kapalinou?
  8. zkusil jsem vaše rady a stále ten samý problém při studeném motoru kontrolka bliká kapaliny o trošku více nádobka čistá čidlo taky co stím prosím vás? :-(
  9. zdravím chtel bych se zeptat jestly to je normální u OII 2.0 TDI 103kw ukazatel nafty kolísá +- o jednu až jednu a půl čárky.pokud ne dá se stím něco udělat?
  10. přesně jsem otom mluvil to je ta pumpička to tahlo to bylo orezle a bez pohibu
  11. jo v poho jen jsem napsal co mi bylo řečeno aby to třeba pomohlo někomu nebo alespoň napovědělo
  12. předchozí majitel to nejspíš nevěděl a když má někdo 14 let fabii 1.4 MPI a skočí do TDI tak toho moc neví pane moderátor každý není mechanik a proto je tu tohle forum ne?!
  13. hotovo slíbený postup takže při koupi auto jelo skvěle turbo šlo cejtit při 1800 otáčkách po cca týdnu jsem to provětral a točil cca do 4000 otáček vše bylo ještě ok po dalším týdnu znovu provětrání a hup nouzoví režim ve 150km/h vypnul klíč zapnul a zase vše ok při kvaltech 1-2-3- do 4000 otaček vše ok překročení 150km/h zase nouzák takže servis a bylo řečeno že je zanešené turbo karbonem a aď zkontroluju takovou jako pumičku na něm aď to zkusím zatlačit že to může bejt tím. Konuto ale no šanc nato abych to opravil na chodniku takže zpátky do servisu a nechal jsem to tam oprava byla taková: vysoce znečištěné turbo karbonem a rozbytá ta pumpička nebo co to je ta se ani nehla a rezavá.bylo mi řečeno že předchozí majitel musel jezdit pomalu a točit to do max 2300 prý se tento motor 2.0 TDI 103KW 16 ventil musí občas protáhnout až na těch 4000 jinak tam budu zase do půl roku.číslo chyby bohužel nemám cena vyčištění a tý pumpičky 180 Liber auto těď jede krásně a turbo spíná cca 1600-1800
  14. bylo rozbyté oko na baterce :-)
  15. no nic nedočetl jsem se tu nic tak otazka je. cca pred 3 tydny koupena o2 r.v.06 tyden ok po tydnu prijedu dom za hodku chci odjet nic baterie 74 Ah ko nutne jsem musel odjet koupe novy 84Ah dnes jsem foukal kola pres baterku a ejhle oko cerne na palubce nic nesviti na vagu nic je to ambiente takze vybava tezko radio origos + chengr origo nevíte co by to mohlo bejt?
×
×
  • Vytvořit nový...