Přejít na obsah

zdesim

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 039
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

O uživateli zdesim

  • Narozeniny 19.6.1981

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    153508416

Návštěvy profilu

2 166 zobrazení profilu

Oznámení zdesim

Nováček

Nováček (1/14)

12

Popularita

  1. Chetit: Jaky mas auto (rok, motor)?
  2. ABS, blok hodnot, skupina 001 zde mas udaje z jednotlivych cidel od kol, udaje by mely byt +- vsechny stejne
  3. chybu bych na 100% hledal v RJ tohoto DO, při výměně rozvodů odpojili baterii a RJ DO se změnilo nastavení (nebo je vadná) Např. DO od Jablotronu se dá nastavit prodloužený impuls, předpokládám, že něco obdobného je u tebe, chová se to stejně, jako kdyz podržíš déle otočený klíč v zámku Najdi RJ DO, zjisti co je to přesně zač, pak z navodu na googlu budem snad chytřejší
  4. Origilální dálka, nebo nějaká dodělaná např. Jablotron?
  5. taky si myslim, orisek s kontakty ve spinacce
  6. piny lze vyndat pomoci vypichovaku a vetsinou jeste nutno posunout jistici plast v konektoru, kdyz neni vypichovak, tak to jde spicatou pinzetou, nebo naohybat kancelarskou sponku http://stualarm.cz/produkt/45008-nastroj-pro-vyjimani-pinu-z-iso-konektoru/ zde maji i piny do konektoru ve skodovce lze koupit nahradni piny rovnou na kusu kabliku, ale ja mam radeji samotny piny a nalisovat je nove na kabel
  7. Ve VISu je chyba, kontrola packy tempomatu neni na 66, ale nekde ze zacatku
  8. nemaji odlisny chod, pise, ze obcas jdou a obcas ne, to vypada na vadny mikrospinace v zamku, studenaky na plocnem spoji, nebo zlomeny kabely ve dverni pruchodce, ted ma zamek v safe locku, takze ho zevnitr neotevre, zkus to vyhledat, resilo se to tu vickrat, z hlavy bohuzel neporadim, jak nedestruktivne sundat tapec
  9. Muzem byt radi, ze kontrolka nefunguje jako napr. ve vw Caddy, tam zhasne jen kdyz je packa v poloze off, jinak porat sviti, bez ohledu jestli na nej jedes nebo ne
  10. zdesim

    Alternátor O1

    ten dalsi pin, o kterem mluvis nijak nezesiluje buzeni, ale dava RJ motoru informaci jak moc je alternator zatizeny a v pripade velke zateze to mirne zvedne volnobezne otacky, dale pak odpoji el. ohrev vody
  11. vetsinou nejsou jednotlive tenke kabely ukostrene na kastli, ale jsou v kabelazi pospojovane a pak zemene, bohuzel ti neumim rict, kde je to nasroubovany na kastli, ale v krajnim pripade muzez ten drat uzemnit kde se k nemu dostanes
  12. třeba ti to trochu pomůže Werkstatthandbuch.pdf zde je plno uzitecnych informaci : http://vw-bus-t4.de/index.php?sid=4
  13. melo by stacit pouze vymenit rele steracu pred tim nez zacnes senzor odpojovat, zkus vymenit sterace, mel jsem problem, ze po setreni zustala na okne voda, kterou to porat smudlalo, po vymene steracu ok
  14. lze zamenit, s kolebkou se lip ovlada
×
×
  • Vytvořit nový...