Přejít na obsah

d0uble

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení d0uble

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Tak dneska to vzalo normálně 20103 a vše funkční. Takže potvrzuji funkčnost i na novější jednotce.
  2. Do 09 mi 31347 vzalo takže jsme vše nastavili jen v A5 mi hlásilo chybu že je zablokované výrobcem auta nebo tak něco, když se měnil ten byte 21 bit 5.
  3. Kamiq 9/22 STYLE chtěl jsem dokodovat light asist, alarm, počet bliknutí. Vše v 09 bez problémů funguje, ale light asist v A5 bez SA nešlo změnit... jednou jsem zadal kod zřejmě špatný potom 20103 ten přijat přesto nejde provést změnu.. bude to tím omezením 1x chybný kod 10min zablokované nebo jsou pro novější modely nové kódy? Byl jsem u známého jen na pár minut, tak jsem neměl možnost ověřit těch 10min...tak než za ním znovu pojedu, bych rád věděl možné příčiny. Díky
  4. Prý byly zapečené vstřiky. Ikdyž se mi to nezdá, že by byly všechny 4 naráz. Pravdu asi nezjistím. Dělal to takový hajzlik autoelektrikář co rád okrádá lidi.
  5. Zapomněl jsem napsat, že klapka byla vyměněná před 2roky a před rokem byla čištěna a nastavena. Díval jsem se na ni a je čistá a pracuje dobře. Právě problém byl, že na LPG nebyl problém s ničím ani s volnoběhem.
  6. Zdravím, mám octavii na LPG instalováno před 10 lety, nyní najeto 260000( z toho na LPG posledních 110000). Všechno šlapalo, až měsíc zpátky začala blbě držet volnoběh na benzín a reakce na plynový pedál byl do 1/2 tupý a pak až vystřelil a asi 2x mi blbě ukázala ručička benzínu(vyjela nahoru a pak se pomalu vracela ale ukazovala nepřesně). Na LPG bez problému( i ručička benzínu se vrátila tam kam měla). Postupně se zhoršovalo startovaní, chcípalo na volnoběh a během pár dní už nenastartovala vůbec. VAG nic extra neukázal. Měnilo se palivové čerpadlo + hadičky od čerpadla k motoru (bylo zanesené a byla dírka na hadičce), relé čerpadla, svíčky, teplotní čidlo, lambda, komplet rozdělovač včetně snímače otáček, kabel k imobilizéru, teď jsme zkusili novou řídící jednotku a pořád nic. Přijde mi, že něco nechce pustit vstřiky. Cívka, vstřiky, svíčky jsou proměřené(měly by být ok), jen na vstřikovače nedojde impuls( měřák na impulsy na octavce neukazeje nic, odzkoušeno na 4kolce kde ukazuje časy impulsů). Pojistky a relé jsem procházel. Jediné co bylo před tou poruchou bylo hlasité cvakání na aktivním uhlí( píše se, že to není na závadu) a jednou se mi přehříval vypínač výstražných světel, když byly 15 min zapnuté tak hřál moc a jak kdyby jiskřil 2x zapnutí vypnutí a byl zas ok.
×
×
  • Vytvořit nový...