Přejít na obsah

pnf

Uživatel
  • Počet příspěvků

    54
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 511 zobrazení profilu

Oznámení pnf

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Dobrý den, dnes jsem zjistil, že mi hučí ložisko levého zadního kola. Nejdříve jsem měl dojem, že to dělá zimní pneu, ale ty jsem již vyměnil za letní a hučení nepřestalo, takže jsem to dnes zkoušel a vskutku je to ložiskem. Jelikož auto má pětiletou záruku, která ještě zatím neskončila, chtěl bych se vás zeptat, zdali se to ložisko (zadní náboj kola) dá vyměnit na záruku? Nemá s tímto někdo zkušenost? A pokud bych si to musel vyměnit sám, neví někdo utahovací moment matky náboje? Předem děkuji za vaše odpovědi
  2. Jenom malý poznatek k těm utahovacím momentům bych si dovolil. Každý utahovací moment na šroubovém spoji ve vozidle má také svojí toleranci. U momentu cca 20 Nm to je převážně tolerance +/- 0,8 Nm. A už jste někdy zkoušeli momentový klíč na stolici? Ať je to klíč s pevným či seřizovacím momentem, tak je opravdu malá pravděpodobnost, že se třeba při čtyřech pokusech trefíte alespoň dvakrát do stejného momentu. Lítá si to klidně o 1 Nm i více a to je řeč o stolici určené k měření momentu. Když si k tomu přičteme opotřebení závitu, nějaký ten karbon, nečistoty a mastnotu, může se klidně stát, že místo požadovaných 22 Nm to utáhnete klidně i o 2 až 3 Nm víc a myslím, že se vůbec nic nestane, tedy pokud to nebude zrovna soutěžní speciál :-)
  3. Dobrý den, rád bych se zeptal zdali na mou fabii r.v. 11.2016 MR 2017 stačí starší typ diagnostického kabelu typ HEX-CAN nebo již je třeba nový typ kabelu HEX V2. Jednalo by se o originální kabel, nikoli čínu, předem děkuji za odpověď
  4. Tak nějak jsem si to myslel, díky za odpovědi :-)
  5. Dobrý den, jen mě tak napadlo jak se vlastně F3 otevře, když je třeba zcela vybitá autobaterie? Zámek na klíč tam nikde není, pokud tedy není schován někde pod krytkou kliky
  6. Jak už tam píší, je to zadní ložisko startéru, ovšem více namáhané a opotřebované bývá povětšinou to přední, nejlepší máš navštívit autoelektrikáře a jistě ho bude mít skladem
  7. Tak nakonec jsem zakoupil repasované řízení za 3500 kč se zárukou 1 rok. No a nyní je to cca rok a měsíc od namontování a dnes jsem zjistil, že řízení si vesele teče, chjo
  8. Ahoj, tak se mi po pár letech zlomila pružinka u dalšího zámku, takže jsem opět musel řešit opravu. Poprvé jsem pružinku sehnal na vrakovišti, ale když jsem tam oznámil, že chci jen tu pružinku, nikoli celý zámek za 500, moc velká ochota tam nevládla. Proto jsem si řekl, že se nyní již nebudu nikde doprošovat o kousek kovu a sháněl jsem všemožně po netu něco tomu alespoň malinko podobného a něco jsem i sehnal. Dnes mi pružinky dorazili, takže kdyby se někomu stal stejný problém jsou pružinky k sehnání zde http://www.webareal.cz/webareal-cz/eshop/7-1-Pruziny-zkrutne/168-2-drat-0-6/5/12192-Pruziny-zkrutne-0-6x10-6x4-1-5-1-leva http://www.webareal.cz/webareal-cz/eshop/0/0/5/12194 Je to sice slabší drát místo průměru 1 mm je to průměr 0.6 mm, ale je to také 2,5 otáčky místo 1,5. Na nových zámcích je již také slabší drát s více otáčkami a větším průměrem
  9. Taktéž by to mohla dělat reakční vzpěra převodovky
  10. Pokud má motor jiné plnění eura, pak to asi těžko bude stejný typ motoru. Na pohled možná vypadá stejně, ale je to starší typ a to ti nejspíš do TP nezapíší. Starší typ je tuším AGR a novější ALH jestli se nepletu
  11. Téma staré, ale také to zrovna řeším Na octavii jsou dva typy řízení (pokud jde o TRW), je to starší typ TRW JRP 1164 do čísla WIN 1U-W-061000 a poté novější typ TRW JRP 1165 od čísla WIN 1U-W-061001. Starší typ má na hřídeli jdoucí do kříže volantové tyče zfrézovanou celou plošku, novější typ má pouze vyfrézován žlábek pro šroub v kříži na hřídeli.Mám za to, že novější typ je nastaven na vyšší tlak čerpadla, ale to nevím jistě.Zajel jsem schválně přímo do TRW ve Frýdlantě v Čechách a zeptal se zdali by mi tam moje řízení zrepasovali a bylo mi řečeno, že to tam dělají, ovšem nikoli pro soukromé osoby, nýbrž spolupracují pouze s firmami, takže smůla.Sice mi hodná paní na recepci dala kontakty na ty firmy, ovšem u těch to řízení stojí víc jak nové a nikoho známého bohužel v TRW nemám.Hledal jsem tedy dále na netu a našel jsem tuto firmu http://www.servocerpadla-jiricek.eu/hrebenove-rizeni-koyotrw-a-octavia/ , kde údajně dělají kompletní repasi řízení za cca 4000kč.Zůstává tedy otázkou zda zvolit repas za tuto cenu nebo koupit kompletní nové se 4 roky záruky za 6500kč http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/octavia/dily-rizeni/12961-rizeni-kompletni-octavia-i-1997-2011.html
  12. pnf

    Zámek dveří

    Tak již opraveno. Kromě dvou kabelů z toho svazku byla na všech ostatních popraskaná bužírka v prostoru průchodky a jeden kabel byl už přelomenej, proto nefungoval zámek řidiče.
  13. pnf

    Zámek dveří

    Díky za reakci. Zámek jsem zkoušel, ten je v pořádku, motorek funguje.Ještě by mohl být problém v té řídící jednotce, ale raději bych nejdříve vyzkoušel projít ten svazek než bych řešil řídící jednotku.
  14. pnf

    Zámek dveří

    Ahoj, bohužel už mě taky potkal problém nefunkčním zámkem řidičových dveří. Klíčem zamknu a odemknu celé auto, dálkovým ovládáním vše kromě řidičových dveří. Takže budu muset projít kabelový svazek a měl bych otázku, zdali někdo nemá třeba nafoceno, nebo nějaký přesnější návod, jak se dostat k tomu vnitřnímu konektoru toho svazku,aby se dal celý svazek vytáhnout, jelikož pohledově vypadá bez poškození. Místa je tam bohužel málo, tak bych ho raději celý vytáhl a propípal multimetrem. Předem děkuji za radu či foto
×
×
  • Vytvořit nový...