Přejít na obsah

placho

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení placho

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No tak vidím, že nějakého reálného řešení se na tomto foru nedá dobrat, ale třeba někdo ještě vysvětlí proč lze koupit dva motorky s jiným kodovým označením na jeden model. Viz příloha. Že by nějaká úprava? FAB.bmp
  2. Tak jsem tu prolezl cele forum ohledne tempomatu v 1.4.50kw, ale jedine co jsem se docetl, ze to je vlastne normalni jev, ze pri cyklovaci steracu se vypina tempomat. Bohuzel jak tuto vadu na krase odstranit tu uz bud neni(byla smazana) nebo nikdo nevi co s tim. Kdyby jste nekdo vedeli,tak poradte. Diky
  3. Hm hledam,ale nic tu neni, je fakt, že když jsem odpojil motorek stěračů a spustil cyklovač, tak tempomat se nevypinal, tudíž si myslím, že to dělá ten motorek, teoreticky by mělo stačit odfiltrovat ty špičky nějakým filtrem přímo na tom motorku, ale to je jen má doměnka. A ještě tu je druhá taková věc, našel jsem schémata zapojení stěračů před r.v.2005 a po r.v.2005. Jet tam trochu rozdíl v zapojení. Nemůže to být třeba tím?
  4. 1. bych to neviděl na špatnou kabeláž, neboť jak říkám, tempomat se vypíná pouze když jede cyklovač stěračů, pokud jedou stěrače naplno tak to nedělá. Rovněž tato závada je už od namontování tempomatu tzn malá pravděpodobnost, že dráty by byly přerušeny od začátku. 2.řídící jednotku mi neměnili, takže to bych asi taky vyloučil 3.kdyby byly piny nějak a jinde zapojeny, tak by tempomat jako takový nemohl přece fungovat Ještě citace autora příspěvku RE: tempomat s 1,2 Datum: 25.04.2005, 10:39 Od: Karel <ramona23@atlas.cz> Je to úplný nesmysl, slyšel jsem, že snad ŘJ motoru HTP 40kW tempomat neumí, ale totéž se říkalo o 1,4MPi 44kW a také to jde. Jediný skutečný problém, který se v souvislosti s tempomatem vyskytnul, je cyklovač stěračů, který dokáže tempomat vypnout. Týká se to verzí se slabší dimenzí palubní sítě, kdy poklesy napětí způsobené cyklováním stěračů způsobí reset ŘJ motoru, čímž tato zapomene hodnotu nastavenou tempomatem. Cyklovač stěračů obecně nemá dobrý vliv na napětí v palubní síti a zejména u Felicií MPi údajně způsoboval nevratné poškození ŘJ nebo čidla klepání. Classic plus snad má centrál, tím pádem určitě nemá centrální jednotku 6Q2 a proto by tempomat měl umět. Pokud si na montáž netroufáte sám, zkuste jiný servis a možná i neznačkový. A teda lidi, měli jste někdo rozebranou tu ŘJ J519? Měly by tam být dvě relé pro stěrače a mě by zajímalo zda jdou ty relátka mezi sebou prohodit. Tzn. že jsou nacvaknuta v patici.
  5. Hoj te lidi, jako každý mám problém a hledám řešení. Konkrétně mám Fabii 1.4. MPI, 50kW, AQW,r.v.2001, dodělávali mi cca pře dvěma lety tempomat. Vše funguje normálně až na jeden problém, že když začne pršet a já spustím cyklovač stěračů, tak tempomat se deaktuvuje. Děláto pouze při cyklovači(a ještě nepravidelně).Pokud jsou stěrače stále spuštěny, tak tempomat se nevypíná. Problém je asi v tom, že se zdřejmě resetuje zvýšeným odběrem při sepnutí stěračů dočasná paměť jednotky J519. Dokonce jsem našel i jeden článek na internetu, kde dotyčný uživatel tuto anomálii potvrzoval. Otázka tedy zní: 1.setkali jste se někdo s tímto problémem a řešili jste ho? 2.jelikož na jednotce J519 jsou dvě relé pro aktivaci stěračů, jeden pro cyklovač, druhý pro stálé stěrače, domnívám se, že by možná pomohlo vyměnit nebo prohodit daná relé mezi sebou, ale jsou zapájená v jednotce nebo nacvaknuta. Děkuji moc za případnou pomoc Učebnice elektrika TOPENí.pdf
×
×
  • Vytvořit nový...