Přejít na obsah

fester777

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 654 zobrazení profilu

Oznámení fester777

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdravím chalani mám možnosť zohnať za normálnu cenu váhu bosch 0280218063 . či mi bude pasovať na kód motora agu ? bo tá čo mi pasuje stoji 210 eur vďaka ak to niekto vie pozrieť
  2. mal som toto iste a neriesil som to. Az po neuspokojivom vykone a takom duseni motora som nakupil vsetky vzduchove hadicky v motore vcetne brzdovej , vymenil a hla . Otacky hned klesaju ako maju . Lebo rano mi to tiez robilo presne co tebe pri starte
  3. poviem ti to narovinu. je extremne jednoduchsie a ovela lacnejsie kupit original 1.8turbo ako sa s tymto babrat. nie je to len o tom poprehadzovat veci ale aj ich nastavenie a ladenie takze na to zabudni
  4. co nevies kde je ? na vyfukovom porubi v miestach pod prednymi sedadlami , ak nemas moznost ist na jamu alebo dvihak tak sa do toho ani nepustaj
  5. podla VIS-u je to : prerusene vedeni mezi RJ motoru a lambda sondou za katem , RJ motoru vadna , lambda za katem vadna doporuceni úpostup podle VIS:kontrola vyhrivani lmbdy za katem , RJ motoru kontrola , kontrola nebo vymena lambdy pred katem
  6. ked som bol teraz u mechanika s mojim problemom co neviem dlhsiu dobu vyriesit , som sa ho pytal ci to nemozu byt prave oni alebo gufera ventilov . A prve co sa ma spytal , ked mam teply motor ci dobre startuje , ze ked normalne naskoci na supu tak to nimi nieje. Preto som napisal aby si si skocil zmerat tlaky, stoji to par eur a spravi ti to mechanik na pockanie
  7. chod si dat zmerat tlaky vo valcoch to ti napovie ci su to piestne kruzky a ci nieco ine
  8. tak tak tie trubky sa musia proste rozpojit aby si vytiahol ten plast v ktorom je radiator.
  9. aj pre mna bola , tiez som sa o tom nikde nedocital ale prisiel som na to az ked bolo vsetko rozobrate a uz som to proste musel vymenit, nebolo cesty spet. Nastastie mi uz velmi malo chladilo a kedze to bolo teraz v lete tak som aspon chodil s normalnou klimou . Vela stastia a hlavne pevne nervy , tie budes potrebovat najviac a radsej si na to stanov cely vikend pre istotu
  10. ano klimu musis vypustit inak radiator nedostanes von , z motorovej casti ti idu do interieru dve kovove trubicky tesne pred tym ako je prepazka do interieru sa rozpaja
  11. mam castrol edge sport s 10w60 , a prave preto som sa pytal na tie gufera lebo je popisane po nete , ze je to najjednoduchsia vec , ktora ak nepomoze tak prekruzkovanie . Ale nikde som nenasiel navod a coho sa vyvarovat
  12. zdravim hosi chcel by som menit gufera ventilov lebo mi papa olej na 1,8T 200 000km . Zaujimala by ma taka vec , ze ked sa do toho pustim ci sa niecim riadit aby som neco nezmrvil ked to budem skladat naspet alebo na co si davat pozor ? Ako je to s postupom pri sundavani remenu rozvodu a s vackovou hrideli? a este vec ako sa tie gufera vyberaju a nasadzuju ? Vdaka za odpovede
  13. octavka mam dojemze myslel vzperu ktora je zhruba v strede pristrojovky vedla airbagu , a ten staci rukou ohnut . inak som nic kovove nemusel demontovat
  14. presne ako vravis , cele topeni som nedaval von preto lebo je tam sialeny pristup a stacilo ho povitianut aby som z vrchu dokazal radiator vysunut . Aj vrchny diel palubky mi najskor nesiel von tak aj s tym som sa zdrzal aby som zistil ako s nim von . Lebo som natrafil na veci ktore su v tejto teme neni popisane . Takze vela stastia a nervov
  15. aha uz som si vsimol co si myslel tym odvrtat , nie nic nemusis odvrtavat , tu vzperu jednoducho ohnes aby si to cele dostal von . Inak osobne som to cele nedaval von, ohol som tu vzperu a vytiahol natolko aby som mohol vytiahnut radiator . Robil som to 1,5dna ked to zratam s fajciarskymi prestavkami na ukludnenie
×
×
  • Vytvořit nový...