Jump to content

pnf

Uživatel
  • Content Count

    46
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

About pnf

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

546 profile views
  1. Jak už tam píší, je to zadní ložisko startéru, ovšem více namáhané a opotřebované bývá povětšinou to přední, nejlepší máš navštívit autoelektrikáře a jistě ho bude mít skladem
  2. Tak nakonec jsem zakoupil repasované řízení za 3500 kč se zárukou 1 rok. No a nyní je to cca rok a měsíc od namontování a dnes jsem zjistil, že řízení si vesele teče, chjo
  3. Ahoj, tak se mi po pár letech zlomila pružinka u dalšího zámku, takže jsem opět musel řešit opravu. Poprvé jsem pružinku sehnal na vrakovišti, ale když jsem tam oznámil, že chci jen tu pružinku, nikoli celý zámek za 500, moc velká ochota tam nevládla. Proto jsem si řekl, že se nyní již nebudu nikde doprošovat o kousek kovu a sháněl jsem všemožně po netu něco tomu alespoň malinko podobného a něco jsem i sehnal. Dnes mi pružinky dorazili, takže kdyby se někomu stal stejný problém jsou pružinky k sehnání zde http://www.webareal.cz/webareal-cz/eshop/7-1-Pruziny-zkrutne/168-2-drat-0-6/5/12192-Pruziny-zkrutne-0-6x10-6x4-1-5-1-leva http://www.webareal.cz/webareal-cz/eshop/0/0/5/12194 Je to sice slabší drát místo průměru 1 mm je to průměr 0.6 mm, ale je to také 2,5 otáčky místo 1,5. Na nových zámcích je již také slabší drát s více otáčkami a větším průměrem
  4. Taktéž by to mohla dělat reakční vzpěra převodovky
  5. Pokud má motor jiné plnění eura, pak to asi těžko bude stejný typ motoru. Na pohled možná vypadá stejně, ale je to starší typ a to ti nejspíš do TP nezapíší. Starší typ je tuším AGR a novější ALH jestli se nepletu
  6. Téma staré, ale také to zrovna řeším Na octavii jsou dva typy řízení (pokud jde o TRW), je to starší typ TRW JRP 1164 do čísla WIN 1U-W-061000 a poté novější typ TRW JRP 1165 od čísla WIN 1U-W-061001. Starší typ má na hřídeli jdoucí do kříže volantové tyče zfrézovanou celou plošku, novější typ má pouze vyfrézován žlábek pro šroub v kříži na hřídeli.Mám za to, že novější typ je nastaven na vyšší tlak čerpadla, ale to nevím jistě.Zajel jsem schválně přímo do TRW ve Frýdlantě v Čechách a zeptal se zdali by mi tam moje řízení zrepasovali a bylo mi řečeno, že to tam dělají, ovšem nikoli pro soukromé osoby, nýbrž spolupracují pouze s firmami, takže smůla.Sice mi hodná paní na recepci dala kontakty na ty firmy, ovšem u těch to řízení stojí víc jak nové a nikoho známého bohužel v TRW nemám.Hledal jsem tedy dále na netu a našel jsem tuto firmu http://www.servocerpadla-jiricek.eu/hrebenove-rizeni-koyotrw-a-octavia/ , kde údajně dělají kompletní repasi řízení za cca 4000kč.Zůstává tedy otázkou zda zvolit repas za tuto cenu nebo koupit kompletní nové se 4 roky záruky za 6500kč http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/octavia/dily-rizeni/12961-rizeni-kompletni-octavia-i-1997-2011.html
  7. pnf

    Zámek dveří

    Tak již opraveno. Kromě dvou kabelů z toho svazku byla na všech ostatních popraskaná bužírka v prostoru průchodky a jeden kabel byl už přelomenej, proto nefungoval zámek řidiče.
  8. pnf

    Zámek dveří

    Díky za reakci. Zámek jsem zkoušel, ten je v pořádku, motorek funguje.Ještě by mohl být problém v té řídící jednotce, ale raději bych nejdříve vyzkoušel projít ten svazek než bych řešil řídící jednotku.
  9. pnf

    Zámek dveří

    Ahoj, bohužel už mě taky potkal problém nefunkčním zámkem řidičových dveří. Klíčem zamknu a odemknu celé auto, dálkovým ovládáním vše kromě řidičových dveří. Takže budu muset projít kabelový svazek a měl bych otázku, zdali někdo nemá třeba nafoceno, nebo nějaký přesnější návod, jak se dostat k tomu vnitřnímu konektoru toho svazku,aby se dal celý svazek vytáhnout, jelikož pohledově vypadá bez poškození. Místa je tam bohužel málo, tak bych ho raději celý vytáhl a propípal multimetrem. Předem děkuji za radu či foto
  10. Čidlo teploty bývá dvouokruhové, jeden okruh je pro přístrojovou desku a druhý pro řídící jednotku motoru, což znamená, že když bude okruh pro řídící jednotku špatný, může přístrojová deska ukazovat správnou teplotu, ovšem řídící jednotka bude dostávat mylné informace a to může způsobovat tvé problémy s během studeného motoru. Toť můj skromný názor
  11. Co třeba toto http://eshop.skoda-auto.com/cz/cs/b2c/hudba-a-komunikace/antenni-adapter-octavia-i/0/1/24/43/1001
  12. Kdyby Vaša nebyl ode mne téměř 350 km tak bych k němu taky zajel na montáž tempomatu, ale od Turnova do Prostějova je to štreka, uff
  13. Nemá být ono to gumové uložení náhodou na ložisku pod tou matkou (tudíž tou matkou utaženo a staženo zároveň s ložiskem) a ne položené až na matce jak ty popisuješ?
  14. Oba ventilátory se musí točit hned po spuštění klimatizace. Pokud se točí pouze malý ventilátor, je někde chyba. Přes diagnostiku zkoušet lze, ovšem to nepoznáš zdali je v háji ventilátor či jeho řídící jednotka, proto je lepší vyzkoušet přímo ventilátor například přímým napojením na autobaterii.
  15. Zdravím, podařilo se ti tu pružinku někde sehnat? Mě začal zlobit zámek zadních pravých dveří a když jsem se na to chtěl kouknout, tak po rozdělání čalounění dveří na mě tahle potvůrka vypadla, ovšem byla na dvě půlky :-(
×
×
  • Create New...