1. bych to neviděl na špatnou kabeláž, neboť jak říkám, tempomat se vypíná pouze když jede cyklovač stěračů, pokud jedou stěrače naplno tak to nedělá. Rovněž tato závada je už od namontování tempomatu tzn malá pravděpodobnost, že dráty by byly přerušeny od začátku.
2.řídící jednotku mi neměnili, takže to bych asi taky vyloučil
3.kdyby byly piny nějak a jinde zapojeny, tak by tempomat jako takový nemohl přece fungovat
Ještě citace autora příspěvku
RE: tempomat s 1,2
Datum: 25.04.2005, 10:39
Od: Karel <ramona23@atlas.cz>
Je to úplný nesmysl, slyšel jsem, že snad ŘJ motoru HTP 40kW tempomat neumí, ale totéž se říkalo o 1,4MPi 44kW a také to jde. Jediný skutečný problém, který se v souvislosti s tempomatem vyskytnul, je cyklovač stěračů, který dokáže tempomat vypnout. Týká se to verzí se slabší dimenzí palubní sítě, kdy poklesy napětí způsobené cyklováním stěračů způsobí reset ŘJ motoru, čímž tato zapomene hodnotu nastavenou tempomatem. Cyklovač stěračů obecně nemá dobrý vliv na napětí v palubní síti a zejména u Felicií MPi údajně způsoboval nevratné poškození ŘJ nebo čidla klepání. Classic plus snad má centrál, tím pádem určitě nemá centrální jednotku 6Q2 a proto by tempomat měl umět. Pokud si na montáž netroufáte sám, zkuste jiný servis a možná i neznačkový.
A teda lidi,
měli jste někdo rozebranou tu ŘJ J519? Měly by tam být dvě relé pro stěrače a mě by zajímalo zda jdou ty relátka mezi sebou prohodit. Tzn. že jsou nacvaknuta v patici.